Nou vooruit, dan mag het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
@djayzz: Vroeg? Ik heb bijna 10 uur geslapen
Jaja, het is goed met jequote:
Precies!quote:
Leuk meer 30-ersquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:19 schreef Sp00k13 het volgende:
hmmz als ik zo de tt doorlees heb ik nog niet alle info gegeven lolz zal ik dat dan als nog maar doen?
Hoe oud ben je? 30
Sekse? man
Woonplaats/ regio? den haag
Interesses? plezier maken
Seksuele voorkeur? lekker![]()
Lengte en postuur? 1.73 normaal
Hoe lang single? half jaar weer single
Leuk meer mensen uit Gelderlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe oud ben je? 27
Sekse? Male
Woonplaats/ regio? Gelderland
Interesses? sport/ pc/ werk/
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur?1.81 74kg
Hoe lang single? Maand ofzo
quote:
Kijk nu wat je veroorzaaktquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe oud ben je? 27
Sekse? Male
Woonplaats/ regio? Gelderland
Interesses? sport/ pc/ werk/
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur?1.81 74kg
Hoe lang single? Maand ofzo
ja zitten er nog best wel een aantal hieroquote:
en nog steeds lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd bij de pinken en niet meer stoned.
Bij de pinken? Ja?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, het is goed met je
Gelukkig waren dat mijn onbezonnen jeugdige jaren. Ik ben al een hele tijd bij de pinken en niet meer stoned.
Ondanks dat ik hier geboren en getogen ben, kan ik dat helaas niet met je eens zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
Daar komen immers de leukste mensen vandaan.
Ik kan wel dialect praten en ik heb enigzins een accent ja. Als ze denken dat wij alleen maar boeren zijn kan ik daar niet anders op reageren dat ik daar trots op ben. Al ben ik zelf natuurlijk geen agrarier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hier geboren en getogen ben, kan ik dat helaas niet met je eens zijnGezien je sig ben jij er zo één met een accent, waardoor mensen denken dat we allemaal boeren zijn als je zegt dat je uit Gelderland komt
Ik wil niet voor boer(in) aangezien wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Heatseeker het volgende:
Ik kan wel dialect praten en ik heb enigzins een accent ja. Als ze denken dat wij alleen maar boeren zijn kan ik daar niet anders op reageren dat ik daar trots op ben. Al ben ik zelf natuurlijk geen agrarier.
Ik wel. Ben er trots op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil niet voor boer(in) aangezien worden
Dat niet, en waar lijk ik niet op?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alsof je er moeite voor hebt gedaanJe lijkt er trouwens niet op
Wil jij wel brommers kieken met 'm?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een beetje vind ik. Maar wel een leuke
Ik ben heel tevreden over mijn huidige amant, dank uquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil jij wel brommers kieken met 'm?
Jij bent single-af?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over mijn huidige amant, dank u
Heksje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
Wat een puberale TT![]()
En goedemorgen allemaal
quote:
Bengeltjelief!quote:
Je streelt me egoquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een beetje vind ik. Maar wel een leuke
Dat weet jij helemaal nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik bedoel, jij ziet er ook niet uit als een automonteur of bakker.
Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt met iemand eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Hoelaat komt iedereen ongeveer naar PP zondag dan?
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt met iemand eigenlijk.
Dat zeg ik, niets definitiefs, qua tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.
Maar niks qua tijd nee.
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebbenquote:
Hehe, eindelijk iemand die eens gewoon rustig aan date.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebben
lees ik daar nu in, het begint te komen maar wil niet te voorbarig zijn ? :pquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebben
Zondag? PP? Uhm nee. Kweenie eens wat het is. En volgens mij ben ik er niet eens. Althans niet thuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Jij ook, kom je zondag ook naar PP? Knuffelen!
Jij en bier?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.
Maar niks qua tijd nee.
Queen!quote:
Ik heb precies gepost wat ik bedoel hoor, no hidden messagesquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
lees ik daar nu in, het begint te komen maar wil niet te voorbarig zijn ? :p
Parkpopquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag? PP? Uhm nee. Kweenie eens wat het is. En volgens mij ben ik er niet eens. Althans niet thuis.
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop
Wanneer spreken we weer af?
Parkpop is gratisquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?
Zal eens kijken wat ik ga doen zondag.
En ja. 1 op 1zal pas zijn na mijn vakantie. Dus eind juli ergens
HWquote:
Ik pijp is dat ook goed?quote:
Das nog ver weg zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?
Zal eens kijken wat ik ga doen zondag.
En ja. 1 op 1zal pas zijn na mijn vakantie. Dus eind juli ergens
Sja, het is ergens rond 22:00 alweer afgelopen, dus het hoeft geen nachtwerk te wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
HW
Tof. Mja. Maandags moet ik naar België al heul vroeg
Das heul ver wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das nog ver weg zegMaar goed, dan heb ik wat om naar uit te kijken
Oooooooooooowh. Weet ik veel. Nog nooit geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is ergens rond 22:00 alweer afgelopen, dus het hoeft geen nachtwerk te worden.
Zeer zeker wel.quote:
Weet je tochquote:
Ik zou sterven zonder internet denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet je toch![]()
Hoi Rip![]()
Ik heb geen internet meer thuis
Te verquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet je toch![]()
Hoi Rip![]()
Ik heb geen internet meer thuis
Scheelt maar weer dat ik mijn huis eigenlijk alleen gebruik om te slapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zou sterven zonder internet denk ik.
Jep, ben maandag middag teruggekomenquote:
Wees dan duidelijkquote:
Jij wint nog steeds qua populariteitquote:
Wat doe jij morgen avond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wint nog steeds qua populariteit.
.
Nog niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeer zeker wel.
Maarre dat ben je nu aan het doen of.??
uhm uhm uhm. 5 juli vertrek ik richting Duitsland en 6 juli zit in in Kroatië.quote:
Oh, wéér een nieuw meisje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb N. net verteld dat ik best veel aan haar denk![]()
En? Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb N. net verteld dat ik best veel aan haar denk![]()
We zien het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog niet!
[..]
uhm uhm uhm. 5 juli vertrek ik richting Duitsland en 6 juli zit in in Kroatië.
Es kijken of het eerder kan
Ben je nog steeds zo ziekjes?quote:
Hoe is't met het koninkrijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop
Wanneer spreken we weer af?
"een biertje drinken" is gewoon een activiteit!quote:
Aan mijn populariteit werken, campagne voeren etcquote:
omdat ik bier voor je hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan mijn populariteit werken, campagne voeren etc.
Wieso?.
Ik stuurde iets van dat ik het vaag vond dat ik zoveel aan haar dacht terwijl ik haar nog helemaal niet lang kon.quote:
Dat dacht ik wel jaquote:
Hoi Ang3lquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat een hoop andere geizchten
Ik moet ff opnieuw orienteren hoor
Bier drinken geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel jaDus... wat doe je morgen avond?
Tofquote:
Ik hou het staande, zoals de bedoeling isquote:
Rustig aan, ik plaag je alleen maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
"een biertje drinken" is gewoon een activiteit!
Je kent mij ook langer dan vandaag om te weten dat ik echt geen bier drink.
Ja ben sinds gisteren toch weer thuis. Voel me vandaag wel een stuk beter, vanmiddag ga ik even lekker naar buiten..quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
Ben je nog steeds zo ziekjes?
Zo ja, beterschap
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofHij staat alleen niet koud... Dus dat moet je zelf ff regelen
![]()
Hey, niet iedereen krijgt zomaar Tsjechisch bier van me hequote:
quote:
quote:
Euy!quote:
Gaat de goede kant op dus! Lekker rustig aan beter worden en vandaag is het lekker weer dus even naar buiten moet kunnenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ben sinds gisteren toch weer thuis. Voel me vandaag wel een stuk beter, vanmiddag ga ik even lekker naar buiten..
Thanks
Dat blijktquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen krijgt zomaar Tsjechisch bier van me he
Vind je het heel erg als ik nu af en toe ook naar de Prins op de witte sneakers ga?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het staande, zoals de bedoeling isVerder niet veel nieuws.
Meer omdat het niet koud staat denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen krijgt zomaar Tsjechisch bier van me he
Komt goed danquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofHij staat alleen niet koud... Dus dat moet je zelf ff regelen
Heb er wél een glas bij
Heule grote
quote:
Ben je verliefd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik nu af en toe ook naar de Prins op de witte sneakers ga?
Ik denk dat ik 'm heeb gevonden namelijk
Maar ik beloof je mijn plicht niet te zullen verzaken!
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
Een gegeven paard niet in de bek kijken Rival
Heb je al wat met d'r afgesproken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik stuurde iets van dat ik het vaag vond dat ik zoveel aan haar dacht terwijl ik haar nog helemaal niet lang kon.
Toen stuurde zij iets terug van "ja, er is gewoon een klik tussen ons dus zo raar vind ik het nietmisschien wel een teken
? "
Hmm
Ik heb koud bier in huisquote:
Dan nog, warm Tsjechisch bier is beter dan helemaal geen bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer omdat het niet koud staat denk ik
Tally snapt het, bier = koud!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer omdat het niet koud staat denk ik
Een gegeven paard moet je juist wél in z'n mond kijken, dan weet je hoe oud ie isquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Stel je voor dat gebit bevalt mij niet en ik heb dus geen behoefte aan dat paard....
dan is het toch beter dat ik ff check? een ander is er waarschijnlijk wel blij mee. ik blij, de gever blij. en een 3e persoon blij.
ik doe alles voor een extra blij gezicht!
Ik denk dat ik even ga skatenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Gaat de goede kant op dus! Lekker rustig aan beter worden en vandaag is het lekker weer dus even naar buiten moet kunnen
Warm bier is yukkie. Tsjechisch of nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan nog, warm Tsjechisch bier is beter dan helemaal geen bier
quote:
nog iemand die het snaptquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een gegeven paard moet je juist wél in z'n mond kijken, dan weet je hoe oud ie is
Niks mis met Tsjechisch bier, maar warm? Eugh...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
Dan nog, warm Tsjechisch bier is beter dan helemaal geen bier
Ook!quote:
Het hele punt is dus dat je dat alleen doet als je 'em koopt in plaats van gratis krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
Een gegeven paard moet je juist wél in z'n mond kijken, dan weet je hoe oud ie is
Shhtquote:
Champagne. Daar zag ik een fles van in de koelkast staan bij mijn oudersquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelf ook wel koud bier in huis hoor, en champagne.
mijn punt lees je maar gewoon overheen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het hele punt is dus dat je dat alleen doet als je 'em koopt in plaats van gratis krijgt
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ShhtNog niet te hard roepen!
Straks schrikt ie!
O nee hij zit toch niet op Fok
Wat tof! Zeker doen! Ik bewaak het fort welquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik nu af en toe ook naar de Prins op de witte sneakers ga?
Ik denk dat ik 'm heeb gevonden namelijk
Maar ik beloof je mijn plicht niet te zullen verzaken!
Klinkt beide goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ga skatenOf een boek lezen op een dekentje in de zon
Of allebei, nog beter!
Ze heeft deze week haar toetsen en wil haar propedeuse halenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je al wat met d'r afgesproken?
[..]
Ik heb koud bier in huis
Geen wijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelf ook wel koud bier in huis hoor, en champagne.
Tof!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef rival het volgende:
Dan kom ik morgen een biertje bij je halen
Ga ik zeker doenquote:
Tof, Ang3l is verliefdquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ShhtNog niet te hard roepen!
Straks schrikt ie!
O nee hij zit toch niet op Fok
Ze gaat naar Duitsland? A match made in heavenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
Ze heeft deze week haar toetsen en wil haar propedeuse halen
En van het weekend gaat ze naar Duitsland
Dus het wordt volgende week
Maar ze wilde wel graag
Is ie ook wel. Maar wel een stoere homo, niet zo'n songfestival beyonce wappertruus.quote:
quote:
Hij is leukquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ook wel. Maar wel een stoere homo, niet zo'n songfestival beyonce wappertruus.
[ afbeelding ]
Kom, dan gaan we ze spotten!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Damn. Nu heb ik zin in steak, terrasjes, zon en bezweette mannen.
Bezweette mannen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Heb gisteravond steak gebakken/gegeten, en me helemaal de tering gezweet bij 't spinnen! 50% match, niet slechtquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Jah!!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ie ook wel. Maar wel een stoere homo, niet zo'n songfestival beyonce wappertruus.
[ afbeelding ]
Tofquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!!
En hij heeft gemillimeterd haar!
En hij drinkt bier!
En hij gaat naar Lowlands!
En hij heeft hele groene ogen!
En een nice ass!
Vers zweet stinkt niet, dus da's niet erg.quote:
True, maar ik vind het niet een heel prettig beeld eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vers zweet stinkt niet, dus da's niet erg.
Zulle we die bezweet langs het terras laten lopen?quote:
Mannen met ontbloot bovenlichaam is ook oke, ik ben de moeilijkste niet.quote:
En dan zit je op kantoor, ik snap je frustratiequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Gaat de goede kant op dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah!!
En hij heeft gemillimeterd haar!
En hij drinkt bier!
En hij gaat naar Lowlands!
En hij heeft hele groene ogen!
En een nice ass!
Zo glinsterend op een gebruinde huid? Mwahquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik vind het niet een heel prettig beeld eigenlijk
Ik vind mannen op hun aantrekkelijkst als ze ergens druk en geconcentreerd mee bezig zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
True, maar ik vind het niet een heel prettig beeld eigenlijk
Ja, maar nou kan ik dus vrijdag niet met Snuitebolletje gaan zoenenquote:
In die volgorde?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:41 schreef Kluts het volgende:
Wist je dat een week nadat ik hem ontmoeet had de jongen uit Mexico mee aansprak met " Ik heb goed nieuws, ik heeb een ticket! 27 Aug vlieg ik naar Europa!"quote:
Volgens mij heeft hij ook heerlijke liezenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zulle we die bezweet langs het terras laten lopen?
[ afbeelding ]
Waarom niet tegelijkertijd?quote:
Wat is dat met jouw liezenfetish?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook heerlijke liezenAl kan ik ze niet goed zien
Ze gaat haar schoonfamilie alvast leren kennenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ze gaat naar Duitsland? A match made in heaven![]()
Ze wil té graag, bedoel je
Ik vind dat echt zo geil hequote:
En dáárom kunnen vrouwen nou multitasken.quote:
De lies of de apollo's belt? (da's zegmaar die streep van je heup naar je lies als je een beetje gespierd bent).quote:
Meerdere dingen tegelijk verkloten jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dáárom kunnen vrouwen nou multitasken.
Mixenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze gaat haar schoonfamilie alvast leren kennen
nee geintje ze is niet Duits
Ze is 25% Indonesischprachtige mooie bruine ogen en bruin haar
Uhmquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lies of de apollo's belt? (da's zegmaar die streep van je heup naar je lies als je een beetje gespierd bent).
Inderdaadquote:
Hater!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meerdere dingen tegelijk verkloten ja.
So?quote:
In mijn ervaring zijn het inderdaad zelden meerdere nuttige dingen tegelijk, maar één werkelijk nuttig ding en tegelijkertijd piekeren over één of meer andere dingen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meerdere dingen tegelijk verkloten ja.
Deze dingen ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm
Waar de benen aan het lichaam geplakt zijn.
Zo'n Ken poppetje geval zeg maar
Ik heb voor de rest geen echte dingen waar ik op kan soppen. En het is ook geen moetje.quote:
O ja *kreun* Ang3l wat doe je me aan.quote:
Heb daar echt niks mee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm
Waar de benen aan het lichaam geplakt zijn.
Zo'n Ken poppetje geval zeg maar
quote:
Ik iets met buiken en idd die apollo's belt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb daar echt niks mee.Ik let er zelfs nooit op.
Ik heb juist weer a thing met borstkassen. :$
Ik zal er zelfs een kusje op geven.quote:
Dat heb ik dan weer nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb daar echt niks mee.Ik let er zelfs nooit op.
Ik heb juist weer a thing met borstkassen. :$
Ja en ik heb het al zo slechtquote:
Dat is ook wel het minste ja, na zo'n brute aanslag op mijn tere zonverbrande huidjequote:
But ofcoursequote:
Moet je je ook insmeren, sukkel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook wel het minste ja, na zo'n brute aanslag op mijn tere zonverbrande huidje.
Ja, ik neem zonnebrand mee als de weersverwachtingen het over stevige hagelbuien hebbenquote:
Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik iets met buiken en idd die apollo's belt.
Kontjes doen me niks, borst is wel leuk.
Nou ja, kontjes DEDEN me niks.
Deze heeft wlel een HEEL fijn exemplaar!
Een slimme meid is op alles voorbereid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik neem zonnebrand mee als de weersverwachtingen het over stevige hagelbuien hebben.
Geldt ook voor vrouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.
Idd, ik ben niet slim en geen meidquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een slimme meid is op alles voorbereid.
Daar ging het dus mis.
Same here, maar ik vind een mannenborstkas gewoon altijd zo relaxed om op te liggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb uberhaupt vrij weinig met borstkassen, spieren of apollo's belt. Een leuke kop en een doorsnee body doet het voor mij
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik ben niet slim en geen meid.
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.quote:
hoi niet-omslachtige carooltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Hooooi![]()
wat is het heeeeerlijk weer buiten
![]()
jammer dat ik zo een sollicitatie heb anders zou ik lekker naar het park gaan
Pagina's zijn afhankelijk van je instellingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:13 schreef Sp00k13 het volgende:
ff echt gewerkt tussendoor en we zitten al op pagina 5 hmmz ik doe iets fout als ambtenaar
zo maar ff wat eten en buiten in de zon wat hangen zoals een goed ambtenaar betaamt
Pff. Useless...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.
Ook geen flesje, for that matter. ;')
eeej spookiequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hoi niet-omslachtige carooltje
ja ik ga zo ook ff buiten van het zonnetje genieten denk dat ik mijn pauzeverdubbelaar in ga zetten
Irritant is dat idd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
Het is toch fantastisch hoe mensen zichzelf proberen te verkopen.Mijn huisgenote en ik zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Het zijn allemaal nette en rustige jongens, die sociaal zijn, van uitgaan en goede muziek houden... Oh, en allemaal vinden ze de kamer en de prijs geweldig. Maar het ergste zijn nog de wanhopige e-mailtjes van mensen die echt een kamer nodig zijn.
't Voelt aan als een datingsite...
Jezusquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb het zo gehad met mijn oom in Brazilie.
Het verhaal:
Jeetje zeg wat een klootzakquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Het verhaal:
Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.
Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.
Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
Dat is alleen zo lastig over mail... Maar ach, we zijn dan ook op zoek naar een nieuw familielid. Dus makkelijk zal het niet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Irritant is dat idd.
Vertrouwen op je mensenkennis en gevoel wat je bij iemand hebt werkt nog het beste denk ik.
Wat kut! En nu?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
![]()
Kutzooi zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
zo dat zuigtquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Het verhaal:
Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.
Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.
Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
olaquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej spookie![]()
heb jij een verdubbelaar
mazzelaar
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JezusWat waardeloos. Gaat het wel goed met je oma nu?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje zeg wat een klootzak![]()
das echt niet tof![]()
*knuffeltje*
quote:
Wat nu, tja. Oma moet kiezen, als ze bij haar zoon wilt blijven dan moet ze maar een huis gaan huren. Zo niet dan moet hij weg. Als hij niet gaat dan bellen we vanuit hier de politie en laten we hem oppakken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
vervelend bels! Zeker zo ver weg voel je je machteloos in dit soort situaties.
Ja oma uit huis zetten is ook niet echt iets waar je op zit te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Wat nu, tja. Oma moet kiezen, als ze bij haar zoon wilt blijven dan moet ze maar een huis gaan huren. Zo niet dan moet hij weg. Als hij niet gaat dan bellen we vanuit hier de politie en laten we hem oppakken.
Verder kunnen we weinig. En als het echt moet vliegt een van ons er wel heen. Zit niks anders op
Ja het is wel oma's keuze om haar zoon weer terug in het huis te nemen ondanks de afspraakquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat nu, tja. Oma moet kiezen, als ze bij haar zoon wilt blijven dan moet ze maar een huis gaan huren. Zo niet dan moet hij weg. Als hij niet gaat dan bellen we vanuit hier de politie en laten we hem oppakken.
Verder kunnen we weinig. En als het echt moet vliegt een van ons er wel heen. Zit niks anders op
Ja, maar als allerlei mensen alles doen om zaken voor haar op te lossen, en zij haalt hem zelf net zo hard weer in huis werkt dat ook niet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja het is wel oma's keuze om haar zoon weer terug in het huis te nemen ondanks de afspraak
Nu hoeft een "was jij niet al vijf minuten binnen", "ja, maar mijn kont nog niet"-achterwerk ook niet echt voor mij...quote:
Fijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Nee oma heeft daar een groot aandeel in natuurlijk maar goed moeders laten hun kinderen niet zomaar in de steek. Lastig probleem gewoon !quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als allerlei mensen alles doen om zaken voor haar op te lossen, en zij haalt hem zelf net zo hard weer in huis werkt dat ook niet natuurlijk.
Dat sowieso natuurlijk. Maar ik begrijp de frustratie bij B en zijn ouders best wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee oma heeft daar een groot aandeel in natuurlijk maar goed moeders laten hun kinderen niet zomaar in de steek. Lastig probleem gewoon !
Oh nee hoor. Ik vind sowieso gewoon nederlandse leuke / sportieve meiden eigenlijk het mooist. Val ook op het doorsnee hockeymeisje. Zo'n braziliaanse kont ofzo hoeft van mij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef Litpho het volgende:
Nu hoeft een "was jij niet al vijf minuten binnen", "ja, maar mijn kont nog niet"-achterwerk ook niet echt voor mij...
Nee, zeker nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oma uit huis zetten is ook niet echt iets waar je op zit te wachten natuurlijk.
Maar niet in ons huis. En we hebben heel veel moeite moeten doen voor haar. Ze houdt hem al ruim 20 jaar de hand boven het hoofd, ten koste van de rest van de familie. Wij regelen alles voor haar en dan elke keer is hij degene waar het omdraait voor haar. En dat kan niet langer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja het is wel oma's keuze om haar zoon weer terug in het huis te nemen ondanks de afspraak
Precies.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als allerlei mensen alles doen om zaken voor haar op te lossen, en zij haalt hem zelf net zo hard weer in huis werkt dat ook niet natuurlijk.
Ja, we hadden alles voor elkaar. Mijn ouders betaalden het huis en de rekeningen, ik betaalde haar zorg. We hebben haar achtergelaten met een spaarrekening van ruim 1000 euro. En dan betaald ze ons zo terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Maar ik begrijp de frustratie bij B en zijn ouders best wel.
Vooral omdat het zo machteloos voelt lijkt me.
Ja inderdaadquote:
Idd. Je gaat natuurlijk geen puin ruimen om het vervolgens later weer te kunnen doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, we hadden alles voor elkaar. Mijn ouders betaalden het huis en de rekeningen, ik betaalde haar zorg. We hebben haar achtergelaten met een spaarrekening van ruim 1000 euro. En dan betaald ze ons zo terug
middagquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
middag
Belz, succes met dat gedonder!
Eten in Roemenie is best goedkoop(45 euro voor 8 personen met de lunch)
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef Catbert het volgende:
Bels, wat zegt je oma hier zelf op dan? Heeft ze een reden dat ze hem de hand boven het hoofd houdt? Die oom is de zoon van je oma?
Hebben we elk jaar gedaan. Elk jaar had ze wel weer schulden omdat mijn oom haar bankzaken zogenaamd voor haar "regelde". Maar nu is het genoeg, kan niet langer zo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Je gaat natuurlijk geen puin ruimen om het vervolgens later weer te kunnen doen.
Thanks, nog veel pelzier daar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
middag
Belz, succes met dat gedonder!
Eten in Roemenie is best goedkoop(45 euro voor 8 personen met de lunch)
Die visie verander je helaas niks meer aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.
Nee dat zal nooit veranderen inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die visie verander je helaas niks meer aan
En heb je nog gescoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 uur vlieg ik weer terug naar Ollanda
Ahquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 uur vlieg ik weer terug naar Ollanda
Als jullie dat elk jaar hebben gedaan, zal je oma er nu ook vanuit gaat dat jullie haar toch wel komen 'redden'.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.
[..]
Hebben we elk jaar gedaan. Elk jaar had ze wel weer schulden omdat mijn oom haar bankzaken zogenaamd voor haar "regelde". Maar nu is het genoeg, kan niet langer zo.
Hebben ze daar niet een soort (prive)verpleeghuizen ofzo? Misschien dat dat beter voor d'r is, want het lijkt niet alsof ze voor d'r zelf kan zorgen.quote:
Dat zal het zeker. Ik heb de dame die er de hele dag is al laten weten dat ze niet meer hoeft te komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jullie dat elk jaar hebben gedaan, zal je oma er nu ook vanuit gaat dat jullie haar toch wel komen 'redden'.![]()
Zal dan hard aankomen als jullie nu idd alles stopzetten.
We hebben juist alles geregeld omdat ze thuis wou sterven en niet in een tehuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een soort (prive)verpleeghuizen ofzo? Misschien dat dat beter voor d'r is, want het lijkt niet alsof ze voor d'r zelf kan zorgen.
Kan ik me voorstellen. Sterkte in ieder geval. 'T is een enorme kutsituatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar goed, laten we het over wat anders hebben. Ik wil er even niet meer aandenken. Zit me alleen maar op te vreten hier.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pper...__.html?p=3,2
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
Maar goed, laten we het over wat anders hebben. Ik wil er even niet meer aandenken. Zit me alleen maar op te vreten hier.
Liefquote:
ja best lullig voor die negerquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pper...__.html?p=3,2
Ze hebben hier altijd die airco zo belachelijk hard aan staan, dat je met dit weer het beste alsnog lange mouwen naar werk kunt gaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit buiten. Kort rokje, topje. Komt er toch een vlaag wind. Gelijk kippenvel.
Ook handig, weet je wel dat het vrouwelijkschoon niet te veel afleiding bezorgt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze hebben hier altijd die airco zo belachelijk hard aan staan, dat je met dit weer het beste alsnog lange mouwen naar werk kunt gaan.
Dus Kluts kan voor haar eigen ego gaan rondvragen of dat ook zo was voordat ze daar werkte?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook handig, weet je wel dat het vrouwelijkschoon niet te veel afleiding bezorgt.
Volgens mij is haar ego groot genoeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dus Kluts kan voor haar eigen ego gaan rondvragen of dat ook zo was voordat ze daar werkte?.
Klopt!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is haar ego groot genoeg.
Ja gaat deze week erg langzaam hier. Zeldzaam iets in singlesquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
Ging gister, afgezien van dat stukje over vreemdgaan, ook behoorlijk traag hoor
Hoe was het gisteren eigenlijk bij je ex? Heb half iets meegekregen dat je daar heen ging?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef Catbert het volgende:
Ging gister, afgezien van dat stukje over vreemdgaan, ook behoorlijk traag hoor
Mijn ego was een topickiller.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:41 schreef Belsezar het volgende:
Het topic is dood?
Singles????
Nooit verwacht dat dat ooit zou gebeuren zeg.
Volgende week donderdag? Mijn geheugen laat me niet vaak in de steek, maar nu welquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef KudFokker het volgende:
Nouk, gaan wij volgende week donderdag avond nog wat drinken samen![]()
?!
Mr. A to the Zquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgende week donderdag? Mijn geheugen laat me niet vaak in de steek, maar nu welWat is er dan?
Met je hint kom ik ook niet ver, maar ik weet toch wat je bedoelt. Nee, ik ben er niet bij. Een vriendin vroeg het nog wel vorige week, maar heb 'nee' gezegdquote:
Ik moet nog een kwartier werken....quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Sp00k13 het volgende:
pfft als je buiten geweest bent wil je niet meer werken
Is dat zo gek ? dat is toch wel vaker een moodkillerquote:
Vonden het erg fijn mekaar te zien, is behoorlijk wat afgeknuffeld, dus ik heb nu wel meer hoop dat het ooit nog goed gaat komen. Maar we gaan dus wel over anderhalve week al m'n zooi daar wegverhuizen. Moet dan dus ff ene busje huren. Da's dan wel weer klote.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:46 schreef Nouk84 het volgende:
Hoe was het gisteren eigenlijk bij je ex? Heb half iets meegekregen dat je daar heen ging?
Zo groot dat de servers het niet aan kondenquote:
Die heb ik nog niet gehoord... ik hoor de laatste tijd wel van die reclame's : "Wilt U een week lang in een coole cabrio rondrijden? "quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik word gek van al die bbq reclames op de radio
Ik hoop voor je dat die hoop je ten eerste niet tegenhoudt om andere dingen te ondernemen en ten tweede wel terecht is.. Hoe is zij eronder?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Catbert het volgende:
Vonden het erg fijn mekaar te zien, is behoorlijk wat afgeknuffeld, dus ik heb nu wel meer hoop dat het ooit nog goed gaat komen. Maar we gaan dus wel over anderhalve week al m'n zooi daar wegverhuizen. Moet dan dus ff ene busje huren. Da's dan wel weer klote.
Maargoed. Ik hou het gewoon positief, ik kan nu al die dingen doen waar ik tijdens m'n relatie geen tijd voor had enzo
Ik word gek van die lucht! Krijg er echt honger vanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
Ik word gek van al die bbq reclames op de radio
En dan te bedenken dat ik lang niet zo'n ego heb als jullie volgens mij denken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Is dat zo gek ? dat is toch wel vaker een moodkiller
Rokende servertsquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo groot dat de servers het niet aan konden
Stopt jij dan even met fokkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:04 schreef djayzz het volgende:Er zit gewoon een collega van me patience te spelen tijdens werktijd.
Dat is toch niet normaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |