Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik iets met buiken en idd die apollo's belt.
Kontjes doen me niks, borst is wel leuk.
Nou ja, kontjes DEDEN me niks.
Deze heeft wlel een HEEL fijn exemplaar!
Een slimme meid is op alles voorbereid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik neem zonnebrand mee als de weersverwachtingen het over stevige hagelbuien hebben.
Geldt ook voor vrouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.
Idd, ik ben niet slim en geen meidquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een slimme meid is op alles voorbereid.
Daar ging het dus mis.
Same here, maar ik vind een mannenborstkas gewoon altijd zo relaxed om op te liggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb uberhaupt vrij weinig met borstkassen, spieren of apollo's belt. Een leuke kop en een doorsnee body doet het voor mij
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik ben niet slim en geen meid.
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.quote:
hoi niet-omslachtige carooltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Hooooi![]()
wat is het heeeeerlijk weer buiten
![]()
jammer dat ik zo een sollicitatie heb anders zou ik lekker naar het park gaan
Pagina's zijn afhankelijk van je instellingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:13 schreef Sp00k13 het volgende:
ff echt gewerkt tussendoor en we zitten al op pagina 5 hmmz ik doe iets fout als ambtenaar
zo maar ff wat eten en buiten in de zon wat hangen zoals een goed ambtenaar betaamt
Pff. Useless...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.
Ook geen flesje, for that matter. ;')
eeej spookiequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hoi niet-omslachtige carooltje
ja ik ga zo ook ff buiten van het zonnetje genieten denk dat ik mijn pauzeverdubbelaar in ga zetten
Irritant is dat idd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
Het is toch fantastisch hoe mensen zichzelf proberen te verkopen.Mijn huisgenote en ik zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Het zijn allemaal nette en rustige jongens, die sociaal zijn, van uitgaan en goede muziek houden... Oh, en allemaal vinden ze de kamer en de prijs geweldig. Maar het ergste zijn nog de wanhopige e-mailtjes van mensen die echt een kamer nodig zijn.
't Voelt aan als een datingsite...
Jezusquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb het zo gehad met mijn oom in Brazilie.
Het verhaal:
Jeetje zeg wat een klootzakquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Het verhaal:
Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.
Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.
Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
Dat is alleen zo lastig over mail... Maar ach, we zijn dan ook op zoek naar een nieuw familielid. Dus makkelijk zal het niet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Irritant is dat idd.
Vertrouwen op je mensenkennis en gevoel wat je bij iemand hebt werkt nog het beste denk ik.
Wat kut! En nu?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
![]()
Kutzooi zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
zo dat zuigtquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Het verhaal:
Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.
Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.
Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |