abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70319061
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik iets met buiken en idd die apollo's belt.
Kontjes doen me niks, borst is wel leuk.

Nou ja, kontjes DEDEN me niks.
Deze heeft wlel een HEEL fijn exemplaar!
Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:04:31 #202
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_70319119
Ik heb uberhaupt vrij weinig met borstkassen, spieren of apollo's belt. Een leuke kop en een doorsnee body doet het voor mij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_70319178
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, ik neem zonnebrand mee als de weersverwachtingen het over stevige hagelbuien hebben .
Een slimme meid is op alles voorbereid.
Daar ging het dus mis.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:07:40 #204
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70319247
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.
Geldt ook voor vrouwen
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:07:44 #205
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70319250
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een slimme meid is op alles voorbereid.
Daar ging het dus mis.
Idd, ik ben niet slim en geen meid .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_70319310
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb uberhaupt vrij weinig met borstkassen, spieren of apollo's belt. Een leuke kop en een doorsnee body doet het voor mij
Same here, maar ik vind een mannenborstkas gewoon altijd zo relaxed om op te liggen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:09:09 #207
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_70319315
Goedemiddag
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:10:36 #208
244451 Carooltje79
Papi, dame lo que quiero!
pi_70319362
Hooooi

wat is het heeeeerlijk weer buiten

jammer dat ik zo een sollicitatie heb anders zou ik lekker naar het park gaan
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_70319416
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, ik ben niet slim en geen meid .
Dat zeg ik.
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geldt ook voor vrouwen
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.
Ook geen flesje, for that matter. ;')
pi_70319471
ff echt gewerkt tussendoor en we zitten al op pagina 5 hmmz ik doe iets fout als ambtenaar
zo maar ff wat eten en buiten in de zon wat hangen zoals een goed ambtenaar betaamt
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_70319524
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Hooooi

wat is het heeeeerlijk weer buiten

jammer dat ik zo een sollicitatie heb anders zou ik lekker naar het park gaan
hoi niet-omslachtige carooltje
ja ik ga zo ook ff buiten van het zonnetje genieten denk dat ik mijn pauzeverdubbelaar in ga zetten
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:15:25 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_70319537
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:13 schreef Sp00k13 het volgende:
ff echt gewerkt tussendoor en we zitten al op pagina 5 hmmz ik doe iets fout als ambtenaar
zo maar ff wat eten en buiten in de zon wat hangen zoals een goed ambtenaar betaamt
Pagina's zijn afhankelijk van je instellingen . Dit is pag. 3 bij mij .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:16:11 #213
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_70319573
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.
Ook geen flesje, for that matter. ;')
Pff. Useless...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:18:48 #214
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_70319667
Het is toch fantastisch hoe mensen zichzelf proberen te verkopen. Mijn huisgenote en ik zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Het zijn allemaal nette en rustige jongens, die sociaal zijn, van uitgaan en goede muziek houden... Oh, en allemaal vinden ze de kamer en de prijs geweldig. Maar het ergste zijn nog de wanhopige e-mailtjes van mensen die echt een kamer nodig zijn.

't Voelt aan als een datingsite...
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:19:30 #215
244451 Carooltje79
pi_70319693
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef Sp00k13 het volgende:

[..]

hoi niet-omslachtige carooltje
ja ik ga zo ook ff buiten van het zonnetje genieten denk dat ik mijn pauzeverdubbelaar in ga zetten
eeej spookie

heb jij een verdubbelaar

mazzelaar
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
pi_70319752
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
Het is toch fantastisch hoe mensen zichzelf proberen te verkopen. Mijn huisgenote en ik zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Het zijn allemaal nette en rustige jongens, die sociaal zijn, van uitgaan en goede muziek houden... Oh, en allemaal vinden ze de kamer en de prijs geweldig. Maar het ergste zijn nog de wanhopige e-mailtjes van mensen die echt een kamer nodig zijn.

't Voelt aan als een datingsite...
Irritant is dat idd.
Vertrouwen op je mensenkennis en gevoel wat je bij iemand hebt werkt nog het beste denk ik.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:24:09 #217
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_70319865
Ok, ik heb het zo gehad met mijn oom in Brazilie.

Het verhaal:

Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.

Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.

Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_70319963
Klinkt fucked up.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:27:33 #219
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_70319980
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:

Het verhaal:
Jezus Wat waardeloos. Gaat het wel goed met je oma nu?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:27:42 #220
244451 Carooltje79
pi_70319987
quote:

Het verhaal:

Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.

Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.

Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
Jeetje zeg wat een klootzak

das echt niet tof

*knuffeltje*
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:29:07 #221
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_70320044
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Irritant is dat idd.
Vertrouwen op je mensenkennis en gevoel wat je bij iemand hebt werkt nog het beste denk ik.
Dat is alleen zo lastig over mail... Maar ach, we zijn dan ook op zoek naar een nieuw familielid. Dus makkelijk zal het niet zijn. Maar iemand die tenminste eerlijk zegt dat hij nogal druk is en niet al te netjes zou ik veel eerder uitnodigen dan al dit brave gelul.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:30:21 #222
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_70320081
quote:

Wat kut! En nu?
pi_70320321
quote:
Kutzooi zeg. voor je.
pi_70320352
quote:

Het verhaal:

zo dat zuigt en nu?
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:40:53 #225
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_70320408
Jezus wat gaat dit topic hard.

Hoest nou?
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')