Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik iets met buiken en idd die apollo's belt.
Kontjes doen me niks, borst is wel leuk.
Nou ja, kontjes DEDEN me niks.
Deze heeft wlel een HEEL fijn exemplaar!
Een slimme meid is op alles voorbereid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik neem zonnebrand mee als de weersverwachtingen het over stevige hagelbuien hebben.
Geldt ook voor vrouwenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:03 schreef Kluts het volgende:
Ik heb niks met mannenkonten, want ik val over het algemeen op NL-mannen en die hebben meestal toch geen kont.
Idd, ik ben niet slim en geen meidquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een slimme meid is op alles voorbereid.
Daar ging het dus mis.
Same here, maar ik vind een mannenborstkas gewoon altijd zo relaxed om op te liggen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Ripley het volgende:
Ik heb uberhaupt vrij weinig met borstkassen, spieren of apollo's belt. Een leuke kop en een doorsnee body doet het voor mij
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ik ben niet slim en geen meid.
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.quote:
hoi niet-omslachtige carooltjequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Hooooi![]()
wat is het heeeeerlijk weer buiten
![]()
jammer dat ik zo een sollicitatie heb anders zou ik lekker naar het park gaan
Pagina's zijn afhankelijk van je instellingenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:13 schreef Sp00k13 het volgende:
ff echt gewerkt tussendoor en we zitten al op pagina 5 hmmz ik doe iets fout als ambtenaar
zo maar ff wat eten en buiten in de zon wat hangen zoals een goed ambtenaar betaamt
Pff. Useless...quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:12 schreef Kluts het volgende:
Op die van mij kun je idd niet echt een krat bier kwijt nee.
Ook geen flesje, for that matter. ;')
eeej spookiequote:Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hoi niet-omslachtige carooltje
ja ik ga zo ook ff buiten van het zonnetje genieten denk dat ik mijn pauzeverdubbelaar in ga zetten
Irritant is dat idd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
Het is toch fantastisch hoe mensen zichzelf proberen te verkopen.Mijn huisgenote en ik zijn op zoek naar een nieuwe huisgenoot. Het zijn allemaal nette en rustige jongens, die sociaal zijn, van uitgaan en goede muziek houden... Oh, en allemaal vinden ze de kamer en de prijs geweldig. Maar het ergste zijn nog de wanhopige e-mailtjes van mensen die echt een kamer nodig zijn.
't Voelt aan als een datingsite...
Jezusquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik heb het zo gehad met mijn oom in Brazilie.
Het verhaal:
Jeetje zeg wat een klootzakquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Het verhaal:
Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.
Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.
Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
Dat is alleen zo lastig over mail... Maar ach, we zijn dan ook op zoek naar een nieuw familielid. Dus makkelijk zal het niet zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Irritant is dat idd.
Vertrouwen op je mensenkennis en gevoel wat je bij iemand hebt werkt nog het beste denk ik.
Wat kut! En nu?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
![]()
Kutzooi zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
zo dat zuigtquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:24 schreef Belsezar het volgende:
Het verhaal:
Hij was al jaren lang kleine kruimeldief en dealer. Hij woonde bij oma in huis. Wat eigenlijk het huis is van mijn ouders. Hun hebben het gekocht en het staat op hun naam. Mijn oom is 45 jaar oud nu. Een aantal jaar geleden hebben ze hem eindelijk opgepakt en hij ging de bak in een aantal jaar terug.
Mijn ouders gingen vorig jaar rond september naar Brazilie en troffen mijn oma zowat dood aan. 39 kilo, at niet meer, kon niet meer uit bed komen, bevuilde zichzelf, overal schulden. Dus mijn moeder heeft haar in een half jaar tijd weer helemaal gezond gekregen en schuldvrij. Ook hebben we een vrouw geregeld die 24 uur per dag 7 dagen in de week bij oma zou zijn. Met 1 voorwaarde, dat als mijn oom weer vrijkwam hij niet meer in ons huis mocht wonen.
Nu is hij vrijgekomen en heeft oma hem weer in huis genomen. Tegen alle afspraken in dus. Mijn moeder heeft gisteren de politie daar gebeld dat hij het huis uit moet en de politie is ook langs ons huis geweest en hem dat medegedeeld dat de eigenaar hem eruit wilt hebben. Nou hoor ik net dat hij geflipt is en de hele boel kort en klein heeft geslagen vannacht toen hij weer high thuiskwam. Omdat wij er dus achter zijn gekomen
olaquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej spookie![]()
heb jij een verdubbelaar
mazzelaar
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JezusWat waardeloos. Gaat het wel goed met je oma nu?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jeetje zeg wat een klootzak![]()
das echt niet tof![]()
*knuffeltje*
quote:
Wat nu, tja. Oma moet kiezen, als ze bij haar zoon wilt blijven dan moet ze maar een huis gaan huren. Zo niet dan moet hij weg. Als hij niet gaat dan bellen we vanuit hier de politie en laten we hem oppakken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef Ripley het volgende:
vervelend bels! Zeker zo ver weg voel je je machteloos in dit soort situaties.
Ja oma uit huis zetten is ook niet echt iets waar je op zit te wachten natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Wat nu, tja. Oma moet kiezen, als ze bij haar zoon wilt blijven dan moet ze maar een huis gaan huren. Zo niet dan moet hij weg. Als hij niet gaat dan bellen we vanuit hier de politie en laten we hem oppakken.
Verder kunnen we weinig. En als het echt moet vliegt een van ons er wel heen. Zit niks anders op
Ja het is wel oma's keuze om haar zoon weer terug in het huis te nemen ondanks de afspraakquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat nu, tja. Oma moet kiezen, als ze bij haar zoon wilt blijven dan moet ze maar een huis gaan huren. Zo niet dan moet hij weg. Als hij niet gaat dan bellen we vanuit hier de politie en laten we hem oppakken.
Verder kunnen we weinig. En als het echt moet vliegt een van ons er wel heen. Zit niks anders op
Ja, maar als allerlei mensen alles doen om zaken voor haar op te lossen, en zij haalt hem zelf net zo hard weer in huis werkt dat ook niet natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja het is wel oma's keuze om haar zoon weer terug in het huis te nemen ondanks de afspraak
Nu hoeft een "was jij niet al vijf minuten binnen", "ja, maar mijn kont nog niet"-achterwerk ook niet echt voor mij...quote:
Fijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Nee oma heeft daar een groot aandeel in natuurlijk maar goed moeders laten hun kinderen niet zomaar in de steek. Lastig probleem gewoon !quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als allerlei mensen alles doen om zaken voor haar op te lossen, en zij haalt hem zelf net zo hard weer in huis werkt dat ook niet natuurlijk.
Dat sowieso natuurlijk. Maar ik begrijp de frustratie bij B en zijn ouders best wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee oma heeft daar een groot aandeel in natuurlijk maar goed moeders laten hun kinderen niet zomaar in de steek. Lastig probleem gewoon !
Oh nee hoor. Ik vind sowieso gewoon nederlandse leuke / sportieve meiden eigenlijk het mooist. Val ook op het doorsnee hockeymeisje. Zo'n braziliaanse kont ofzo hoeft van mij ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:58 schreef Litpho het volgende:
Nu hoeft een "was jij niet al vijf minuten binnen", "ja, maar mijn kont nog niet"-achterwerk ook niet echt voor mij...
Nee, zeker nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oma uit huis zetten is ook niet echt iets waar je op zit te wachten natuurlijk.
Maar niet in ons huis. En we hebben heel veel moeite moeten doen voor haar. Ze houdt hem al ruim 20 jaar de hand boven het hoofd, ten koste van de rest van de familie. Wij regelen alles voor haar en dan elke keer is hij degene waar het omdraait voor haar. En dat kan niet langer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja het is wel oma's keuze om haar zoon weer terug in het huis te nemen ondanks de afspraak
Precies.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar als allerlei mensen alles doen om zaken voor haar op te lossen, en zij haalt hem zelf net zo hard weer in huis werkt dat ook niet natuurlijk.
Ja, we hadden alles voor elkaar. Mijn ouders betaalden het huis en de rekeningen, ik betaalde haar zorg. We hebben haar achtergelaten met een spaarrekening van ruim 1000 euro. En dan betaald ze ons zo terugquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Maar ik begrijp de frustratie bij B en zijn ouders best wel.
Vooral omdat het zo machteloos voelt lijkt me.
Ja inderdaadquote:
Idd. Je gaat natuurlijk geen puin ruimen om het vervolgens later weer te kunnen doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, we hadden alles voor elkaar. Mijn ouders betaalden het huis en de rekeningen, ik betaalde haar zorg. We hebben haar achtergelaten met een spaarrekening van ruim 1000 euro. En dan betaald ze ons zo terug
middagquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
middag
Belz, succes met dat gedonder!
Eten in Roemenie is best goedkoop(45 euro voor 8 personen met de lunch)
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:16 schreef Catbert het volgende:
Bels, wat zegt je oma hier zelf op dan? Heeft ze een reden dat ze hem de hand boven het hoofd houdt? Die oom is de zoon van je oma?
Hebben we elk jaar gedaan. Elk jaar had ze wel weer schulden omdat mijn oom haar bankzaken zogenaamd voor haar "regelde". Maar nu is het genoeg, kan niet langer zo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Je gaat natuurlijk geen puin ruimen om het vervolgens later weer te kunnen doen.
Thanks, nog veel pelzier daar!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Den_Haag het volgende:
middag
Belz, succes met dat gedonder!
Eten in Roemenie is best goedkoop(45 euro voor 8 personen met de lunch)
Die visie verander je helaas niks meer aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef Belsezar het volgende:
Het is haar jongste, dus haar lieveling. Iedereen wist ook van zijn drugs gedoe. Alleen oma ontkende het. Ze ziet geen enkel kwaad in hem en als iemand het zegt zijn het leugens. Ja is haar zoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |