Nou vooruit, dan mag het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
@djayzz: Vroeg? Ik heb bijna 10 uur geslapen
Jaja, het is goed met jequote:
Precies!quote:
Leuk meer 30-ersquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:19 schreef Sp00k13 het volgende:
hmmz als ik zo de tt doorlees heb ik nog niet alle info gegeven lolz zal ik dat dan als nog maar doen?
Hoe oud ben je? 30
Sekse? man
Woonplaats/ regio? den haag
Interesses? plezier maken
Seksuele voorkeur? lekker![]()
Lengte en postuur? 1.73 normaal
Hoe lang single? half jaar weer single
Leuk meer mensen uit Gelderlandquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe oud ben je? 27
Sekse? Male
Woonplaats/ regio? Gelderland
Interesses? sport/ pc/ werk/
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur?1.81 74kg
Hoe lang single? Maand ofzo
quote:
Kijk nu wat je veroorzaaktquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:20 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe oud ben je? 27
Sekse? Male
Woonplaats/ regio? Gelderland
Interesses? sport/ pc/ werk/
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur?1.81 74kg
Hoe lang single? Maand ofzo
ja zitten er nog best wel een aantal hieroquote:
en nog steeds lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben al een hele tijd bij de pinken en niet meer stoned.
Bij de pinken? Ja?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaja, het is goed met je
Gelukkig waren dat mijn onbezonnen jeugdige jaren. Ik ben al een hele tijd bij de pinken en niet meer stoned.
Ondanks dat ik hier geboren en getogen ben, kan ik dat helaas niet met je eens zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:23 schreef Heatseeker het volgende:
Daar komen immers de leukste mensen vandaan.
Ik kan wel dialect praten en ik heb enigzins een accent ja. Als ze denken dat wij alleen maar boeren zijn kan ik daar niet anders op reageren dat ik daar trots op ben. Al ben ik zelf natuurlijk geen agrarier.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hier geboren en getogen ben, kan ik dat helaas niet met je eens zijnGezien je sig ben jij er zo één met een accent, waardoor mensen denken dat we allemaal boeren zijn als je zegt dat je uit Gelderland komt
Ik wil niet voor boer(in) aangezien wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:27 schreef Heatseeker het volgende:
Ik kan wel dialect praten en ik heb enigzins een accent ja. Als ze denken dat wij alleen maar boeren zijn kan ik daar niet anders op reageren dat ik daar trots op ben. Al ben ik zelf natuurlijk geen agrarier.
Ik wel. Ben er trots op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wil niet voor boer(in) aangezien worden
Dat niet, en waar lijk ik niet op?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alsof je er moeite voor hebt gedaanJe lijkt er trouwens niet op
Wil jij wel brommers kieken met 'm?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een beetje vind ik. Maar wel een leuke
Ik ben heel tevreden over mijn huidige amant, dank uquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil jij wel brommers kieken met 'm?
Jij bent single-af?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben heel tevreden over mijn huidige amant, dank u
Heksje!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:17 schreef heksehiel het volgende:
Wat een puberale TT![]()
En goedemorgen allemaal
quote:
Bengeltjelief!quote:
Je streelt me egoquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel een beetje vind ik. Maar wel een leuke
Dat weet jij helemaal nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:45 schreef Heatseeker het volgende:
Ik bedoel, jij ziet er ook niet uit als een automonteur of bakker.
Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt met iemand eigenlijkquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef Kluts het volgende:
Hoelaat komt iedereen ongeveer naar PP zondag dan?
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb nog geen definitieve afspraak gemaakt met iemand eigenlijk.
Dat zeg ik, niets definitiefs, qua tijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.
Maar niks qua tijd nee.
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebbenquote:
Hehe, eindelijk iemand die eens gewoon rustig aan date.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebben
lees ik daar nu in, het begint te komen maar wil niet te voorbarig zijn ? :pquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben niet bezig met etiketjes, maar met lol hebben
Zondag? PP? Uhm nee. Kweenie eens wat het is. En volgens mij ben ik er niet eens. Althans niet thuis.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Jij ook, kom je zondag ook naar PP? Knuffelen!
Jij en bier?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jawel, dat wij daar hoe dan ook een biertje gaan drinken.
Maar niks qua tijd nee.
Queen!quote:
Ik heb precies gepost wat ik bedoel hoor, no hidden messagesquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
lees ik daar nu in, het begint te komen maar wil niet te voorbarig zijn ? :p
Parkpopquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Zondag? PP? Uhm nee. Kweenie eens wat het is. En volgens mij ben ik er niet eens. Althans niet thuis.
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop
Wanneer spreken we weer af?
Parkpop is gratisquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?
Zal eens kijken wat ik ga doen zondag.
En ja. 1 op 1zal pas zijn na mijn vakantie. Dus eind juli ergens
HWquote:
Ik pijp is dat ook goed?quote:
Das nog ver weg zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh. Is dat zondag. Moet je daar kaartjes voor kopen?
Zal eens kijken wat ik ga doen zondag.
En ja. 1 op 1zal pas zijn na mijn vakantie. Dus eind juli ergens
Sja, het is ergens rond 22:00 alweer afgelopen, dus het hoeft geen nachtwerk te wordenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
HW
Tof. Mja. Maandags moet ik naar België al heul vroeg
Das heul ver wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das nog ver weg zegMaar goed, dan heb ik wat om naar uit te kijken
Oooooooooooowh. Weet ik veel. Nog nooit geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, het is ergens rond 22:00 alweer afgelopen, dus het hoeft geen nachtwerk te worden.
Zeer zeker wel.quote:
Weet je tochquote:
Ik zou sterven zonder internet denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet je toch![]()
Hoi Rip![]()
Ik heb geen internet meer thuis
Te verquote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Weet je toch![]()
Hoi Rip![]()
Ik heb geen internet meer thuis
Scheelt maar weer dat ik mijn huis eigenlijk alleen gebruik om te slapenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:10 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik zou sterven zonder internet denk ik.
Jep, ben maandag middag teruggekomenquote:
Wees dan duidelijkquote:
Jij wint nog steeds qua populariteitquote:
Wat doe jij morgen avond?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij wint nog steeds qua populariteit.
.
Nog niet!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zeer zeker wel.
Maarre dat ben je nu aan het doen of.??
uhm uhm uhm. 5 juli vertrek ik richting Duitsland en 6 juli zit in in Kroatië.quote:
Oh, wéér een nieuw meisje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb N. net verteld dat ik best veel aan haar denk![]()
En? Hoe reageerde ze?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb N. net verteld dat ik best veel aan haar denk![]()
We zien het welquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog niet!
[..]
uhm uhm uhm. 5 juli vertrek ik richting Duitsland en 6 juli zit in in Kroatië.
Es kijken of het eerder kan
Ben je nog steeds zo ziekjes?quote:
Hoe is't met het koninkrijk?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop
Wanneer spreken we weer af?
"een biertje drinken" is gewoon een activiteit!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |