omdat ik bier voor je hebquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan mijn populariteit werken, campagne voeren etc.
Wieso?.
Ik stuurde iets van dat ik het vaag vond dat ik zoveel aan haar dacht terwijl ik haar nog helemaal niet lang kon.quote:
Dat dacht ik wel jaquote:
Hoi Ang3lquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Jeumig wat een hoop andere geizchten
Ik moet ff opnieuw orienteren hoor
Bier drinken geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel jaDus... wat doe je morgen avond?
Tofquote:
Ik hou het staande, zoals de bedoeling isquote:
Rustig aan, ik plaag je alleen maarquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
"een biertje drinken" is gewoon een activiteit!
Je kent mij ook langer dan vandaag om te weten dat ik echt geen bier drink.
Ja ben sinds gisteren toch weer thuis. Voel me vandaag wel een stuk beter, vanmiddag ga ik even lekker naar buiten..quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:21 schreef Belsezar het volgende:
Ben je nog steeds zo ziekjes?
Zo ja, beterschap
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofHij staat alleen niet koud... Dus dat moet je zelf ff regelen
![]()
Hey, niet iedereen krijgt zomaar Tsjechisch bier van me hequote:
quote:
quote:
Euy!quote:
Gaat de goede kant op dus! Lekker rustig aan beter worden en vandaag is het lekker weer dus even naar buiten moet kunnenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja ben sinds gisteren toch weer thuis. Voel me vandaag wel een stuk beter, vanmiddag ga ik even lekker naar buiten..
Thanks
Dat blijktquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen krijgt zomaar Tsjechisch bier van me he
Vind je het heel erg als ik nu af en toe ook naar de Prins op de witte sneakers ga?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het staande, zoals de bedoeling isVerder niet veel nieuws.
Meer omdat het niet koud staat denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen krijgt zomaar Tsjechisch bier van me he
Komt goed danquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
TofHij staat alleen niet koud... Dus dat moet je zelf ff regelen
Heb er wél een glas bij
Heule grote
quote:
Ben je verliefd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik nu af en toe ook naar de Prins op de witte sneakers ga?
Ik denk dat ik 'm heeb gevonden namelijk
Maar ik beloof je mijn plicht niet te zullen verzaken!
Natuurlijk wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:29 schreef KudFokker het volgende:
Een gegeven paard niet in de bek kijken Rival
Heb je al wat met d'r afgesproken?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik stuurde iets van dat ik het vaag vond dat ik zoveel aan haar dacht terwijl ik haar nog helemaal niet lang kon.
Toen stuurde zij iets terug van "ja, er is gewoon een klik tussen ons dus zo raar vind ik het nietmisschien wel een teken
? "
Hmm
Ik heb koud bier in huisquote:
Dan nog, warm Tsjechisch bier is beter dan helemaal geen bierquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer omdat het niet koud staat denk ik
Tally snapt het, bier = koud!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Meer omdat het niet koud staat denk ik
Een gegeven paard moet je juist wél in z'n mond kijken, dan weet je hoe oud ie isquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Stel je voor dat gebit bevalt mij niet en ik heb dus geen behoefte aan dat paard....
dan is het toch beter dat ik ff check? een ander is er waarschijnlijk wel blij mee. ik blij, de gever blij. en een 3e persoon blij.
ik doe alles voor een extra blij gezicht!
Ik denk dat ik even ga skatenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
Gaat de goede kant op dus! Lekker rustig aan beter worden en vandaag is het lekker weer dus even naar buiten moet kunnen
Warm bier is yukkie. Tsjechisch of nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan nog, warm Tsjechisch bier is beter dan helemaal geen bier
quote:
nog iemand die het snaptquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Een gegeven paard moet je juist wél in z'n mond kijken, dan weet je hoe oud ie is
Niks mis met Tsjechisch bier, maar warm? Eugh...quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
Dan nog, warm Tsjechisch bier is beter dan helemaal geen bier
Ook!quote:
Het hele punt is dus dat je dat alleen doet als je 'em koopt in plaats van gratis krijgtquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef Pien85 het volgende:
Een gegeven paard moet je juist wél in z'n mond kijken, dan weet je hoe oud ie is
Shhtquote:
Champagne. Daar zag ik een fles van in de koelkast staan bij mijn oudersquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelf ook wel koud bier in huis hoor, en champagne.
mijn punt lees je maar gewoon overheen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het hele punt is dus dat je dat alleen doet als je 'em koopt in plaats van gratis krijgt
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ShhtNog niet te hard roepen!
Straks schrikt ie!
O nee hij zit toch niet op Fok
Wat tof! Zeker doen! Ik bewaak het fort welquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik nu af en toe ook naar de Prins op de witte sneakers ga?
Ik denk dat ik 'm heeb gevonden namelijk
Maar ik beloof je mijn plicht niet te zullen verzaken!
Klinkt beide goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik even ga skatenOf een boek lezen op een dekentje in de zon
Of allebei, nog beter!
Ze heeft deze week haar toetsen en wil haar propedeuse halenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je al wat met d'r afgesproken?
[..]
Ik heb koud bier in huis
Geen wijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb zelf ook wel koud bier in huis hoor, en champagne.
Tof!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef rival het volgende:
Dan kom ik morgen een biertje bij je halen
Ga ik zeker doenquote:
Tof, Ang3l is verliefdquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ShhtNog niet te hard roepen!
Straks schrikt ie!
O nee hij zit toch niet op Fok
Ze gaat naar Duitsland? A match made in heavenquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
Ze heeft deze week haar toetsen en wil haar propedeuse halen
En van het weekend gaat ze naar Duitsland
Dus het wordt volgende week
Maar ze wilde wel graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |