De_Hertog +1quote:
Natuurlijkquote:
aeque +1quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:00 schreef aeque het volgende:
Confoederatio Helvetica
Tering, hoe kunnen jullie zo snel antwoorden? Komt alles hier in het oosten pas na een halve minuut aan ofzo? Zelfs als ik al het goede antwoord weet (nu dus niet) ben ik te laat.quote:
F5 is hier de meest favoriete knop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:02 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Tering, hoe kunnen jullie zo snel antwoorden? Komt alles hier in het oosten pas na een halve minuut aan ofzo? Zelfs als ik al het goede antwoord weet (nu dus niet) ben ik te laat.
Cobra4 was toch gewoon te laat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef aeque het volgende:
Bruce idd was wel makkie.
De_Hertog +1
Cobra4 +1
(omdat er bij beide 14.05 stond)
Euh, dat zou ik toch niet doen... Er wordt vaak binnen dezelfde tijd gereageerd, en soms is het verschil tussen 14:05 en 14:05 groter dan het verschil tussen 14:05 en 14:06. Beetje oneerlijk voor al die andere keren dat dat gebeurd is om nu ineens twee punten toe te kennen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef aeque het volgende:
Bruce idd was wel makkie.
De_Hertog +1
Cobra4 +1
(omdat er bij beide 14.05 stond)
Er kan maar één punt vergeven worden. De_Hertog had als eerste het juiste antwoord. Punt is dus voor hem.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:09 schreef aeque het volgende:
Wel als eerste daarom mag hij nieuwe vraag posten, maar jullie stonden er allebei meteen vandaar allebei de punten.
1 punt per vraag en zover ik weet is het nog nooit voorgekomen dat er meerdere puntwinnaars per vraag waren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:10 schreef aeque het volgende:
Daarom dat ik het ook weggehaald heb. En het is wel vaker gebeurd dat er meerdere punten werden weggegeven.
Alleen in topics met een tiental (over twee topics dus weer, in 1620). En dan gaan die twee punten beide naar het eerste / snelste correcte antwoord. Als je de regels wilt veranderen is er het OP-discussietopic: AKQ OP Discussie topic 2quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:10 schreef aeque het volgende:
Daarom dat ik het ook weggehaald heb. En het is wel vaker gebeurd dat er meerdere punten werden weggegeven.
Neequote:Op woensdag 24 juni 2009 14:13 schreef aeque het volgende:
Omdat iemand ooit dacht dat de kikker 'Rabbit' zei.
Goed genoegquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:15 schreef en_door_slecht het volgende:
Maar veel kikkers maken toch gewoon zo'n geluidje? Of is dat alleen in tekenfilms zo?
Wat is nu het echte antwoord dan?quote:
Zie boven, was m'n post nog aan het aanpassen. Omdat kikkers rond Hollywood ribbit zeggen en dat geluid onder honderden (teken)films wordt gemonteerd dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Wat is nu het echte antwoord dan?
grappigquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zie boven, was m'n post nog aan het aanpassen. Omdat kikkers rond Hollywood ribbit zeggen en dat geluid onder honderden (teken)films wordt gemonteerd dus
Ach, omdat het vandaag zo'n lekker weertje is:quote:
Susi +1quote:
Perfect ! [ik was net kaarten hiervoor aan het bestellen toen ik deze vraag wistquote:
Voor PSV'ers dacht ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgens mij is Calimero synoniem voor Ajaxfan.
Hartenkoning idd. Omdat het lijkt of ie een mes door zijn kop steekt.quote:
Alleen als die 'wild' is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:49 schreef vaagsel het volgende:
Zijn toch suicide kings?
Dat je de op 1 na beste hand hebt, en ondanks dat je weet dat een ander azen heeft je ze toch niet weg kan leggen.
Elizabeth IIquote:
AKQ 1618quote:
Jij bent de vraagsteller dus jij beslist.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartenkoning idd. Omdat het lijkt of ie een mes door zijn kop steekt.
Ik had niet en waarom gevraagd dus dan is een bepaalde kaart een logisch en correct antwoord.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Jij bent de vraagsteller dus jij beslist.
Maar dit vind ik wel een erg generiek antwoord dat goedgekeurd wordt. Dat had namelijk iedereen nog wel kunnen verzinnen/gokken.
Susi +1quote:
Maar zo word het wel erg makkelijk of niet soms. Bovendien gaan de meeste hier ervan uit dat het antwoord wel iets uitgebreider/duidelijker moet dan dat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had niet en waarom gevraagd dus dan is een bepaalde kaart een logisch en correct antwoord.
Ik ben het helemaal met je eens, maar het is mooi weer, dus: boeie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Maar zo word het wel erg makkelijk of niet soms. Bovendien gaan de meeste hier ervan uit dat het antwoord wel iets uitgebreider/duidelijker moet dan dat.
Ik had achteraf de vraag iets anders moeten formuleren. Want zo was ie te makkelijk te beantwoorden, dat geef ik toe. Mijn excuses ik zal voortaan beter mijn best doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Maar zo word het wel erg makkelijk of niet soms. Bovendien gaan de meeste hier ervan uit dat het antwoord wel iets uitgebreider/duidelijker moet dan dat.
Je zit er het dichtste bij vooralsnog. Er moeten of 1, 2, 3,4 of 5 jaar bij of af.quote:
1665?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij vooralsnog. Er moeten of 1, 2, 3,4 of 5 jaar bij of af.
Wordt wel gokken zo![]()
Daarom moet je geen 'wanneer-vragen' stellen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij vooralsnog. Er moeten of 1, 2, 3,4 of 5 jaar bij of af.
Wordt wel gokken zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |