Ofyles +1quote:
Op Fok moeten ze dus de Gouden Tong80 awards heten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook wel bekend als de Gouden Frambozen.
To blow a raspberry -> je tong uitsteken.
Dat zou kunnen aangezien tong80 lukraak topics opent.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op Fok moeten ze dus de Gouden Tong80 awards heten?
Zeg zeg... Beetje vriendelijker alsjeblieft!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Kohl
Of: Zijn gezicht ziet eruit alsof hij flink gesnoven heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef mr_anonimous het volgende:
zijn gezicht ziet er uit alsof hij tussen de schuifdeuren heeft gezeten...
Donau?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:36 schreef Clesar03 het volgende:
Over water gesproken:
Hoe wordt de Blauwe Rivier ook wel genoemd?
Je zit nu precies tussen 2 mogelijke antwoorden inquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Yangtze?
Jangtsekiang dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Yangste kiang
Yangtze Kiang en Yangtze is dezelfde rivier hoor...quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yangtsequote:The name Yangtze River, as well as various similar names such as Yangtse River, Yangzi River, Yangtze Kiang, etc., is derived from Yangzi Jiang
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Een meter spa blauw?
Daar lijkt het inderdaad op. Ik las je post alleen pas na het posten van een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Yangtze Kiang en Yangtze is dezelfde rivier hoor...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Yangtse
Was ook meer aan de vraagsteller gericht dan aan jouquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:44 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik las je post alleen pas na het posten van een nieuwe vraag.
Jij mag de nieuwe vraag stellen hoor.quote:
Dat vind ik eigenlijk ook. Dat Kiang noemde ik pas toen ik zag dat zijn (en mijn) Yangs(z)te fout was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was ook meer aan de vraagsteller gericht dan aan jouLaat de vraag maar gewoon open staan, maar wel zo eerlijk als Ofyles2 het punt krijgt.
Hij stelt al een vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij mag de nieuwe vraag stellen hoor.
Daarnaast had hij het gewoon goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook. Dat Kiang noemde ik pas toen ik zag dat zijn (en mijn) Yangs(z)te fout was.
Excuses, ziet ernaar uit dat ik een verkeerde bron hadquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Yangtze Kiang en Yangtze is dezelfde rivier hoor...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Yangtse
Maakt mij niet uit. Moet nu toch wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Hij stelt al een vraag.
En mijn antwoord is: de eerste van de drie is goed, de laatste twee niet.
Bomen die met de wortel en al om liggen.quote:
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bomen die met de wortel en al om liggen.
Assurancetourix. In Nederland Kakafonix, maar ik vermeld zijn Franse naam uit respect.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Tegen het zingen van de Bard, what's his name?
Klopt en zijn achternaam?quote:
Die Nederlandse naam is ook alleen maar in de laatste vertalingen, waar ze ineens allerlei namen hebben veranderd. In de oorspronkelijke uitgaven gebruiken ze de echte namenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Assurancetourix. In Nederland Kakafonix, maar ik vermeld zijn Franse naam uit respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |