Correctemundo! Terp + 1quote:
scheurtrommel en netvlies noemen ze apres Skihut.quote:
Ach waarom zou je? je kan bijna weer gaan werken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:21 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Beetje wel.Wou eigenlijk net afsluiten.
? Ik snap hem niet.Maar dat komt wss door de moeheid.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
scheurtrommel en netvlies noemen ze apres Skihut.
Ik ben allergisch voor Skihutmuziek.....quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:26 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
? Ik snap hem niet.Maar dat komt wss door de moeheid.![]()
Ja das stimmt.Bruno der alte Arschritter.quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:36 schreef Dagobert het volgende:
De Bunker? En dan hoort Jeanette Godefroy er niet bij?
quote:
Waarom.....quote:
Dit is een compleet antwoord.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:38 schreef aeque het volgende:
Winnaars big brother behalve Mirsad Balic
geloof ik
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef aeque het volgende:
Deze overheidsinstanties horen bij een land, zet ze erbij:
CIA = USA
KGB = USSR
MI-6 = GBR
BND= Duitsland
FSB = Rulsand
Mossad = Israel
MIVD = NL?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef aeque het volgende:
Deze overheidsinstanties horen bij een land, zet ze erbij:
CIA - VS
KGB -USSR
MI-6 - GB
BND - Belgie
FSB - Rusland
Mossad - Israel
MIVD - NL
Exactomundoquote:
Yep! 4 Engelse ballen die staatsgeheimen aan de Russen doorspeelde.quote:
Nee wat die vijfde was een Rus en die zat nooit op Cambridge...quote:
Tsjetsjeniëquote:
quote:
Ik noemde de hoofdfiguren uit die mooie BBC dramaserie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef aeque het volgende:
o ja? Hoe verklaar je dan dan dat er eigenlijk meer leden zijn? En het was officieel de cambridge 5. Maargoed nevermind.
De films zijn een stuk prettiger dan die novels. Die zijn de eerste 10 hoofdstukken vaak chaotisch met de introductie van 120 personages en gebeurtenissen die later allemaal verband hebben... Maar de moeite loont altijd!quote:
Ofyles +1quote:
Op Fok moeten ze dus de Gouden Tong80 awards heten?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook wel bekend als de Gouden Frambozen.
To blow a raspberry -> je tong uitsteken.
Dat zou kunnen aangezien tong80 lukraak topics opent.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op Fok moeten ze dus de Gouden Tong80 awards heten?
Zeg zeg... Beetje vriendelijker alsjeblieft!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Kohl
Of: Zijn gezicht ziet eruit alsof hij flink gesnoven heeft.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:29 schreef mr_anonimous het volgende:
zijn gezicht ziet er uit alsof hij tussen de schuifdeuren heeft gezeten...
Donau?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:36 schreef Clesar03 het volgende:
Over water gesproken:
Hoe wordt de Blauwe Rivier ook wel genoemd?
Je zit nu precies tussen 2 mogelijke antwoorden inquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Yangtze?
Jangtsekiang dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:38 schreef en_door_slecht het volgende:
Yangste kiang
Yangtze Kiang en Yangtze is dezelfde rivier hoor...quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yangtsequote:The name Yangtze River, as well as various similar names such as Yangtse River, Yangzi River, Yangtze Kiang, etc., is derived from Yangzi Jiang
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Een meter spa blauw?
Daar lijkt het inderdaad op. Ik las je post alleen pas na het posten van een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Yangtze Kiang en Yangtze is dezelfde rivier hoor...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Yangtse
Was ook meer aan de vraagsteller gericht dan aan jouquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:44 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. Ik las je post alleen pas na het posten van een nieuwe vraag.
Jij mag de nieuwe vraag stellen hoor.quote:
Dat vind ik eigenlijk ook. Dat Kiang noemde ik pas toen ik zag dat zijn (en mijn) Yangs(z)te fout was.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Was ook meer aan de vraagsteller gericht dan aan jouLaat de vraag maar gewoon open staan, maar wel zo eerlijk als Ofyles2 het punt krijgt.
Hij stelt al een vraag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij mag de nieuwe vraag stellen hoor.
Daarnaast had hij het gewoon goedquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:47 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk ook. Dat Kiang noemde ik pas toen ik zag dat zijn (en mijn) Yangs(z)te fout was.
Excuses, ziet ernaar uit dat ik een verkeerde bron hadquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Yangtze Kiang en Yangtze is dezelfde rivier hoor...
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Yangtse
Maakt mij niet uit. Moet nu toch wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:48 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Hij stelt al een vraag.
En mijn antwoord is: de eerste van de drie is goed, de laatste twee niet.
Bomen die met de wortel en al om liggen.quote:
mr_anonimous +1quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bomen die met de wortel en al om liggen.
Assurancetourix. In Nederland Kakafonix, maar ik vermeld zijn Franse naam uit respect.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
Tegen het zingen van de Bard, what's his name?
Klopt en zijn achternaam?quote:
Die Nederlandse naam is ook alleen maar in de laatste vertalingen, waar ze ineens allerlei namen hebben veranderd. In de oorspronkelijke uitgaven gebruiken ze de echte namenquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Assurancetourix. In Nederland Kakafonix, maar ik vermeld zijn Franse naam uit respect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |