quote:
Aangquote:
Beetje zuur voor Szura, maar hier staat m.i. de vierde. Was de secondewijzer net anders, was het andersom geweest... Dus:quote:
Scarfacequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:50 schreef Terpentin07 het volgende:
Een vraag voor Szura![]()
is een Amerikaanse misdaadfilm uit 1983 van regisseur Brian de Palma. De film is een remake van de gelijknamige film uit 1932, de plot werd wel deels veranderd. De titelsong Rush Rush werd door Blondie uitgevoerd. In oktober 2006, 23 jaar na het uitkomen van de film, verscheen er een computergame over de film met de titel:
– The World Is Yours.
Nachtdienst gehad.En nu naar bed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Platina het volgende:
Even een vraagje aan eenieder die hier actief is. Vanaf waar doen jullie dit? of heeft iedereen vrij van school zoals mij?
(vroeg het me gewoon af)
Werken, tenminste dat denken ze.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:48 schreef Platina het volgende:
Even een vraagje aan eenieder die hier actief is. Vanaf waar doen jullie dit? of heeft iedereen vrij van school zoals mij?
(vroeg het me gewoon af)
Zo een baan wil ik ook.Mag ik vragen wat je voor werk doet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Werken, tenminste dat denken ze.
Hij heeft er tweequote:Op woensdag 24 juni 2009 11:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe heet de zoon van Nicholas Cage en naar wie is ie vernoemd
Aeque +1quote:
Ja dat mag. Maar mag ik ook beleefd weigeren te antwoorden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:56 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Zo een baan wil ik ook.Mag ik vragen wat je voor werk doet?
Yes indeed!quote:
Dat soort aap ken ik nog niet....quote:
Mandril om precies te zijnquote:
geelzucht?quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:19 schreef Yankee het volgende:
Welk ziektebeeld ontstaat bij een tekort aan vitamine C?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |