Elizabeth IIquote:
AKQ 1618quote:
Jij bent de vraagsteller dus jij beslist.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hartenkoning idd. Omdat het lijkt of ie een mes door zijn kop steekt.
Ik had niet en waarom gevraagd dus dan is een bepaalde kaart een logisch en correct antwoord.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:57 schreef Platina het volgende:
[..]
Jij bent de vraagsteller dus jij beslist.
Maar dit vind ik wel een erg generiek antwoord dat goedgekeurd wordt. Dat had namelijk iedereen nog wel kunnen verzinnen/gokken.
Susi +1quote:
Maar zo word het wel erg makkelijk of niet soms. Bovendien gaan de meeste hier ervan uit dat het antwoord wel iets uitgebreider/duidelijker moet dan dat.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had niet en waarom gevraagd dus dan is een bepaalde kaart een logisch en correct antwoord.
Ik ben het helemaal met je eens, maar het is mooi weer, dus: boeie!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Maar zo word het wel erg makkelijk of niet soms. Bovendien gaan de meeste hier ervan uit dat het antwoord wel iets uitgebreider/duidelijker moet dan dat.
Ik had achteraf de vraag iets anders moeten formuleren. Want zo was ie te makkelijk te beantwoorden, dat geef ik toe. Mijn excuses ik zal voortaan beter mijn best doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:02 schreef Platina het volgende:
[..]
Maar zo word het wel erg makkelijk of niet soms. Bovendien gaan de meeste hier ervan uit dat het antwoord wel iets uitgebreider/duidelijker moet dan dat.
Je zit er het dichtste bij vooralsnog. Er moeten of 1, 2, 3,4 of 5 jaar bij of af.quote:
1665?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij vooralsnog. Er moeten of 1, 2, 3,4 of 5 jaar bij of af.
Wordt wel gokken zo![]()
Daarom moet je geen 'wanneer-vragen' stellen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Je zit er het dichtste bij vooralsnog. Er moeten of 1, 2, 3,4 of 5 jaar bij of af.
Wordt wel gokken zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |