http://www.omroepzeeland.(...)playerIE.php?fid=mms://stream1.zeelandnet.nl/omroepzeeland/MediaCentrum/dit_jaar/Zeeland Nu TV/ZeelandNu_20090622_maandag.wmvquote:
Naast Freek de Jong één van mijn heldenquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
Mooie uit5zending vanavond.
Arm vrouwke.
En Bart Peeters is al 20 jaar een held.
Mooie programma's heeft ie gemaakt toen ie net kwam kijken.
Misschien kent iemand Pop Elektron nog ?
Haha, doet me denken aan de Droomshow van vroegerquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:40 schreef tong80 het volgende:
En Bart Peeters is al 20 jaar een held.
Mooie programma's heeft ie gemaakt toen ie net kwam kijken.
Je vergeet Wim Helsen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:33 schreef .txt het volgende:
Volgens mij is dit de enige Belg die ik graag op tv zie.
![]()
Haha, typisch inderdaad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://www.omroepzeeland.(...)playerIE.php?fid=mms://stream1.zeelandnet.nl/omroepzeeland/MediaCentrum/dit_jaar/Zeeland Nu TV/ZeelandNu_20090622_maandag.wmv
Op 12:41.![]()
quote:In Nijmegen is een leerling van het
Stedelijk Gymnasium geslaagd voor 22
vakken,met een gemiddeld eindcijfer van
bijna 9.De 18-jarige Daniël Verschuren
deed tijdens zijn schooltijd ook al
scheikunde aan de Radboud Universiteit.
Vanaf september gaat hij in Engeland
natuurkunde studeren in Oxford.
En waarom is het behalve om de anatomie van z'n mond nog meer een nare man dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:42 schreef computergirl het volgende:
ik vind vd Brink een naaaaaare man, met zijn mond voortdurend in destand
De anatomie is niet het probleem, hij is gewoon een negatief en zeikerig mannetje. De stand van de mond is een gevolg van zijn zurigheid. Hij heeft ook nog een rotstemquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:28 schreef Lkw het volgende:
[..]
En waarom is het behalve om de anatomie van z'n mond nog meer een nare man dan?
quote:HANS VAN PUTTEN
FREEK EN HELLA DE JONGE
TON ELIAS
EN DANIËL VERSCHUREN
Beetje popi-jopie gepraat zoals hij aan het woord is, maar dat hoort ook een beetje bij z'n leeftijd denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Ook op het eerste gezicht een normale gast. Heeft alleen geen kruis om zijn nek hangen dus minpunten van knevelt
Christen. En niet twee keer afzeiken a.u.b. want hij kan nog bijleren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef cultheld het volgende:
Aardige gozer en in tegenstelling tot die Gristen van gisteren totaal niet wereldvreemd.
Inderdaad, een wereld van verschil.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef cultheld het volgende:
Aardige gozer en in tegenstelling tot die Gristen van gisteren totaal niet wereldvreemd.
Spel je het echt zo joh? Dat heb ik nou nooit gewetenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef .txt het volgende:
[..]
Christen. En niet twee keer afzeiken a.u.b. want hij kan nog bijleren.
Ik vond hem vrij normaal overkomen, in vergelijking met die gristen is Bas van der Vlies volgens mij een progressieve liberaal.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vond het echt een verschrikkelijke arrogante nerd, die gristen van gisteren was nog normales qua omgang.
Om z'n vrouw in te dumpen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Freek wil ook in zo'n huis
Het is iig een schoolboek-voorbeeld van hoe marktwerking in de zorg positieve effecten heeftquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb toch wel bewondering voor mensen die met zwaar geestelijk gehandicapten werken. Ik zou dat denk ik echt niet kunnen en eerlijk gezegd voor dat salaris ook niet willen.
Net op tijd in ieder geval.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:55 schreef venomsnake het volgende:
Zo te horen heeft Freek een boedhistisch boek gelezen.
Ik heb nooit naar hem kunnen luisteren. Ik hoor alleen de g-klanken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Iemand enig idee waar Freek het over heeft?
Nee, maar ik snap hem al minstens tien jaar niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Iemand enig idee waar Freek het over heeft?
Inderdaad een typisch voorbeeld van iemand die niet op tijd gestopt is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:22 schreef marcodej het volgende:
Ik ben na twee minuten Freek afgehaakt. Die man moet echt de anonimiteit in...
Tja, inderdaad. Maar hij luistert alleen maar naar bewonderaars en sluit z'n ogen voor critici, dus weet hij veel wat op tijd stoppen is. Hij denkt vast dat iedereen 'm nog evenzeer waardeert als 15 jaar terug.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad een typisch voorbeeld van iemand die niet op tijd gestopt is.
Hulde aan 40 jaar Freek de Jonge.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Ah! Nu Freek en Hella.
Tijd om af te haken.
Waarom overlijdt Freek niet gewoon? Beter voor iedereen.
Geweldige interviewer wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:57 schreef Xenomaniac het volgende:
Wat is die Van den Brink toch een enorme lul.
Dat figuur heeft kinderen hé..! Brrr.
Mensen wensen elkaar tegenwoordig maar te pas en te onpas de dood toe. Dat is toch te gek voor woorden man. Ik vind het echt heel proleterig en schofterig. Om maar in de stijl van dit programma te blijven: iemand die dat doet, is volkomen van god los. Heel triest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:01 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom overlijdt Freek niet gewoon? Beter voor iedereen.
Ik was ook fan. De Mars, De Mythe etc. Freek was top.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
Hulde aan 40 jaar Freek de Jonge.
Freek de held![]()
Zelfs de rechtse Ton Elias is fan
quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:12 schreef Lkw het volgende:
[..]
Mensen wensen elkaar tegenwoordig maar te pas en te onpas de dood toe. Dat is toch te gek voor woorden man. Ik vind het echt heel proleterig en schofterig. Om maar in de stijl van dit programma te blijven: iemand die dat doet, is volkomen van god los. Heel triest.
Ja. En iedere ochtend tijdens het scheren traint ie zijn iemand-rot-aankijken-skills in de badkamerspiegel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:11 schreef koningdavid het volgende:
Geweldige interviewer wel.
Niet echt boeiend eigenlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:03 schreef .txt het volgende:
Begin gemist, waar gaat het over?
-edit- ok ik snap het al
En nu opeens het tegendeel bewerenquote:U hebt in uw vak uw principes nooit hoeven verloochenen?
‘Niet echt. Ja, ik heb wel mensen moeten ontslaan. Dat is onaangenaam. Maar ik heb nooit iemand hoeven omkopen. Wat dat betreft is het bankvak een zuivere business.’
Terwijl juist uw vak draait om het slijk der aarde, waar alle rottigheid mee begonnen is.
‘Juist in dit vak heb je te maken met mensen die hun verantwoordelijkheid kennen. Natuurlijk heb je slechte, Amerikaanse, bankiers die op het criminele af leningen verstrekken aan mensen die dat nooit kunnen terugbetalen. Kijk naar de hypotheekcrisis in de VS. Maar in zijn algemeenheid is het een redelijk schoon métier.’
Goh, ik ben het met je eens! Nooit gedacht. Daar drink een op.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:41 schreef Klopkoek het volgende:
Die bankier was zo'n typische hypocriete CDA'er. Dit zei hij in de Volkskrant een jaar geleden:
[..]
En nu opeens het tegendeel beweren
quote:Ad Visser
Ad Visser ontmoette Michael Jackson twee keer. Als presentator van het legendarische programma AVRO's Toppop kwam een jonge Michael bij hem langs voor televisieopnames. Visser vertelt over die ontmoetingen en over de schaduwkanten van wereldroem.
Willy Gijsman
Ze is de hele nacht opgebleven om het nieuws over de dood van haar grote idool op de voet te volgen. Willy Gijsman, voorzitter van de officiële Michael Jackson-fanclub in ons land, kan het nog altijd niet bevatten. Ze reisde de King of Pop over de hele wereld achterna. Daar is nu abrupt een eind aan gekomen.
Margriet van der Linden
De Opzij-hoofdredacteur is deze zomer de nieuwe interviewer in Zomergasten. Zojuist is de lijst met gasten van dit seizoen bekend geworden: modeontwerpers Viktor & Rolf, televisiemaker en advocaat Prem Radhakishun, hoogleraar wetenschapstheorie Trudy Dehue, actrice Carice van Houten, D66-leider Alexander Pechtold en dirigent Jaap van Zweden. Margriet van der Linden over haar keuze.
Ab Klink
Heel Nederland staat op het punt om op vakantie te gaan. De verwachting is dat de Mexicaanse griep na de zomer, als iedereen is teruggekeerd, in alle hevigheid zal losbarsten. Is Nederland klaar voor een massale uitbraak van de Mexicaanse griep? Ab Klink, minister van Volksgezondheid, met het antwoord.
Hennie van der Most
De markante ondernemer uit Overijssel wordt TV-presentator. In 'Operatie van der Most' redt hij bedrijven van de ondergang. Houdt de multimiljonair zich als kersverse TV-presentator aan de afgesproken Balkenende-norm voor de omroepen.
Als ik Ab was zou ik mij meer zorgen maken over die Q-koorts dan over die griep.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:05 schreef Specularium het volgende:
Gaat Ab weer iedereen bang maken?
Dat we elkaar te lijf gaan met machetes als je 3x hoest?
Volgens mij zijn beiden geen reden om paniek te zaaien.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik Ab was zou ik mij meer zorgen maken over die Q-koorts dan over die griep.
Met dat verschil dat er tegen de Q-koorts nog geen vaccin is en tegen de mexicaanse griep wel al.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens mij zijn beiden geen reden om paniek te zaaien.
Ja, maar Q-koorts schijnt voor gezonde mensen niet heel risicovol te zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dat verschil dat er tegen de Q-koorts nog geen vaccin is en tegen de mexicaanse griep wel al.
Die Ad Visser heeft ook al wat verbouwingen aan zijn kop achter de rug, zo te zien.
Inderdaad, was ook het eerste wat me opviel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 23:13 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een 'apart' kapsel heeft die voorzitter van die fanclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |