Ik hoop het ook. Als je O. Rochus, Luczak en Cuevas in de kwalificaties kan verslaan dan moet Gimeno helemaal lukken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk verwacht ik stiekem toch wel dat Dent gewoon nog doorgaat..hij had gewoon echt een totale off day volgens mij als ik zo naar de cijfers kijk en een claycourtertje als Gimeno kan dan zwaar irritant zijn, totdat je je slagen weer gaat vinden. Morgen gewoon 2-0 winst
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 uur (en 14:00 uur)? Uurtje eerder, en ze spelen alles gewoon uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef kevin_ het volgende:
Op de Net5 stream zie je pas goed hoe donker het is.
Ja ik ook. Rochus speelde echt fantastisch in Halle. Halve finale, en eigenlijk nog meer, was dik verdiend. Had hem ook wel de edge gegeven tegen Dent, hoewel ze eigenlijk beide gewoon in dit toernooi horen als je al die claycourt noobs ziet die zich via challengers de top 100 in hebben kunnen grinden dit jaar. Ik denk ook wel dat hij net een van de tragere banen te pakken had misschien nu, zouden ze hem morgen op een andere baan kunnen indelen of is dat altijd dezelfde baan weer?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Als je O. Rochus, Luczak en Cuevas in de kwalificaties kan verslaan dan moet Gimeno helemaal lukken.
Schat al die 3 eigenlijk wel hoger in op gras.
Luie Engelsen misschien? Geen idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 uur (en 14:00 uur)? Uurtje eerder, en ze spelen alles gewoon uit.
ik denk eerder de TV-rechtenquote:
Kleinere banen 13.00 NL tijd, maar dat is nog steeds vrij laat idd. Gewoon 1 uur minimaal eerder.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 uur (en 14:00 uur)? Uurtje eerder, en ze spelen alles gewoon uit.
wordt dan damestennis ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Niet echt veel boeiende partijen morgen.
Fish - Tipsarevic
Bolelli - Tsonga
Haas - Llodra, mits Llodra eindelijk eens een beetje normaal doet.
EnSpadea
- Andreev natuurlijk
!
Niet overdrijven hè, zelfs Canas - Montanes is leuker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wordt dan damestennis ben ik bang.
Querrey - Cilic en Canas - Montanes (neem wat te drinken, kan gerust een uur of 4 gaan durenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Niet echt veel boeiende partijen morgen.
Fish - Tipsarevic
Bolelli - Tsonga
Haas - Llodra, mits Llodra eindelijk eens een beetje normaal doet.
EnSpadea
- Andreev natuurlijk
!
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij niet van vandaag hoor...
in marat's geval is het er een van alle tijdenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij niet van vandaag hoor...
Of je maakt het gewoon zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[ afbeelding ]
'09, wat lelijk, maak er gewoon 2009 van.
Ik zou zeggen maak zelf eens zo'n OP en je hebt recht van sprekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 02:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[ afbeelding ]
'09, wat lelijk, maak er gewoon 2009 van.
Misschien een Sluitertje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef franklop het volgende:
Marat Safin, held! Zo zonde dat hij gaat stoppen
quote:OOK ACHT WILDCARDS NIET GENOEG
Het is bijna net zo'n traditie als de aardbeien met room op Wimbledon. Elk jaar laat de organisatie van het Engelse Grand Slam een groot aantal landgenoten met een wildcard toe tot het hoofdtoernooi. Even zo vaak vliegen deze laaggeklasseerde Britten er al in de eerste ronde uit.
Geen van hen maakt het echter zo bont als Alex Bogdanovic. De nummer 191 van de wereldranglijst kon al voor de achtste keer op een wildcard rekenen, maar ook dit jaar leidde dat niet tot grootse daden. Voor de achtste keer op rij vloog hij er bij zijn eerste optreden uit. Dit keer was het de als twintigste geplaatste Tsjech Tomas Berdych die met 6-3, 6-4 en 6-4 duidelijk te sterk was voor de 25-jarige Bogdanovic.
Een overzicht van de nederlagen van Bogdanovic op Wimbledon:
2009 Tomas Berdych (Tsj) 6-3, 6-4, 6-4
2008 Simone Bolelli (Ita) 7-6, 4-6, 6-3, 7-6
2007 Chris Guccione (Aus) 7-6, 6-4, 6-4
2006 Rafael Nadal (Spa) 6-4, 7-6, 6-4
2005 Kevin Kim (VS) 6-7, 6-1, 6-4, 6-2
2004 Roger Federer (Zwi) 6-3, 6-3, 6-0
2003 Sargis Sargsian (Arm) 6-1, 6-3, 6-2
2002 Nicolas Escudé (Fra) 4-6, 6-4,6-4,6-4
Net5 heeft de rechtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef Smaharba het volgende:
Waarom is het op Net5? Ook reclame tussendoor?
Ach, toch zijn er 10-20 gasten die Boggo zou kunnen en moeten hebben hier, maar hij heeft wel vaak een kutloting. Veel van die andere Britten heb ik alleen niet eens van gehoordquote:
Federer en Nadal waren lastige lotingen ja. De rest is echt geen top hoor. Zeker niet op gras. Had toch wel een keer een potje in moeten zitten voor hem als je elke keer een WC krijgt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, toch zijn er 10-20 gasten die Boggo zou kunnen en moeten hebben hier, maar hij heeft wel vaak een kutloting. Veel van die andere Britten heb ik alleen niet eens van gehoord
Dan komt 'ie waarschijnlijk vanaf twee uur op Sport1.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
InderdaadIk wil een partij kijken die niet op Sport1 is, maja
Go Tipsy
Dacht ik op Roland Garros ook van Seppi, totdat hij iets van 20 BP's onbenut liet in de hele wedstrijd :S:Pquote:Op woensdag 24 juni 2009 13:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Koubek houdt dit echt nooit, als Robredo wat foutlozer gaat spelen kan het wel eens erg eenzijdig worden.
Wat is er zo horror aan NOS?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:43 schreef franklop het volgende:
Overigens is NET5 wel een verademing tov RTL vorige week, of zelfs NOS op Roland Garros
Tegen wie was dat?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dacht ik op Roland Garros ook van Seppi, totdat hij iets van 20 BP's onbenut liet in de hele wedstrijd :S:P
Zal het even opzoeken!quote:
Bolelli heeft zich teruggetrokken ja. Tsonga dus doorquote:
Wrom ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Bolelli heeft zich teruggetrokken ja. Tsonga dus door
quote:"Niet fit genoeg"
Heb het nog gevonden, had er 25 gekregen, waarvan hij er wel 2 maakte!quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal het even opzoeken!
Edit: Maximo Gonzalez
Alleen wedstrijden van Centre Court uitzenden terwijl er soms ook leukere partijen bezig waren. Stoppen met uitzendenom 18.00 uur in plaats van hele dag.quote:
Bij menu/ instellingen/ weergave aanvinken wat je voorkeur heeft ( webicon of usericon)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:36 schreef Szura het volgende:
f tussendoor, hoe kan het dat ik sommige avatars niet zie en sommige wel![]()
Net 5 schakelt ook gelijk over naar CC als daar een wedstrijd begint. Maar Sport 1 is inderdaad ideaal!quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:05 schreef Colplay het volgende:
[..]
Alleen wedstrijden van Centre Court uitzenden terwijl er soms ook leukere partijen bezig waren. Stoppen met uitzendenom 18.00 uur in plaats van hele dag.
Hoop dat Sport 1 snel ook de rechten van RG krijgt, want dat is echt ideaal
Ze werken fantastisch.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:14 schreef Eppie_NL het volgende:
Net5 weer met die klote streams.![]()
Leuk dat ze rechts van die kleine streams hebben, maar dat voegt helemaal niks toe. Ik denk juist dat door die 11 kleine streams het traag gaat.
Dus weg met die kleine streams.
Hoe kom je daar nou weer bij? Prima tennisser ... en zo leuk om in je toernooi te hebben is Robredo nou ook weer niet ...quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef kevin_ het volgende:
Zou wel een dieptepunt zijn als Koubek door zou gaan.
Hier doet hij het wel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:22 schreef APK het volgende:
Doet court 1 het bij meer mensen niet op de Net5 site?
Hier doen ze het ook goed. Alleen komt er elke keer een matchupdate in beeld schuiven en die kan ik niet wegklikken... Dat kruisje werkt niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:30 schreef borisz het volgende:
Ik heb geen problemen met die net5 streams.
Welke browser gebruik je?quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier doen ze het ook goed. Alleen komt er elke keer een matchupdate in beeld schuiven en die kan ik niet wegklikken... Dat kruisje werkt niet.
Geintje neem ik aanquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als er natuurlijk iemand altijd wint in vijfsetters waar hij de eerste twee verliest is het overigens T-Rob () wel
Hier werkt het in Chrome helemaal niet, hij loopt vast voordat die flashanimatie van die printer is afgelopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Chrome, en bij FireFox werkt het ook niet..
Op Linux werkt het ook niet. Microsoftquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hier werkt het in Chrome helemaal niet, hij loopt vast voordat die flashanimatie van die printer is afgelopen![]()
![]()
![]()
Zo'n gevoel heb ik altijd bij Tommyquote:
Ik vind het meeste een verademing ten opzichte van die twee. Jacco Eltingh als co-commentator is ook niks mis mee (hoewel de NOS het met Siemerink ook niet verkeerd doet).quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:56 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
En dan is Net5 een verademing.
Zheng Jie haalde toch ook de halve finales vorig jaar? of was dat weer een jaar eerderquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:45 schreef TheArt het volgende:
Sela 2-0 voor in sets tegen Schüttler: 7-6, 6-3.
Rainer de volgende met een vrije val op de ranking?
Nope, dat was vorig jaar. Die verliest dus ook een shitload aan punten, want GSM Hantuchova.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Zheng Jie haalde toch ook de halve finales vorig jaar? of was dat weer een jaar eerder.
Die staat ook met de rug tegen de muur nu
quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:56 schreef versteegrob het volgende:
Damn wat is die Dulko lekker! Iemand foto's?
Spadea geef ik best een kans. Kom op, het is Andreevquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb nog wat ingezet op Sela, in een combo met wat andere underdogs trouwens
Sela/Montanes/Spadea to win for een odd van 20 of zo
Die blinde tuinkabouter vliegt eruitquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:07 schreef jewezemichiel het volgende:
Tipsarevic is blind.maar hij moeten wel winnen.
quote:French tennis player Michael Llodra condemned Wimbledon's famed grass courts as "catastrophic" on Tuesday and claimed they were getting worse by the year.
The left-hander, who saw off Britain's Joshua Goodall, 4-6 7-6 (7-5) 6-4 3-6 6-4 to make the last 64, said the surfaces were already deteriorating.
"The courts are catastrophic. There are bad bounces. It's only the second day and court two is already damaged. I don't know how they are going to be at the end."
Llodra's first round tie was played on the new court two, which boasts a sunken arena and 4,000 seats.
"Year after year, the courts are getting worse. I prefer (the clay courts of) Roland Garros. The centre court and court one there, when they are dry, are much faster."
Yip yip yip.quote:
Wie, Koubek? Spaart hij zich voor de kwartfinale ofzo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:15 schreef danusz1986 het volgende:
Doet ie wel vaker.. traag op gang komend..
Ben jij de fan van Robredo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:26 schreef tennisboy het volgende:
hehe Robredo wint 3de set met 6-4, nu doorstromen Robredo
Maar hoe houdt dat gras zich dan nog anderhalve week, want eerlijk gezegd begint het er wel al soms kaal uit te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef TheArt het volgende:
Llodra is trouwens van mening dat RG tegenwoordig sneller is dan Wimbledon. Die lange rally's ook op gras slaan helemaal nergens op
[..]
Het ziet er nu inderdaad al heel slecht uit en dan druk ik me nog zacht uit. Het gras is echt al niet om aan te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:31 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Maar hoe houdt dat gras zich dan nog anderhalve week, want eerlijk gezegd begint het er wel al soms kaal uit te zien.
Ik hoop dat hij wint.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:30 schreef Susi het volgende:
[..]Wat is je gevoel voor Federer ditmaal ?
Nee, het is echt gras.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:35 schreef Susi het volgende:
Rare vraag misschien, maar is het kunstgras?
Oké, want ik las laatst dat hij een fan heeft en ik dacht dat jij dat dan misschien was.quote:
Hoe later hoe beter, des te meer kan ik er van zienquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wat duurt die damespartij op het Centre Court lang zeg. Ik hoopte dat er om 15.15 uur tennis zou zijn. Mar het is nu 15.40 en ze zijn nog mar net aan de derde set te begonnen. Federer om 16.30 uur als we geluk hebben.
Hoe later hoe slechter, des te minder kan ik ervan zien. Heb vanavond een tennisafspraak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:50 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Hoe later hoe beter, des te meer kan ik er van zien
quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:52 schreef TheGeneral het volgende:
Greul breakt Djokovic weer terug![]()
3-3.
haha dat deed je al een paar keer maar helpt niet echtquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:00 schreef TheArt het volgende:
Mag ik Gisela oproepen om weer eens normaal te gaan tennissen.
Ziet er meer uit als een homoseksuele seriemoordenaar.quote:
Misschien dat ik een winkeloproep moet doen:quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Szura het volgende:
[..]
haha dat deed je al een paar keer maar helpt niet echt
En ze speelt ook nog dommig vandaag.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:04 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Maria slaat wel veel dubbele fouten de laatste games
Dommig vandaag? Ze doet niets anders dan de afgelopen weken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En ze speelt ook nog dommig vandaag.
Tweede set kwam hij goed doorheen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:08 schreef Szura het volgende:
GSM Djokovic.Wat speelt ie toch matig zeg.
Niets is zeker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:10 schreef tennisboy het volgende:
Gelukkig een 5de set bij Robredo, die zal hij nu ook wel gaan winnen.
Oh, noemen we een sexdate tegenwoordig een tennisafspraakquote:Op woensdag 24 juni 2009 15:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe later hoe slechter, des te minder kan ik ervan zien. Heb vanavond een tennisafspraak.
allebei weg nuquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:17 schreef LeonH het volgende:
Sow hey... ligt Sharapova er al bijna uit, 2 MP's voor Dulko nu
Op het eind waren er wel leuke rally's niet altijd hoogstaand spel.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:24 schreef Noshiba het volgende:
Wat een ongelovelijk slechte maar heerlijke wedstrijd om te kijken was dit zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The distance between insanity and genius is measured only by success.
Federer staat in de top 5 van de hoogste aantal juiste challenges. Hij heeft er alleen ook heel veel fout. Maar procentueel doet hij het vrij goed.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:55 schreef Szura het volgende:
Wat lult die commentator dat Federer vaak gelijk heeft over hawk-eye.
Ik kan me partijen tegen Nadal herinneren dat Nadal constant gelijk had en hij steeds niet.
Dan herinner ik me waarschijnlijk alleen al die foute challenges van umquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer staat in de top 5 van de hoogste aantal juiste challenges. Hij heeft er alleen ook heel veel fout. Maar procentueel doet hij het vrij goed.
En een paar partijen tegen Nadal zegt natuurlijk niks.
Ik moet zeggen dat ik ook het gevoel had dat hij alles fout had, maar dat viel best mee.
Ongeveer een 130 in de mannen singles volgens Jacco.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel spelers draaien nou beter dan break-even volgens Jacco?
Mannen: top 130 zei ie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoeveel spelers draaien nou beter dan break-even volgens Jacco?
Vind z'n service juist nog niet zo sterk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:10 schreef Szura het volgende:
Heeft Federer eigenlijk op zijn service geoefend. Volgens mij loopt ie al vanaf Roland Garros stukken beter.
Nee, het is een tennisafspraak.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Oh, noemen we een sexdate tegenwoordig een tennisafspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |