Ik hoop het ook. Als je O. Rochus, Luczak en Cuevas in de kwalificaties kan verslaan dan moet Gimeno helemaal lukken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Eigenlijk verwacht ik stiekem toch wel dat Dent gewoon nog doorgaat..hij had gewoon echt een totale off day volgens mij als ik zo naar de cijfers kijk en een claycourtertje als Gimeno kan dan zwaar irritant zijn, totdat je je slagen weer gaat vinden. Morgen gewoon 2-0 winst
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 uur (en 14:00 uur)? Uurtje eerder, en ze spelen alles gewoon uit.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:27 schreef kevin_ het volgende:
Op de Net5 stream zie je pas goed hoe donker het is.
Ja ik ook. Rochus speelde echt fantastisch in Halle. Halve finale, en eigenlijk nog meer, was dik verdiend. Had hem ook wel de edge gegeven tegen Dent, hoewel ze eigenlijk beide gewoon in dit toernooi horen als je al die claycourt noobs ziet die zich via challengers de top 100 in hebben kunnen grinden dit jaar. Ik denk ook wel dat hij net een van de tragere banen te pakken had misschien nu, zouden ze hem morgen op een andere baan kunnen indelen of is dat altijd dezelfde baan weer?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:25 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Als je O. Rochus, Luczak en Cuevas in de kwalificaties kan verslaan dan moet Gimeno helemaal lukken.
Schat al die 3 eigenlijk wel hoger in op gras.
Luie Engelsen misschien? Geen idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 uur (en 14:00 uur)? Uurtje eerder, en ze spelen alles gewoon uit.
ik denk eerder de TV-rechtenquote:
Kleinere banen 13.00 NL tijd, maar dat is nog steeds vrij laat idd. Gewoon 1 uur minimaal eerder.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom beginnen ze eigenlijk pas om 13:00 uur (en 14:00 uur)? Uurtje eerder, en ze spelen alles gewoon uit.
wordt dan damestennis ben ik bang.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Niet echt veel boeiende partijen morgen.
Fish - Tipsarevic
Bolelli - Tsonga
Haas - Llodra, mits Llodra eindelijk eens een beetje normaal doet.
EnSpadea
- Andreev natuurlijk
!
Niet overdrijven hè, zelfs Canas - Montanes is leuker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
wordt dan damestennis ben ik bang.
Querrey - Cilic en Canas - Montanes (neem wat te drinken, kan gerust een uur of 4 gaan durenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Niet echt veel boeiende partijen morgen.
Fish - Tipsarevic
Bolelli - Tsonga
Haas - Llodra, mits Llodra eindelijk eens een beetje normaal doet.
EnSpadea
- Andreev natuurlijk
!
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij niet van vandaag hoor...
in marat's geval is het er een van alle tijdenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:48 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Deze foto is volgens mij niet van vandaag hoor...
Of je maakt het gewoon zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2009 02:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[ afbeelding ]
'09, wat lelijk, maak er gewoon 2009 van.
Ik zou zeggen maak zelf eens zo'n OP en je hebt recht van sprekenquote:Op woensdag 24 juni 2009 02:27 schreef TubewayDigital het volgende:
[ afbeelding ]
'09, wat lelijk, maak er gewoon 2009 van.
Misschien een Sluitertje?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef franklop het volgende:
Marat Safin, held! Zo zonde dat hij gaat stoppen
quote:OOK ACHT WILDCARDS NIET GENOEG
Het is bijna net zo'n traditie als de aardbeien met room op Wimbledon. Elk jaar laat de organisatie van het Engelse Grand Slam een groot aantal landgenoten met een wildcard toe tot het hoofdtoernooi. Even zo vaak vliegen deze laaggeklasseerde Britten er al in de eerste ronde uit.
Geen van hen maakt het echter zo bont als Alex Bogdanovic. De nummer 191 van de wereldranglijst kon al voor de achtste keer op een wildcard rekenen, maar ook dit jaar leidde dat niet tot grootse daden. Voor de achtste keer op rij vloog hij er bij zijn eerste optreden uit. Dit keer was het de als twintigste geplaatste Tsjech Tomas Berdych die met 6-3, 6-4 en 6-4 duidelijk te sterk was voor de 25-jarige Bogdanovic.
Een overzicht van de nederlagen van Bogdanovic op Wimbledon:
2009 Tomas Berdych (Tsj) 6-3, 6-4, 6-4
2008 Simone Bolelli (Ita) 7-6, 4-6, 6-3, 7-6
2007 Chris Guccione (Aus) 7-6, 6-4, 6-4
2006 Rafael Nadal (Spa) 6-4, 7-6, 6-4
2005 Kevin Kim (VS) 6-7, 6-1, 6-4, 6-2
2004 Roger Federer (Zwi) 6-3, 6-3, 6-0
2003 Sargis Sargsian (Arm) 6-1, 6-3, 6-2
2002 Nicolas Escudé (Fra) 4-6, 6-4,6-4,6-4
Net5 heeft de rechtenquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:42 schreef Smaharba het volgende:
Waarom is het op Net5? Ook reclame tussendoor?
Ach, toch zijn er 10-20 gasten die Boggo zou kunnen en moeten hebben hier, maar hij heeft wel vaak een kutloting. Veel van die andere Britten heb ik alleen niet eens van gehoordquote:
Federer en Nadal waren lastige lotingen ja. De rest is echt geen top hoor. Zeker niet op gras. Had toch wel een keer een potje in moeten zitten voor hem als je elke keer een WC krijgt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach, toch zijn er 10-20 gasten die Boggo zou kunnen en moeten hebben hier, maar hij heeft wel vaak een kutloting. Veel van die andere Britten heb ik alleen niet eens van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |