Dus er kan nóg meer in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij onderschatten jullie het formaat van mijn rack
quote:
Er moeten natuurlijk ook nog een paar lades in voor je gereedschap.quote:
Ik ben meestal wel vrij snel aanspreekbaar en ben dan ook wel in staat om vrij normaal antwoord te geven maar soms heb ik er dagen bij zitten dat ik niet echt helemaal wakker word, hoeveel koffie ik ook drink op zo'n dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Metalfreak het volgende:
Dat heb ik ook, alleen gaat mijn wekker pas om 7:15, maar zelfs dat vind ik al veel te vroeg... Ontbijten doe ik ook vrijwel nooit aan. Maar bij mij duurt het ook minimaal tot 12 uur voor ik eens écht wakker en fatsoenlijk aanspreekbaar ben.
Nog beter, een uitklapbare jacuzzi.quote:
quote:
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Onzin. Hoewel ik niet functioneer zonder ontbijt
quote:
Heb ik toch geen verstand van manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Aha! Ok, misschien ouderwets, maar bouw er een server in. Gameserver, muziekserver....bierserver
.
Je kan in principe zonder ontbijt, als je maar zorgt dat je verder genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen..
Overigens kan ik ook niet te vroeg eten hoor. Daarom ontbijt ik vlak voordat ik weg moet, om een uur of 830 ofzo.
Ik merk weinig verschil eigenlijk of ik nu wel of niet ontbijt... En veel energie heb ik toch niet voor mijn werk, maar goed, kan blij zijn dat ik nu zekerheid heb in deze tijd zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen..
marshall 9200quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:17 schreef The_Dean het volgende:
Nu heb ik sinds vannacht een 19" kastje. Wat zal ik er eens in stoppen? Iemand nog wat ideeën?
Kramowarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
marshall 9200
En dan zoveel er in passen.
Weet ik niet, maar ik weet wel dat de tweedehands-markt nogal op z'n gat ligt. Verwacht dus niet dat je spullen zo weg zijn (al is dat natuurlijk best mogelijk).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:33 schreef TeleluvR het volgende:
Werk
Maar tussendoor thuis nog wel even spelen en marktplaats advertenties plaatsen. Of zou ik met dat laatste beter kunnen wachten tot na de zomer? (ivm vakanties e.d.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |