en een oscilloscoopquote:
Nah, dan kun je beter een luchtalarm doen.quote:
Die kun je beter aan je gitaar hangen en een geheime ontvanger in het rack bouwen.quote:
Moet ik wel ergens die 20 meter mast kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kun je beter aan je gitaar hangen en een geheime ontvanger in het rack bouwen.
Te makkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon 1 panel maken met zo'n looplicht a la Knightrider
Dan kun je beter een lichtkrant maken. Kan ook handig zijn als je de tekst van een nummer niet meer weet, kun je die daar mooi op mee laaten draaien.quote:
Een Korg tuner bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon 1 panel maken met zo'n looplicht a la Knightrider
Of de TU-1000 van Boss.quote:
Genoeg maar dat spul wil je echt niet in je rack hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog spul liggen waar hij graag af wil?
Uhm, een magnetron die je alleen nog maar per minuut op vol vermogen in kunt stellen?quote:
Werkt ook ideaal met Unox worsten. Trust mequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Aresdreams het volgende:
maar das toch langzat om het mangnetron broodje warm te krijgen?
Als je toch een magnetron hebt, doe er wat nuttigs meequote:
Dat probleem heb ik niet, ik ontbijt namelijk nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
Klopt, doe ik ook op de zondagochtend. De vrijdag-"shit ik moet over 10 minuten buiten staan"-ochtend is een ander verhaal.
Is niet goed voor je hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet, ik ontbijt namelijk nooit.
Weet ik maar ik krijg 's ochtends geen hap door mijn keel.quote:
Ik heb net nog bami(soep) gehad. Was niet echt bijzonder maar altijd nog beter dan het alternatief.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
Croissant met cappuccino.
Nu heb ik trek in bami..
Dat heb ik ook, alleen gaat mijn wekker pas om 7:15, maar zelfs dat vind ik al veel te vroeg... Ontbijten doe ik ook vrijwel nooit aan. Maar bij mij duurt het ook minimaal tot 12 uur voor ik eens écht wakker en fatsoenlijk aanspreekbaar ben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik krijg 's ochtends geen hap door mijn keel.
Ik 'ontbijt' meestal pas rond 11:30 en dat terwijl mijn wekker om 5:30 gaat.
Dus er kan nóg meer in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij onderschatten jullie het formaat van mijn rack
quote:
Er moeten natuurlijk ook nog een paar lades in voor je gereedschap.quote:
Ik ben meestal wel vrij snel aanspreekbaar en ben dan ook wel in staat om vrij normaal antwoord te geven maar soms heb ik er dagen bij zitten dat ik niet echt helemaal wakker word, hoeveel koffie ik ook drink op zo'n dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Metalfreak het volgende:
Dat heb ik ook, alleen gaat mijn wekker pas om 7:15, maar zelfs dat vind ik al veel te vroeg... Ontbijten doe ik ook vrijwel nooit aan. Maar bij mij duurt het ook minimaal tot 12 uur voor ik eens écht wakker en fatsoenlijk aanspreekbaar ben.
Nog beter, een uitklapbare jacuzzi.quote:
quote:
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Onzin. Hoewel ik niet functioneer zonder ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |