en een oscilloscoopquote:
Nah, dan kun je beter een luchtalarm doen.quote:
Die kun je beter aan je gitaar hangen en een geheime ontvanger in het rack bouwen.quote:
Moet ik wel ergens die 20 meter mast kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kun je beter aan je gitaar hangen en een geheime ontvanger in het rack bouwen.
Te makkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon 1 panel maken met zo'n looplicht a la Knightrider
Dan kun je beter een lichtkrant maken. Kan ook handig zijn als je de tekst van een nummer niet meer weet, kun je die daar mooi op mee laaten draaien.quote:
Een Korg tuner bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon 1 panel maken met zo'n looplicht a la Knightrider
Of de TU-1000 van Boss.quote:
Genoeg maar dat spul wil je echt niet in je rack hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:15 schreef The_Dean het volgende:
Iemand nog spul liggen waar hij graag af wil?
Uhm, een magnetron die je alleen nog maar per minuut op vol vermogen in kunt stellen?quote:
Werkt ook ideaal met Unox worsten. Trust mequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:53 schreef Aresdreams het volgende:
maar das toch langzat om het mangnetron broodje warm te krijgen?
Als je toch een magnetron hebt, doe er wat nuttigs meequote:
Dat probleem heb ik niet, ik ontbijt namelijk nooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:11 schreef Witchfynder het volgende:
Klopt, doe ik ook op de zondagochtend. De vrijdag-"shit ik moet over 10 minuten buiten staan"-ochtend is een ander verhaal.
Is niet goed voor je hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik niet, ik ontbijt namelijk nooit.
Weet ik maar ik krijg 's ochtends geen hap door mijn keel.quote:
Ik heb net nog bami(soep) gehad. Was niet echt bijzonder maar altijd nog beter dan het alternatief.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:42 schreef Witchfynder het volgende:
Croissant met cappuccino.
Nu heb ik trek in bami..
Dat heb ik ook, alleen gaat mijn wekker pas om 7:15, maar zelfs dat vind ik al veel te vroeg... Ontbijten doe ik ook vrijwel nooit aan. Maar bij mij duurt het ook minimaal tot 12 uur voor ik eens écht wakker en fatsoenlijk aanspreekbaar ben.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weet ik maar ik krijg 's ochtends geen hap door mijn keel.
Ik 'ontbijt' meestal pas rond 11:30 en dat terwijl mijn wekker om 5:30 gaat.
Dus er kan nóg meer in?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef The_Dean het volgende:
En volgens mij onderschatten jullie het formaat van mijn rack
quote:
Er moeten natuurlijk ook nog een paar lades in voor je gereedschap.quote:
Ik ben meestal wel vrij snel aanspreekbaar en ben dan ook wel in staat om vrij normaal antwoord te geven maar soms heb ik er dagen bij zitten dat ik niet echt helemaal wakker word, hoeveel koffie ik ook drink op zo'n dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:51 schreef Metalfreak het volgende:
Dat heb ik ook, alleen gaat mijn wekker pas om 7:15, maar zelfs dat vind ik al veel te vroeg... Ontbijten doe ik ook vrijwel nooit aan. Maar bij mij duurt het ook minimaal tot 12 uur voor ik eens écht wakker en fatsoenlijk aanspreekbaar ben.
Nog beter, een uitklapbare jacuzzi.quote:
quote:
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:01 schreef Metaalkop het volgende:
[..]
Onzin. Hoewel ik niet functioneer zonder ontbijt
quote:
Heb ik toch geen verstand van manquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
Aha! Ok, misschien ouderwets, maar bouw er een server in. Gameserver, muziekserver....bierserver
.
Je kan in principe zonder ontbijt, als je maar zorgt dat je verder genoeg voedingsstoffen binnen krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen..
Overigens kan ik ook niet te vroeg eten hoor. Daarom ontbijt ik vlak voordat ik weg moet, om een uur of 830 ofzo.
Ik merk weinig verschil eigenlijk of ik nu wel of niet ontbijt... En veel energie heb ik toch niet voor mijn werk, maar goed, kan blij zijn dat ik nu zekerheid heb in deze tijd zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze zeggen niet zomaar dat het de belangrijkste maaltijd van de dag is. Geeft je de energie om de dag te beginnen..
marshall 9200quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:17 schreef The_Dean het volgende:
Nu heb ik sinds vannacht een 19" kastje. Wat zal ik er eens in stoppen? Iemand nog wat ideeën?
Kramowarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
marshall 9200
En dan zoveel er in passen.
Weet ik niet, maar ik weet wel dat de tweedehands-markt nogal op z'n gat ligt. Verwacht dus niet dat je spullen zo weg zijn (al is dat natuurlijk best mogelijk).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:33 schreef TeleluvR het volgende:
Werk
Maar tussendoor thuis nog wel even spelen en marktplaats advertenties plaatsen. Of zou ik met dat laatste beter kunnen wachten tot na de zomer? (ivm vakanties e.d.)
Hij kan het op z'n minst proberenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel dat de tweedehands-markt nogal op z'n gat ligt. Verwacht dus niet dat je spullen zo weg zijn (al is dat natuurlijk best mogelijk).
Volgens mij is dat erg afhankelijk van je aanbied. De 13 in dozijn Epi LPs/Squier strats zakken idd als een gek, maar voor iets bijzonders valt het allemaal wel mee de afgelopen maanden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik weet wel dat de tweedehands-markt nogal op z'n gat ligt. Verwacht dus niet dat je spullen zo weg zijn (al is dat natuurlijk best mogelijk).
Ga ik dus ook maar doen, die 3 euro voor de advertentie kan ik wel missen....quote:
Nou, ik heb toch wat Fender American Vintage RI's gezien voor onder de 1000 euro, en ook een paar USA Standards voor rond de 600, terwijl je er normaal toch minstens 700 voor moet kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat erg afhankelijk van je aanbied. De 13 in dozijn Epi LPs/Squier strats zakken idd als een gek, maar voor iets bijzonders valt het allemaal wel mee de afgelopen maanden.
Gelukkig geen geld nodig, alleen ruimte, maar dan nog geen haast... Uiteindelijk staan er zonder de crisishype altijd al koopjes en niet-koopjes op...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch wat Fender American Vintage RI's gezien voor onder de 1000 euro, en ook een paar USA Standards voor rond de 600, terwijl je er normaal toch minstens 700 voor moet kunnen krijgen.
Je moet gewoon wat meer geduld hebben, dan maakt 't niet zoveel uit. Als je je geld snel nodig hebt kun je wel eens pech hebben en wat verlies moeten nemen.
Daar ook al?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
Man, wat is het benauwd buiten. Even [naja, even] autowassen en het zweet staat me overal
Je moet het ook langzaam opbouwen hequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ook al?
Ik ben net even een blokje wezen rennen maar na 4 kilometer was ik doodop![]()
Morgen nog maar een keer proberen.
Nah, opbouwen is voor mietjes en roadiesquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:19 schreef -Menn0- het volgende:
Je moet het ook langzaam opbouwen he
Niet in opeens 4 kilometer gaan rennen, maar 2 minuten lopen, 2 minuten rennen, 2 minuten lopen, 2 min... enz enz
En voor mensen die wat willen bereikenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nah, opbouwen is voor mietjes en roadies![]()
Ik ben al een paar weken bezig, morgen even 6 kilometer intervaltraining doen
Nee, rustig aan begonnen. De eerste 2 weken alleen maar interval gedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:27 schreef -Menn0- het volgende:
En voor mensen die wat willen bereiken
Als je gaat gewicht heffen begin je ook niet met 300 kilo![]()
Hoe ben je al een paar weken bezig dan? Gewoon blik op oneindig en rennen ?
Goed bezigquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, rustig aan begonnen. De eerste 2 weken alleen maar interval gedaan.
Nu doe ik 2x per week interval en ren ik 1x per week zo'n 6 kilometer aan 1 stuk.
Dit wil ik eerst uitbouwen naar 10 en dan verder naar de marathon van New York
maar dan wil ik eerst wel zo'n 14 km per uur kunnen lopen.
Valt wel mee, je moet het alleen niet midden op de snelweg gaan doen.quote:
Thanksquote:
Ik nu ook nog niet maar over 2 jaar moet ik toch een redelijk eind kunnen komen.quote:NY marathon, ik moet er niet aan denken
Ik wilde de podcasts van 'start to run' gebruiken, op zich een goed schema, muziekje erbij en zo maar tijdens de eerste 'les' ging het voor mij al fout. Bij de 2e minuut wandelen hoorde ik ineens Bon Jovi en daar ga ik juist van rennen. Snel maar wat anders opgezet, liep ook stukken lekkerder.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:48 schreef Cynic het volgende:
Ik ben ook aan het lopen. Wel met een schema want anders werkt het voor mij totaal niet.
Als je een beetje mee kan komen met het verkeer is er natuurlijk niks aan de hand...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moet het alleen niet midden op de snelweg gaan doen.
In de spits moet dat wel lukken. Zeker de file waar ik laatst in stond, toen kon je er zelfs een stoel bij pakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef TeleluvR het volgende:
Als je een beetje mee kan komen met het verkeer is er natuurlijk niks aan de hand...
Hé cool, Totoro!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:47 schreef RenRen- het volgende:
Hoi, ik heb helemaal geen verstand van gitaren, en google haat mij nogal.
Dus ik vroeg me af, heeft één van jullie een idee watvoor gitaren er in de Seventies werden gemaakt? Merknaam, plaatjes, alles wat handig is bij mijn research?
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |