Sinds 1995quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Hoelang bas je al?
Ik hoop btw op serieus antwoord...
K*t, je had gelijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sinds 1995. Eerste drie jaar ging ik als een speer. Volgens mijn leraren liep ik zeker een half uur voor op mijn medeleerlingen, maar toen stopte ik met les en ging het niet zo hard meer. Heb ook een paar jaar niet zoveel meer gespeeld (na 2001 ofzo) totdat ik bij Conorach kwam in 2005. Daarna ging het weer hard. Het is niet zo dat ik echt niet meer speelde in de tussentijd, maar ik speelde vooral wat Iron Maiden enzo op de slaapkamer, je kent het wel
. Was zelfs zo dat toen ik serieus met Conorach aan de slag ging, mijn potmeter kraakte haha. Was wel snel weer over
.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, goed maar dat was vorige week.
i knowquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:12 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen helpen ja. Maar dan moet je wel je floyd rose brug weer bijstellen vanwege de hogere spanning.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:48 schreef guitarist het volgende:
Awh. ^^
Misschien is een iets zieliger plaatje wat gepaster nu MJ dood is.
Zelfs midden in een revolutie heb je tijd om stil te staan bij MJquote:Respect to king of Pop. R.I.P Michael Jackson. But We need To Focus. United We Stand.
Vroeger misschien, hij heeft al jaren niets meer betekend voor de muziek. Muzikaal gezien is hij al jaren dood, maar goed, ik ben een harteloze zak als ik zoiets zegquote:
dat was eigenlijk ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vroeger misschien, hij heeft al jaren niets meer betekend voor de muziek. Muzikaal gezien is hij al jaren dood, maar goed, ik ben een harteloze zak als ik zoiets zeg
Iets met heel veel lampjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:17 schreef The_Dean het volgende:
Nu heb ik sinds vannacht een 19" kastje. Wat zal ik er eens in stoppen? Iemand nog wat ideeën?
Uiteraardquote:
en een oscilloscoopquote:
Nah, dan kun je beter een luchtalarm doen.quote:
Die kun je beter aan je gitaar hangen en een geheime ontvanger in het rack bouwen.quote:
Moet ik wel ergens die 20 meter mast kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die kun je beter aan je gitaar hangen en een geheime ontvanger in het rack bouwen.
Te makkelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon 1 panel maken met zo'n looplicht a la Knightrider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |