abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70298717
Ik heb al eerdere topics gelezen maar toch niet concreet mijn probleem kunnen vinden dus probeer het nu zelf maar.

Ik heb zo een 4 weken geleden voor 29 augustus schriftelijk vrij gevraagd. Nou kreeg ik geen reactie van mijn baas dus ben verhaal gaan halen. Hij wist nog niet of het mogelijk was of ik 29 augustus vrij kon krijgen ivm bezetting en moest toestemming vragen aan rayonleider.( werk in elektronica winkel)

Vandaag kwam rayon leider dus langs. Heeft gepraat maar nog steeds was het antwoord kunnen we niet zeggen tot ongeveer 1 week van te voren..

Dit vind ik belachelijk en mag volgens mij ook helemaal niet.

Iemand die verstand heeft van de elektronica CAO en hier een zinning onderbouwend antwoord op kan geven waar ik mee naar mijn baas kan stappen??

Alvast Bedankt!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:31:51 #2
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_70298855
Als ik zo het lees, weigert hij (nog) niks. Titel is dus sugestief.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:33:05 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_70298899
Ze mogen het weigeren ja, qua termijn weet ik het niet. Maar ja, je kan het aankaarten ivm boeken e.d..
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:36:18 #4
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_70299014
Of je zoekt ander werk per 1 september en je gaat gewoon op vakantie Wel een lul die werkgever, want hij weet ook dondersgoed dat jij met reserveren van je vakantie zit.

Misschien wil hij zelf dan op vakantie?
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  dinsdag 23 juni 2009 @ 19:41:58 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70299195
Ik zou gewoon op vakantie gaan. Geen nieuws is goed nieuws.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70299246
Lees je CAO er eens op na anders binnen hoe lang een werkgever moet reageren.
Overigens mag je werkgever best een vakantie weigeren, alleen hij houdt je nu wel een beetje aan het lijntje.

EDIT: beschik je zelf niet over de elek. CAO dan?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:10:03 #7
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_70300230
Volgens mij moet zoiets binnen twee weken na aanvraag besloten zijn, als ik het me goed herinner. En hier geldt: zwijgen = toestemmen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_70301440
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef mathijsalbrecht het volgende:
Ik heb zo een 4 weken geleden voor 29 augustus schriftelijk vrij gevraagd. Nou kreeg ik geen reactie van mijn baas
Mooi
Dan heeft ie daarmee zijn instemming eraan gegeven.

De rest van het verhaal is daarmee niet meer relevant.

Prettige vakantie alvast
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:06:13 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70302734
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
Ze mogen het weigeren ja, qua termijn weet ik het niet. Maar ja, je kan het aankaarten ivm boeken e.d..
Ze mogen het weigeren inderdaad. Echter alleen met onderbouwing van echt goede argumenten. Bv. als de winkel failliet gaat omdat TS er niet is. Niet omdat er geen andere kassahulp is die dag.

Ook moet een reactie binnen twee weken na aanvraag beantwoordt zijn. Zo niet wordt de aanvraag automatisch gehonoreerd. Dit is wettelijk bepaald.

Ik zal morgen de CAO nog eens nazien of er een uitzondering op deze regeling is, maar eerlijk gezegd heb ik in de praktijk nog geen CAO meegemaakt waar dit het geval is (en ik gebruik er op het werk meer dan 40 verschillende).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:17:55 #10
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_70303301
@ TS: bovenstaand antwoord is het beste wat er momenteel voorhanden is. Doe er je voordeel mee.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:45:23 #11
163488 RubenSosa
pi_70304401
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef thloreg het volgende:
@ TS: bovenstaand antwoord is het beste wat er momenteel voorhanden is. Doe er je voordeel mee.
Als TS naar werkgever gaat en dit vertelt heeft hij gelijk, en zal de werkgever instemmen. Alleen daarna begint het gelazer ben ik bang voor. Mompelt iets van verstoorde arbeidsrelatie....

Ja zo zijn werkgevers...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_70309429
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef RubenSosa het volgende:
Als TS naar werkgever gaat en dit vertelt heeft hij gelijk, en zal de werkgever instemmen. Alleen daarna begint het gelazer ben ik bang voor. Mompelt iets van verstoorde arbeidsrelatie....

Ja zo zijn werkgevers...
En daarom maar buigen voor de onrechtmatige nukken van werkgevers?
Hoe ver ga je dan in het met je laten sollen en uitbuiten, puur voor behoud van je baan?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_70309968
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze mogen het weigeren inderdaad. Echter alleen met onderbouwing van echt goede argumenten. Bv. als de winkel failliet gaat omdat TS er niet is. Niet omdat er geen andere kassahulp is die dag.
Maar als er van de 10 kassahulpen al 6 zijn die vakantie hebben, dan kan het wel een goede reden zijn om de aanvraag van nummer zeven te weigeren.
quote:
Ook moet een reactie binnen twee weken na aanvraag beantwoordt zijn. Zo niet wordt de aanvraag automatisch gehonoreerd. Dit is wettelijk bepaald.
Art 7:638BW, lid 2, laatste volzin. "Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer." TS heeft schriftelijk vrij gevraagd en zich dus aan de regeltjes gehouden. Werkgever is te laat.
quote:
Ik zal morgen de CAO nog eens nazien of er een uitzondering op deze regeling is, maar eerlijk gezegd heb ik in de praktijk nog geen CAO meegemaakt waar dit het geval is (en ik gebruik er op het werk meer dan 40 verschillende).
Bespaar jezelf de moeite. Alleen bij de bovenwettelijke vakantiedagen (dus alles wat je meer hebt dan vier weken) mag, bij schriftelijke overeenkomst, worden afgeweken van die twee-weken-regel. (Zie Art 7:638BW en Art 7:645BW)
  woensdag 24 juni 2009 @ 07:16:57 #14
65960 sanger
pi_70312102
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja zo zijn werkgevers...
Dat is vrijwel altijd als je iets op de spits wil drijven
  woensdag 24 juni 2009 @ 07:21:34 #15
65960 sanger
pi_70312120
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:08 schreef Light het volgende:

[..]

Maar als er van de 10 kassahulpen al 6 zijn die vakantie hebben, dan kan het wel een goede reden zijn om de aanvraag van nummer zeven te weigeren.
Dat is arbeidsrechtelijk nog lang niet altijd genoeg reden om het te kunnen weigeren. Nogmaals, het bedrijfsbelang moet dusdanig groot zijn om het te kunnen weigeren. Ook als vrijwel alle kassahulpen op vakantie zijn geef ik de werkgever weinig kans. Er is immers niets wat hem tegenhoudt een uitzendbureau te bellen om een tijdelijke kracht in te huren (wat in het geval van een kassahulp helemaal niet moeilijk is)
quote:
Art 7:638BW, lid 2, laatste volzin. "Indien de werkgever niet binnen twee weken nadat de werknemer zijn wensen schriftelijk heeft kenbaar gemaakt, schriftelijk aan de werknemer gewichtige redenen heeft aangevoerd, is de vakantie vastgesteld overeenkomstig de wensen van de werknemer." TS heeft schriftelijk vrij gevraagd en zich dus aan de regeltjes gehouden. Werkgever is te laat.
Indd is het toevoegen van het wetsartikel wel handig ja
quote:
Bespaar jezelf de moeite. Alleen bij de bovenwettelijke vakantiedagen (dus alles wat je meer hebt dan vier weken) mag, bij schriftelijke overeenkomst, worden afgeweken van die twee-weken-regel. (Zie Art 7:638BW en Art 7:645BW)
Het is misschien handiger in vakantiedagen te spreken ipv vakantieweken

Ik doelde niet zozeer op die twee weken termijn al was ik niet zeker of het dwingend was of niet. Ik doelde meer of werkgever een "vakantiereglement" mag opstellen en of werknemer zich daar dan aan dient te houden of niet Dat is namelijk het enige dat de vakantie van TS nog kan verpesten

Nog een vraag @ TS: weet je zeker dat je schriftelijke aanvraag naar de juiste persoon is verstuurd?
pi_70312303
Iedereen roept wel over een vakantie, maar volgens mij wil die gewoon die ene dag vrij.
pi_70312549
is er onderscheid dan, tussen 1 dag vrij of 2 weken vrij? Wettelijk gezien? Beetje lastig te bepalen. Sommige vakanties zijn 3-daags en zo.
pi_70313760
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 07:21 schreef sanger het volgende:

Het is misschien handiger in vakantiedagen te spreken ipv vakantieweken
Ja, maar niet iedereen heeft evenveel vakantiedagen. Je hebt wettelijk recht op zoveel dagen als nodig om vier weken aaneengesloten vrij te kunnen nemen.
quote:
Ik doelde niet zozeer op die twee weken termijn al was ik niet zeker of het dwingend was of niet. Ik doelde meer of werkgever een "vakantiereglement" mag opstellen en of werknemer zich daar dan aan dient te houden of niet Dat is namelijk het enige dat de vakantie van TS nog kan verpesten
Een vakantiereglement mag niet ingaan tegen dwingend recht.
pi_70313857
Als je eind mei vrij vraagt voor eind augustus ben je sowieso nogal een sneue werkgever als je dat niet kunt handlen ... sowieso dat ie het bij de rayonleider moet navragen lijkt me bullshit, wat ben je dan voor een bedrijfsleider als je niet eens je personeel vakantie kunt geven.... ?
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:39:52 #20
65960 sanger
pi_70314114
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:24 schreef Light het volgende:

[..]

Ja, maar niet iedereen heeft evenveel vakantiedagen. Je hebt wettelijk recht op zoveel dagen als nodig om vier weken aaneengesloten vrij te kunnen nemen.
Iedereen heeft wettelijk 20 dagen. De rest is altijd bovenwettelijk. Komt op hetzelfde neer, maar het stukje aaneengesloten kan verwarrend werken.

Het is overigens niet zo dat je genoeg moet hebben om AANEENGESLOTEN vrij te kunnen nemen. Over het al dan niet aaneengesloten vrij mogen nemen is eea soms in de CAO geregeld.
quote:
Een vakantiereglement mag niet ingaan tegen dwingend recht.
Daarom wilde ik dat voor de zekerheid nakijken, of het dwingend recht is
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:44:45 #21
65960 sanger
pi_70314243
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:20 schreef aroha-nui het volgende:
is er onderscheid dan, tussen 1 dag vrij of 2 weken vrij? Wettelijk gezien? Beetje lastig te bepalen. Sommige vakanties zijn 3-daags en zo.
Nope
pi_70316460
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:20 schreef aroha-nui het volgende:
quote mezelf

volgens partner (die leidinggevende is) is het verschil tussen "vakantie" en "vrije dagen" dat je op het aanvraagformulier specifiek "vakantie" zet. Als die dagen toegekend worden, mogen ze niet meer tegen jouw zin ingetrokken worden. Bedrijfsbeleid is dat je niet vaker dan 2 keer per jaar dat woord gebruikt, anders krijg je standaard een afwijzing, terwijl ze met de aantekening "vrije dagen" wel zouden worden toegekend.

Lijkt me heel redelijk.

TS zit echter met een leidinggevende en een rayonmanager die blijkbaar denken dat ze marionetjes als personeel hebben. Lastig hoor.
pi_70316803
tvp
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:07:54 #24
163488 RubenSosa
pi_70316852
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 23:50 schreef r_one het volgende:

[..]

En daarom maar buigen voor de onrechtmatige nukken van werkgevers?
Hoe ver ga je dan in het met je laten sollen en uitbuiten, puur voor behoud van je baan?
Nee tuurlijk niet. Maar sommige van jullie zitten hem zo op te jutten met de regels, dat hij vind dat hij sterk staat straks (staat hij ook wel), maar vergeet wel dat het hem zijn baan kan kosten. (al denk ik dat het een bijbaan is).

En de mensen boeit het niet hoor of hij ze baan kwijt is, als je maar gezegd kan hebben dat TS in zijn recht staat.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:40:47 #25
65960 sanger
pi_70318106
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

quote mezelf

volgens partner (die leidinggevende is) is het verschil tussen "vakantie" en "vrije dagen" dat je op het aanvraagformulier specifiek "vakantie" zet. Als die dagen toegekend worden, mogen ze niet meer tegen jouw zin ingetrokken worden. Bedrijfsbeleid is dat je niet vaker dan 2 keer per jaar dat woord gebruikt, anders krijg je standaard een afwijzing, terwijl ze met de aantekening "vrije dagen" wel zouden worden toegekend.

Lijkt me heel redelijk.
Mij lijkt het niet redelijk. Het gaat namelijk in tegen datgene dat wettelijk is bepaald.
pi_70318698
Volgens mij is het in winkel-CAOs zo dat je binnen 14 dagen een vakantie (of uberhaupt vrijvraag) moet weigeren, anders is deze goedgekeurd.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_70320699
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:07 schreef RubenSosa het volgende:
Nee tuurlijk niet. Maar sommige van jullie zitten hem zo op te jutten met de regels, dat hij vind dat hij sterk staat straks (staat hij ook wel), maar vergeet wel dat het hem zijn baan kan kosten. (al denk ik dat het een bijbaan is).

En de mensen boeit het niet hoor of hij ze baan kwijt is, als je maar gezegd kan hebben dat TS in zijn recht staat.
Onzin, niemand jut op en niemand zit hier om zijn of haar eigen ego op te krikken. Het enige wat "sommigen van ons" doen is TS een concreet antwoord geven op zijn concrete vraag:
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef mathijsalbrecht het volgende:
Iemand die verstand heeft van de elektronica CAO en hier een zinning onderbouwend antwoord op kan geven waar ik mee naar mijn baas kan stappen??
.
pi_70321017
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:40 schreef sanger het volgende:

[..]

Mij lijkt het niet redelijk. Het gaat namelijk in tegen datgene dat wettelijk is bepaald.
hoe bedoel je? De regel dat het binnen 2 weken toegekend of geweigerd wordt? Die wordt dan toch geeerbiedigd?
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:08:05 #29
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_70321247
quote:
[b]Op woensdag 24 juni 2009 10:59 schreef volgens partner (die leidinggevende is) is het verschil tussen "vakantie" en "vrije dagen" dat je op het aanvraagformulier specifiek "vakantie" zet. Als die dagen toegekend worden, mogen ze niet meer tegen jouw zin ingetrokken worden. Bedrijfsbeleid is dat je niet vaker dan 2 keer per jaar dat woord gebruikt, anders krijg je standaard een afwijzing, terwijl ze met de aantekening "vrije dagen" wel zouden worden toegekend.

Lijkt me heel redelijk.
Dat is wel erg raar, of ik begrijp je niet goed
Of je nu 5 dagen 'vakantie' opneemt of 5 'vrije dagen', dat moet toch geen enkel verschil maken? Iedereen heeft recht op een wettelijk aantal vakantiedagen, wat is dan het verschil tussen de aantekening "vrije dagen" en "vakantie" behalve het woord?

[ Bericht 1% gewijzigd door Sylver_ op 24-06-2009 13:25:45 ]
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_70321782
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:39 schreef sanger het volgende:

Iedereen heeft wettelijk 20 dagen. De rest is altijd bovenwettelijk. Komt op hetzelfde neer, maar het stukje aaneengesloten kan verwarrend werken.
Nee, iemand die 3 dagen per week werkt heeft wettelijk maar 12 dagen vakantie. Iemand die de ene week 3 dagen werkt en de andere week 4 dagen, heeft wettelijk 14 dagen vakantie. Met 12 dagen kan zo iemand wel vier weken vrij nemen, maar geen vier aaneengesloten weken.
quote:
Het is overigens niet zo dat je genoeg moet hebben om AANEENGESLOTEN vrij te kunnen nemen. Over het al dan niet aaneengesloten vrij mogen nemen is eea soms in de CAO geregeld.
Dat zei ik ook niet.
pi_70321903
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:01 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

hoe bedoel je? De regel dat het binnen 2 weken toegekend of geweigerd wordt? Die wordt dan toch geeerbiedigd?
Een afwijzing moet schriftelijk en met vermelding van het zwaarwegend bedrijfsbelang waarom de aanvraag wordt geweigerd. Vakantie ipv Vrije dag selecteren valt daar niet onder.
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:34:37 #32
65960 sanger
pi_70322170
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:22 schreef Light het volgende:

[..]

Nee, iemand die 3 dagen per week werkt heeft wettelijk maar 12 dagen vakantie. Iemand die de ene week 3 dagen werkt en de andere week 4 dagen, heeft wettelijk 14 dagen vakantie. Met 12 dagen kan zo iemand wel vier weken vrij nemen, maar geen vier aaneengesloten weken.
[..]

Dat zei ik ook niet.
Je hebt gelijk. Ik ben uitgegaan van een fulltime dienstverband Bij een parttime dienstverband wordt het uiteraard naar rato berekend
pi_70324456
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 13:27 schreef Light het volgende:

[..]

Een afwijzing moet schriftelijk en met vermelding van het zwaarwegend bedrijfsbelang waarom de aanvraag wordt geweigerd. Vakantie ipv Vrije dag selecteren valt daar niet onder.
Zorg om de bezettingsgraad lijkt me evident bedrijfsbelang.

Je doet het voorkomen alsof er, als er een griepgolf is, bijvoorbeeld, je niemand kunt oproepen om zijn vrije dag op te schorten en weer te komen werken? Dan wordt je als werkgever wel gedwongen om vrije dagen te ontmoedigen. In dat geval is het logisch dat TS niet 3 maanden van tevoren een vrije dag kan vastleggen.
pi_70326046
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:41 schreef aroha-nui het volgende:

[..]

Zorg om de bezettingsgraad lijkt me evident bedrijfsbelang.
Da's een kwestie van niet iedereen tegelijk weg laten gaan.
quote:
Je doet het voorkomen alsof er, als er een griepgolf is, bijvoorbeeld, je niemand kunt oproepen om zijn vrije dag op te schorten en weer te komen werken? Dan wordt je als werkgever wel gedwongen om vrije dagen te ontmoedigen. In dat geval is het logisch dat TS niet 3 maanden van tevoren een vrije dag kan vastleggen.
Je kunt iedereen terug laten komen als het nodig is.
Als mijn idee van vakantie is dat ik twee weken in een tentje op de camping in het volgende dorp zit, ben ik nog redelijk makkelijk weer inzetbaar als dat nodig mocht zijn.
Als ik ook vijf keer een lang weekend (vrijdagmorgen weg, maandagmiddag terug) naar New York ga, wil ik graag op tijd weten of dat doorgaat. Vlucht boeken, hotel boeken, dat soort dingen. En 'k mag van jou maar twee keer "vakantie" gebruiken, dus valt het gewoon onder "vrije dag". Wil je dan dat ik een dag eerder terugkom, dan moet er wel het een en ander vergoed worden. Alle extra kosten die ik moet maken om terug te komen, bijvoorbeeld.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:26:45 #35
65960 sanger
pi_70330873
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:25 schreef Light het volgende:

[..]

Da's een kwestie van niet iedereen tegelijk weg laten gaan.
[..]

Je kunt iedereen terug laten komen als het nodig is.
Als mijn idee van vakantie is dat ik twee weken in een tentje op de camping in het volgende dorp zit, ben ik nog redelijk makkelijk weer inzetbaar als dat nodig mocht zijn.
Als ik ook vijf keer een lang weekend (vrijdagmorgen weg, maandagmiddag terug) naar New York ga, wil ik graag op tijd weten of dat doorgaat. Vlucht boeken, hotel boeken, dat soort dingen. En 'k mag van jou maar twee keer "vakantie" gebruiken, dus valt het gewoon onder "vrije dag". Wil je dan dat ik een dag eerder terugkom, dan moet er wel het een en ander vergoed worden. Alle extra kosten die ik moet maken om terug te komen, bijvoorbeeld.
En wat vaak vergeten wordt, vergoeding voor gemist vakantiegenot.
pi_70332834
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 17:26 schreef sanger het volgende:

[..]

En wat vaak vergeten wordt, vergoeding voor gemist vakantiegenot.
Die is lastiger in geld uit te drukken, lijkt me.
pi_70333946
4 weken van te voren? Bij ons op de sociale werkplaats moet je het minstens 4 maanden van te voren aangeven.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:20:17 #38
65960 sanger
pi_70336079
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 19:19 schreef InfiniteLoop het volgende:
4 weken van te voren? Bij ons op de sociale werkplaats moet je het minstens 4 maanden van te voren aangeven.
Dat is dan een interne regeling.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:23:17 #39
65960 sanger
pi_70336181
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:40 schreef Light het volgende:

[..]

Die is lastiger in geld uit te drukken, lijkt me.
Dat is waar. Ik heb een beetje de discussie gehad vorig jaar, toen ik een weekje eerder naar huis ben gekomen. Kleine vergoeding in de vorm van al mijn vakantiedagen teruggekregen (onder voorwaarde dat ik die niet op korte termijn zou gebruiken om een extra lange vakantie te plannen).
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:04:41 #40
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70342809
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij moet zoiets binnen twee weken na aanvraag besloten zijn, als ik het me goed herinner. En hier geldt: zwijgen = toestemmen.
x2
  zaterdag 25 juli 2009 @ 00:03:41 #41
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_71304605
Heeft de TS uiteindelijk wel vrij gekregen?
pi_71349208
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 00:08 schreef Light het volgende:

TVP!

Dit was mij totaal onbekend, handig om te weten!
(misschien dat ik dan volgend jaar wel eens vakantie krijg )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')