quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Bleef jij vandaag thuis voor Raw?
Ik ga jullie 2 denk ik volgend jaar verraden @ Wrestlemania tijd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Bleef jij vandaag thuis voor Raw?
]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook leuk dat hij post dat het topic eerst dicht moet voor een nieuwe, terwijl hij al dicht wasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
wat zat die mod nou te zeuren.. wat een imbeciel zeg
Het einde van je zin kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef thloreg het volgende:
f vraagje tussendoor: waar kijken jullie dat worstelen?(of voor mij part download je die zooi)
download grabit en ftd en downloaden maarrr!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef thloreg het volgende:
f vraagje tussendoor: waar kijken jullie dat worstelen?(of voor mij part download je die zooi)
vond het wel geinigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
download grabit en ftd en downloaden maarrr!
btw was raw het kijken waard?
Ik viel dus serieus bijna in slaapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:55 schreef MusiqueArtistique het volgende:
[..]
download grabit en ftd en downloaden maarrr!
btw was raw het kijken waard?
Wou het net posten ja. Maar ze hebben nog steeds verloren van een andere show of zo. Maar dit is wel de hoogste rating in ages.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:40 schreef kidkash19 het volgende:
Wawu.....4.5 rating voor Raw..
Echt waar? Denk je dat het daar door komtquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:50 schreef Dragorius het volgende:
Dat zal wel komen door de Trump-pushcommercial-free + trump + raw + diva's = win en fail tegelijk
Ik heb een kutdag, mag ik vandaag plz de captain obvious uithangen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Echt waar? Denk je dat het daar door komt?
Voor 9 uur een kutdag hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb een kutdag, mag ik vandaag plz de captain obvious uithangen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor 9 uur een kutdag hebben
Telt niet mits je je poot brak bij het uitstappen uit je bed, per ongeluk rattengif op je brood deed en je tijdens de seks zei OH BATISTA.
Nee als die zo klein is zie je um idd nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef kidkash19 het volgende:
Ik roep altijd....YOU CANT SEE ME!
Katten in de magnetron, serveren aan schoonouders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ons nieuwe kitten heeft een hekel aan me, eerste wat ie deed was me 10x aanvallen...En je kan er niet echt een headlock of stunner op uitvoeren zo'n ding zonder dat ie in stukken uiteenvalt![]()
En vanavond schoonfamilie op bezoek en vanmorgen zegt mijn vriendin doodleuk dat "ze ook blijven eten" dus ja, kutdag voor negen uur!
OH BATISTA
roep het meestal in donkere steegjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee als die zo klein is zie je um idd niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
en je tijdens de seks zei OH BATISTA.
In 1985 was er wel een soort van MJ gimmickquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
MJ was ook zo'n goeie worstelaar.
Dat was vorige week stond er bij het artikel wat ik las. Om te kijken wie aan het leaken was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:42 schreef kidkash19 het volgende:
Echte Raw Rating was dus 3.3we zijn er allemaal ingetuind haha
Eind augustus ergens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:09 schreef Wessiej het volgende:
Eerste 8 minuten van RAW gezien, wel leuk
Vanavond afkijken, gawd waar is alle tijd. Gelukkig vanaf volgende week vakantie, dan ga ik het ook weer 3 weken missen. Wanneer is Summerslam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:The WWE website has changed the names of the No Mercy and Cyber Sunday shows. The events are now listed as "Hell in a Cell" on Oct. 4, and "Annihilation" on Oct. 25.
Dan weet je ook meteen dat de feuds bij "Unforgiven" (of WWE Scramble waarschijnlijkquote:The WWE website has changed the names of the No Mercy and Cyber Sunday shows. The events are now listed as "Hell in a Cell" on Oct. 4, and "Annihilation" on Oct. 25.
Ho ho, bij WWE mogen die fouten heh. Alleen als TNA het fout doet mag het niet!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:55 schreef Wessiej het volgende:
Zoveel dingen klopte niet aan die steel cage match trouwens
Steel cage match = NO DQ, waarom gaan ze dan bij de tag staan als je rustig naar binnen mag en een tornado tag kan houden? Waarom mag iedereen in Jericho's pielemans schoppen, maar als Edge Jeff bij het touw houdt gaan ze counten? Men wat slecht.
AHA, ik zie hier al staan, sledgehammer (hhh wint) en politie (autoriteit =belangrijk=jeff hardy) slaat de immigrant (minderheid=niet belangrijk= cm punk) oftewel Hardy wint. Zoveel clue's in de titel, en tevens ook in de header. Jeff Hardy doet 4 vingers omhoog, BASH heeft 4 letters, 1+1=2 en 4=4. Wat we nog meer nodig hebben? Ah CM Punk. Hij doet het voor de 2e keer hoor, money in the bank incashen, en nu zijn de reactie's wat minder positief, vooral als je John Morisson nog een G2S geeft nadat je hebt verloren. CHEAP MATCH PUNK wordt deze beste knaap al genoemd, kan hij dit nog accepteren @ The Bash, gaat hij nu helemaal los of verliest hij de titel aan Hardy? We zien het allemaal, @ THE BASH.quote:v., bashed, bash·ing, bash·es.
v.tr.
To strike with a heavy, crushing blow: The thug bashed the hood of the car with a sledgehammer.
To beat or assault severely: The police arrested the men who bashed an immigrant in the park.
quote:I hope all of you are doing well! I am writing to address the situation in which WWE is looking for a Female Ring Announcer/Singer. The truth of the matter is that they are looking for someone new because I have given them my notice that I will be leaving at the end of my contract this year. It is with a heavy heart that I have made this decision because WWE has been my family from day one and you, the WWE Universe have al
Love you all & keep rockin!
Forever Rockin&
Lilian :-)
quote:Dragorius houdt van Batista zoals eerder vermeldt, dus misschien zien wij hem hier ook nog terug, inclusief Edge tattoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WWE Exec:Tja..quote:While TNA is pro-wrestling, WWE is entertainment.
[ Bericht 11% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 29-06-2009 23:11:12 ]
Luck is for losers
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:22 schreef Cubeforc3 het volgende:
Whoa O.owat is dat nu weer voor iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je moet een gegeven paard niet in de bek staren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Alleen Zack Ryder en Paul Birchill zijn nu nog over als de jonge gasten die nog moeten groeien. Voor de rest alleen maar oud. (Gabriel en Ezekiel al maanden niet gezien)quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:23 schreef kidkash19 het volgende:
ECW aint screwed, ECW gaat gewoon door met waar het voor bedoeld is...nieuwe jonge worstelaars een kans geven om te werken met veteranen in een omgeving die de minste druk geeft. Zullen wel wat debuts aankomen daar en dat is alleen maar goed
Degene die weg zijn daar hadden hun plafond wel bereikt daar en kunnen nu mooi doorgroeien naar een grotere rol
En voor mij alleen maar goed voor mn SD! show in Dusseldorf
Ja maar met Swagger/Bourne/Hart Dynasty weg word het toch een stuk minder voor mij. Al zullen Raw/Smackdown er leuker op worden. Wat natuurlijk is wat Vince wil. Regal zou die stable trouwens wel kunnen leiden als die er zou komen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:08 schreef kidkash19 het volgende:
Ja nu is er dus inderdaad ruimte voor mensen zoals Ezekiel en Gabriel of een andere debutant
-Finlay is weg en die rol kan Regal makkelijk overnemen
-Henry is weg en die rol kan makkelijk overgenomen worden door Zeke/Kozlov, debuteer Zeke bijvoorbeeld als nieuwe protege van Tony Atlas
-Swagger is weg en die rol kan Benjamin best overnemen
Dan heb je Goldust nog en die is goed genoeg om mensen over te krijgen en goed eruit te laten zien
Als Burchill zn priveleven weer wat rustiger heeft dan zou je een Engelse stable kunnen maken met Burchill/Gabriel en Katie en die vervangen dus de Hart Dynasty
Vergeet ook niet dat ECW maar een show van een uur is, genoeg talent dus om dat te vullen
Luck is for losers
quote:Op woensdag 1 juli 2009 19:53 schreef wc-eend het volgende:
******* de melkfles
Echt geef die man wat zon...
Maar wel goede bouw verder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ECWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Tazmaniac op 01-07-2009 20:11:46 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |