Echt waar? Denk je dat het daar door komtquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:50 schreef Dragorius het volgende:
Dat zal wel komen door de Trump-pushcommercial-free + trump + raw + diva's = win en fail tegelijk
Ik heb een kutdag, mag ik vandaag plz de captain obvious uithangen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Echt waar? Denk je dat het daar door komt?
Voor 9 uur een kutdag hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb een kutdag, mag ik vandaag plz de captain obvious uithangen?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor 9 uur een kutdag hebben
Telt niet mits je je poot brak bij het uitstappen uit je bed, per ongeluk rattengif op je brood deed en je tijdens de seks zei OH BATISTA.
Nee als die zo klein is zie je um idd nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:57 schreef kidkash19 het volgende:
Ik roep altijd....YOU CANT SEE ME!
Katten in de magnetron, serveren aan schoonouders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ons nieuwe kitten heeft een hekel aan me, eerste wat ie deed was me 10x aanvallen...En je kan er niet echt een headlock of stunner op uitvoeren zo'n ding zonder dat ie in stukken uiteenvalt![]()
En vanavond schoonfamilie op bezoek en vanmorgen zegt mijn vriendin doodleuk dat "ze ook blijven eten" dus ja, kutdag voor negen uur!
OH BATISTA
roep het meestal in donkere steegjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee als die zo klein is zie je um idd niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:54 schreef Wessiej het volgende:
[..]
en je tijdens de seks zei OH BATISTA.
In 1985 was er wel een soort van MJ gimmickquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
MJ was ook zo'n goeie worstelaar.
Dat was vorige week stond er bij het artikel wat ik las. Om te kijken wie aan het leaken was.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:42 schreef kidkash19 het volgende:
Echte Raw Rating was dus 3.3we zijn er allemaal ingetuind haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |