Dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga hier echt niet mijn grootmoeder van 89 mee lastigvallen, die vult het blind aan
We komen er nog welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:19 schreef qonmann het volgende:
't is een psalm of gezang
Grote God heet het wellicht ..Almighty Lord ?
Nee. Ze is stekeblindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
Je mag haar wel aanbieden een account aan te maken. Of ze de snelheid van dit topic volgt is twee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
Je mag haar wel aanbieden een account aan te maken. Of ze de snelheid van dit topic volgt is twee.
Je bent ook niet gauw tevreden..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We komen er nog welBijna, en dan in het Latijn.
Deus Maximusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We komen er nog welBijna, en dan in het Latijn.
Ik zij 'bijna', als het letterlijk dat was had qonmann het punt wel gehadquote:
Klotekutzooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
Had gedacht dat iemand 'Te Deum' wel zou kennen... Maargoed, niet dus. Nieuwe vraag volgt. Ik ben zo weg, dus dit wordt een F5-vraag
Löss?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef qonmann het volgende:
is een eolische afzetting van silt. Silt is de textuurfractie met een korrelgrootte die tussen die van zand en lutum in ligt. Qua samenstelling bevat
voornamelijk siliciclastica (kwarts en andere silicaten), maar het kan ook een kleine fractie kleimineralen bevatten. Soms is die fractie groter geworden sinds het moment van sedimentatie als gevolg van chemische verwering.
Wat is![]()
quote:
Ben ik even iemand aan het mailen, word ik meteen op mijn eigen vakgebied gekloptquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik even iemand aan het mailen, word ik meteen op mijn eigen vakgebied geklopt
De KErrstmanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie is de bekendste inwoner van Rovaniemi?
Aardig gegokt, ik weet wie je bedoelt, maar nee, het is niet Roger Millaquote:
Ojh jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:52 schreef Mark het volgende:
Roger Milla?
De eerste rader had het land in elk geval goedquote:
quote:
Exact!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:08 schreef Ofyles2 het volgende:
Bas van der Vlies
Nee iedereen wordt voor zijn 38ste wel kapotgeschoptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:07 schreef Mark het volgende:
Zou hem vandaag de dag niet meer lukken, denk ik
28 inmiddelsquote:
Sad. Stanley Matthews was 33 jaar lang actief op het hoogste niveauquote:
Maar die speelde ook op zondagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sad. Stanley Matthews was 33 jaar lang actief op het hoogste niveau
ja, maar maak DAT Bas vd Vlies maar eens wijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |