Ik kwam niet verder danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:46 schreef De_Hertog het volgende:
Staat gewoon op wikipedia hoorHet was de Manzanares. Nu nooit meer vergeten he, in deel 2617 vraag ik het nog een keer
quote:Water supply
Madrid derives almost 50 percent of its water supply from dams and reservoirs built on the Lozoya River, such as the El Atazar Dam.
Of in goed Tsjechisch de Vltava. Gelukkig hebben de Duitsers een beter uitspreekbare naam verzonnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef qonmann het volgende:
Moldauu
Als grote steden al hun water uit de rivier waar ze aan lagen moesten halen waren die rivieren niet meer de stad uit gekomenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan
[..]![]()
Praag is de Moldau (Vltava) idd
Mwoa, zeker in zo'n aride gebied als waar Madrid ligt, best wel een goed punt jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als grote steden al hun water uit de rivier waar ze aan lagen moesten halen waren die rivieren niet meer de stad uit gekomen
Noquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Dvorak
Dvorzak is ook Tjechquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken maar 1 Tsjechische componist maar die heeft iets over WO2 geschreven. Dus die zal het wel niet zijn
Nee ik bedoelde Martinu, maar die is het ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dvorzak is ook Tjech
En Janacek is niet
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
Smetana
Hoe weet je zoiets manquote:
Je bent ook altijd achterdochtig.Kan je niet gewoon accepteren dat mensen zoiets weten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe weet je zoiets man![]()
Smetana betekent overigens "Room" (als in koffieroom, slagroom etc)
Mooi stuk. CD staat in de kastquote:
Nee sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je bent ook altijd achterdochtig.Kan je niet gewoon accepteren dat mensen zoiets weten.
Ik weet niet of dat achterdochtigheid is hoor. Meer gewoon verbazingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:00 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je bent ook altijd achterdochtig.Kan je niet gewoon accepteren dat mensen zoiets weten.
Heb het ook ergens staanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooi stuk. CD staat in de kast
Welk christelijk muziekstuk is de oorsprong van het Eurovisie melodietje?
Exactlyquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef De_Hertog het volgende:
Meer gewoon verbazingIk heb dat soms ook wel eens hier, kan me voorstellen dat dat wederzijds is
Ik dacht dat dat uit de negende van Beethoven was ..het gezongen gedeeltequote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mooi stuk. CD staat in de kast
Welk christelijk muziekstuk is de oorsprong van het Eurovisie melodietje?
Nee, dat is geen kerkelijk stuk. Het is wel zo iets: een 'gedicht' door verschillende componisten op muziek gezet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ode an die Freude?
Ah ik zie het nu, de 9e van beethoven / ode an die freude wordt gebruikt als 'europees volkslied'. Maar ik heb het over het Eurovisie muziekje, van het songfestival oa dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:04 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat uit de negende van Beethoven was ..het gezongen gedeelte
die van mij zal het niet zijn..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:15 schreef Mark het volgende:
Tja, zoveel mogelijkheden......
quote:God, U loven wij; Heer, U prijzen wij.
Eeuwige Vader, U eert de ganse aarde.
Dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga hier echt niet mijn grootmoeder van 89 mee lastigvallen, die vult het blind aan
We komen er nog welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:19 schreef qonmann het volgende:
't is een psalm of gezang
Grote God heet het wellicht ..Almighty Lord ?
Nee. Ze is stekeblindquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
Je mag haar wel aanbieden een account aan te maken. Of ze de snelheid van dit topic volgt is twee.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat mag ook niet.
Je mag haar wel aanbieden een account aan te maken. Of ze de snelheid van dit topic volgt is twee.
Je bent ook niet gauw tevreden..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We komen er nog welBijna, en dan in het Latijn.
Deus Maximusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
We komen er nog welBijna, en dan in het Latijn.
Ik zij 'bijna', als het letterlijk dat was had qonmann het punt wel gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |