enquote:omdat Marokkanen een hondje erop hebben gezet van een oude vrouw.
Dus die keftekkel stond op haar eigen dak?quote:Marokkanen die een hondje op het dak zetten van een bejaarde.
Getalgewijs bestaan er meer kutnederlanders dan kutmarrokanen, maar procentueel gezien ligt dit anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar in mindere maten, dat is wel overduidelijk en een feit.
Leer lezen, schele, heb je oogkanker of zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
en
[..]
Dus die keftekkel stond op haar eigen dak?
Waar bemoei je je mee, misschien vroeg die vrouw wel of die naffer-pubers dat blafbeest op haar dakje wilden zetten?
TSquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Leer lezen, schele, heb je oogkanker of zo.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef Vubarol het volgende:
Kut beesten mensen die die beesten zo knippen![]()
[ afbeelding ]
Wees maar trots op jezelf.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg van de week bij Paradigit 20 euro teveel terug en ik gaf het eerlijk aan.........![]()
Weet nog steeds niet of ik nou trots ben op mezelf of dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan.
karmaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:06 schreef Feestkabouter het volgende:
ik kreeg van de week bij Paradigit 20 euro teveel terug en ik gaf het eerlijk aan.........![]()
Weet nog steeds niet of ik nou trots ben op mezelf of dat ik mezelf wel voor mijn kop kan slaan.
Dat ga ik niet zeggen, straks komen mensen me nog opzoeken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:49 schreef Djahani het volgende:
[..]
Daar woon ik ook, ik hoorde al wat blaffen, waar precies in Nijmegen was de poedel?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, straks komen mensen me nog opzoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |