Je doet je UI eer aan.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf tegen in het zelfde topic?![]()
Zit je nou zomaar te liegen op fok?
Lees het eens heel goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf tegen in het zelfde topic?![]()
Zit je nou zomaar te liegen op fok?
Toen ontslagen/contract niet verlengt en dan ga je het nu weer proberen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Lees het eens heel goed![]()
Vorig jaar : na 30 minuten opgebeld
Dit jaar : Nog geen reactie
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:55 schreef fl1pp13 het volgende:
Als het maar niet de sinaasappels van de baas' vrouw zijn.
Ik heb zelf ontslag genomen maar ik kan dus eigenlijk er wel van uit dat ze mijn sollicitatie in de prullenbak hebben gegooid?quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Toen ontslagen/contract niet verlengt en dan ga je het nu weer proberen?
Nu ben je te oud natuurlijk en nemen ze een goedkopere krachtquote:Op maandag 6 juli 2009 11:34 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ontslag genomen maar ik kan dus eigenlijk er wel van uit dat ze mijn sollicitatie in de prullenbak hebben gegooid?
Ja, tuurlijk. Leuk dat je vader dit tegen je zegt, maar dat is dus niet waar he.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:15 schreef speedy_kevin het volgende:
[..]
Nu ben je te oud natuurlijk en nemen ze een goedkopere kracht
Sorry voor de schop.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Denk je dat je aangenomen wordt als je daar met je ouwe spijkerbroek, met een bandshirt en afgetrapte gympen aankomt kakken?
Mijn plan was in een korte broek morgen vanwege het weer.quote:Op maandag 25 april 2011 22:34 schreef UncleSam het volgende:
Je hoeft echt niet in een pak. Gewoon een nette spijkerbroek en een effen shirt of blouse.
Kom in ieder geval niet korte broek, teen slippers of crocs.
Wat te zeggen als ze bijvoorbeeld vragen, waarom wil je bij de albert heijn werken?quote:Op maandag 25 april 2011 23:28 schreef HipHopDesk het volgende:
Ik denk dat de beste tip toch wel is om niet te veel te praten (maar ook niet te weinig) want anders zullen ze je kritisch beoordelen ,
geef antwoorden met volledige zinnen en toon interresse door af en toe vragen te stellen en eerlijk wezen is ook geen slecht idee
Als je maar geen dingen zeg als ik wil hier komen werken voor mijn cv ofzo
Met je antwoorden moet je wel orgineel zijn of redelijk
Ik zei, omdat ik graag zelf mijn geld wil verdienen omdat ik er niet van hou om afhankelijk te zijn van iemand anders. (me ouders)quote:Op maandag 25 april 2011 23:46 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Wat te zeggen als ze bijvoorbeeld vragen, waarom wil je bij de albert heijn werken?
Oké bedankt ga ik ook gebruikenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:00 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Ik zei, omdat ik graag zelf mijn geld wil verdienen omdat ik er niet van hou om afhankelijk te zijn van iemand anders. (me ouders)
En hoe is het gegaanquote:Op maandag 25 april 2011 22:38 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Mijn plan was in een korte broek morgen vanwege het weer.
Maar goed dat je dit hebt gezegd
haha een paar jongens die voor mij waren, die zijn niet aangenomen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:04 schreef Flixxy het volgende:
Ik slijm nooit bij sollicitaties. Kreeg ooit een eigenaar van een discotheek waar ik toen wilde werken die zei: "je weet dat je bij sollicitaties het beste vol lof over het bedrijf kan praten hè?". Ik zei: "ja maar ik ben gewoon oprecht en eerlijk, ik ga niet slijmen om een betere indruk achter te laten".
Uiteindelijk nog aangenomen ook, maar had keuze uit nog een andere baan dus nooit doorgegaan
Succes TS, als je niet aangenomen wordt bij de AH kun je meteen onder de eerstvolgende trein gaan liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |