Geduld, mijn vrind. Bij mij reageerden ze pas na 3 maanden ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ik wacht zelf nog op een reactie van AH van mijn sollicitatieformulier
Dat bedoelde ik ook eerst dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:12 schreef Fip het volgende:
Jij bent voor hun gewoon een goedkope werkkracht en ze vragen je alleen op gesprek als je willen hebben. Je bent dus al praktisch aangenomen als je binnenstapt (of je moet echt een antisociale klapjosti zijn). Zo ging het iig bij al mijn bijbaantjes.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:31 schreef LasTeR het volgende:
Ik zou toch wel een 3-delig kostuum aantrekken, haren gladjes achterover en neem een koffertje mee om interessant over te komen.
Dan is solliciteren bij de AH not the way.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
melden dat je een FOK! account hebt en graag een echt leven wil
En al gewerkt??quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:07 schreef fl1pp13 het volgende:
Het gesprek gin glekker, ik had het voordeel dat ik al wat werkervaring had.
Welkom, collega.quote:
Denk dingen zoals, waarom wil je werken, wat zijn je hobby's, goede slechte eigenschappen, kan je samenwerken. Dus beetje voorbereiden en dan komt het wel goed het is maar een AH.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:26 schreef houben het volgende:
ik heb morgen n gesprek, weet iemand wat voor n vragen ze stellen?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb er ook ooit eens een gesprek gehad. Het kwam vooral neer op een beetje ouwehoeren over voetbal, en owja je bent aangenomen
you're screwedquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef fl1pp13 het volgende:Ze hadden gezegd dat ik maandag contract kon komen tekenen, wordt ik vandaag gebeld dat ik te jong ben. Ze hadden echter al gezegd dat ik kon komen werken. Iemand tips om dit in mijn voordeel af te handelen.
Mondelinge overeenkomst weegt net zo zwaar. en hij is 15 inderdaad dus is gewoon een kut reden. Maar ligt eraan op welke afdeling ze wilden dat je ging werken. Kassa is inderdaad 16+ maar vakkenvullen gewoon 15.quote:Op zondag 28 juni 2009 01:16 schreef Fip het volgende:
[..]
you're screwedgeen contract getekend dus ze hebben nu geen enkele verplichting. Ik zou gewoon een ander baantje zoeken.
Maar hoe oud ben je dan? Want 'mijn' AH neemt al vanaf 15 jaar mensen aan.
Inderdaad. Ik nog wel minder. Dit was 2-3 jaar geleden:quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:25 schreef boskameel het volgende:
Jezus, je wordt altijd wel aangenomen. Ik stond binnen 15 min weer buiten.
En nog wat ondernomen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef fl1pp13 het volgende:Ze hadden gezegd dat ik maandag contract kon komen tekenen, wordt ik vandaag gebeld dat ik te jong ben. Ze hadden echter al gezegd dat ik kon komen werken. Iemand tips om dit in mijn voordeel af te handelen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb vorig jaar zelf een sollicitatiegesprek gehad bij de AH
Gewoon jezelf zijn, rustig en relaxed dus. Nette kleding en beleefd antwoorden. Ik werd 30 minuten na het gesprek opgebeld dat ik was aangenomen
Je spreekt jezelf tegen in het zelfde topic?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Gefeliciteerd
Ik wacht zelf nog op een reactie van AH van mijn sollicitatieformulier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |