quote:NIET VALSSPELEN!!
Jankovic - Goerges, was net op Net 5quote:
Wie is da?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef TheArt het volgende:
Jaaaaa Tadde Malek wint de tweede set met 7-5 van Dokic
Tatjana Malek, maar ze wordt regelmatig Tadde genoemd. 21 jarige Duitse en een leuke verschijningquote:
Ik had van de BBC eigenlijk verwacht dat ze Davydonkey - Evans zouden uitzendenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:23 schreef tennisboy het volgende:
Op BBC en Net 5 beide Venus, waarom laten ze geen leuke mannenpartij zien
Dat deden ze voor Venus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had van de BBC eigenlijk verwacht dat ze Davydonkey - Evans zouden uitzenden
Dat is er nog ééntje van de oude stempel. Logisch ook aangezien ze 38 jaar oud is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:33 schreef jewezemichiel het volgende:
Die Japanse gebruikt ook alleen maar backhand slice!
http://www.net5.nl/web/show/id=488556/langid=43quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef senswal het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede online stream?
http://www.net5.nl/web/show/id=488556/langid=43quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef senswal het volgende:
Heeft iemand toevallig een goede online stream?
Thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:53 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=488556/langid=43
inderdaad, we zitten weer verderop in de wedstrijd en madame begint weer...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:59 schreef Susi het volgende:
Lekkere brullen weer van mevrouw Williams
Gisteren ook alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:01 schreef danusz1986 het volgende:
De andere streams doen het niet alleen het Centre Court en Baan 1!!
Welke stream...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kunnen die streams van NET5 niet fullscreen?.
Ze doen het hier nu wel (paar keer refreshen), maar wel gek dat ze niet full screen kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gok op centre-court met Roddick - Chardy gewoon. Al zullen ze tussendoor wel ff naar een andere partij gaan ...quote:
Een ballenjongen?? Hij zei gewoon dat hawk eye de bal in zag hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Haha, goed verhaal op de BBC net
Aan het eind van set 2 werd een service van Clement uitgegeven. Hij ging vragen aan de scheids of die dat ook zo had gezien, waarop de scheids bevestigend antwoord gaf. Op dat moment zegt de ballenjongen die aan het net bij de scheids zit dat hij de bal in zag
En toen was Clement een beetje pissig
Echt? Hmm, dan heb ik het enorm verkeerd verstaan .... is ook niet handig, tentamens leren en Wimbledon kijken tegelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:28 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Een ballenjongen?? Hij zei gewoon dat hawk eye de bal in zag hoor.
same here. Tentamens leren, Wimbledon op tv op staan en dan ook nog eens de radio aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Echt? Hmm, dan heb ik het enorm verkeerd verstaan .... is ook niet handig, tentamens leren en Wimbledon kijken tegelijk
Excuses
Blijkbaar geblesseerd, want volgens mij geeft ie op bij 6-3 0-6 0-4 ... zondequote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dimitrov wordt eventjes op zn plek gezet door Kunitsyn in de tweede, 6-3 0-6
Pfftquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Blijkbaar geblesseerd, want volgens mij geeft ie op bij 6-3 0-6 0-4 ... zonde
Een zwaar gefrustreerde Llodra mist 7 breakpoints in de laatste game en zo staat het weer 2-2 in sets ...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Llodra van 2-4 naar 6-4 in de derde set, staat dus 2-1 voor in sets ..
De rebreak naar 10-10 werd gevolgd door een break naar 11-10 en toen serveerde Hanescu em wel uit, 12-10 vijfde setquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:12 schreef thijsdetweede het volgende:
10-9 Hanescu nu... Hanescu heeft nog geen enkele break tegen gehad.
Op het begin zeker niet.quote:
Dat moet je bij vrouwen nooit zeggen natuurlijk, breakje tegen voor Safina, al zal het toch zo wel klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:45 schreef Szura het volgende:
Het is bijna tijd voor de andere Andy.
En Safina is ook zowat klaar dus tijd voor de Youzhmeister
Daarom zou het des te genialer zijn als hij er nu uitvliegtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
En meteen een flinke voorbeschouwing bij de BBC lijkt me.
Geweldig ook die preview van Dag 2 op de Wimbledon site, 65% minimaal over Murray.
Stiekem hoop ik op een verliespartij, zijn we daar ook gelijk klaar meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig ook die preview van Dag 2 op de Wimbledon site, 65% minimaal over Murray.
Wat hypen ze Murray ook nuquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Ambrosius het volgende:
En dat zei ik op 2*-1. Nu 2-4*. Wat een kneus ben ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Go Youz!!!!
Baan 18 is gewoon een redelijke tv-baan. Het kan idd beter, maar toch.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:15 schreef Szura het volgende:
Eigenlijk vind ik het best schandalig dat ze Safin op baan 18 wegstoppen.
Vorig jaar halve finale en hij is bezig aan zijn afscheidsronde. Ja ok hij speelt tegen een nobody maar baan 18
Waar kijk jequote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef tong80 het volgende:
Mooie game Kendrick.
Hopen dat ie dit kan volhouden.
Huhquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:48 schreef tong80 het volgende:
Mooie game Kendrick.
Hopen dat ie dit kan volhouden.
Ik had last met mijn verbindingquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar kijk jeHij werd net gebroken en Murray pakt net de set met 7-5.
Inmiddels 5-1 in de 4e voor Cuevasquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Rochus zal em nog wel pakken, maar toch blij dat ik voor Troicki ben gegaan in de XL-game
LOL, zag je ook het einde? Keihard met haar racket op het gras rammenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Baan 18 is gewoon een redelijke tv-baan. Het kan idd beter, maar toch.
Chakvetadze. Serveerde voor de wedstrijd in de tweede, natuurlijk een choke en nu een dubbele break achter tegen Lisicki en flink aan het janken
.
Ik had bijna Kiefer gekozen in de XL-gamequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:10 schreef Ambrosius het volgende:
Santoro tikt Kiefer er gewoon even af in 3 sets, 8 games maar voor Kiefer.
Ana op baan 4, die zal ook wel even moeten wennen.
Zou Berdych eens zijn potentieel gaan waarmaken?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:10 schreef Wopper1 het volgende:
Berdych ook in 3. Zeer solide tegen Bogdanovic.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik had bijna Kiefer gekozen in de XL-game
Ja, ik ging net zo stuk als dat racketquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
LOL, zag je ook het einde? Keihard met haar racket op het gras rammen.
Er liggen zeker kansen dit jaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou Berdych eens zijn potentieel gaan waarmaken?
(Deze post copy-paste ik uit de topics elk groot toernooi van de laatste 3 jaar overigens)
Sow die staat binnen een mum van tijd gewoon 5-1 achterquote:
Heerlijkquote:
JCF staat erg goed te spelen, hij ging op een gegeven moment onderuit, commentator riep meteen einde wedstrijd. Daarna geen punt meer verloren op eigen servicequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef Szura het volgende:
Youzhny en tiebreaks, blijft een slechte combinatie
Ik ben de partij niet aan het kijken neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
JCF staat erg goed te spelen, hij ging op een gegeven moment onderuit, commentator riep meteen einde wedstrijd. Daarna geen punt meer verloren op eigen service.
2-0 JCF iig.
7-9 dit jaar, valt ook nog meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ben de partij niet aan het kijken nee![]()
Maar hij verliest voor de zoveelste keer een tiebreak, dat kan geen toeval zijn
Ja leg het nut daarvan eens uitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:31 schreef pfaf het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan tennisers met een petje achterstevoren...
Wel spannende tie-break nu.
Denk dat hij nog veel meer games gaat winnen, vooral op de service van Kendrick heeft Murray het moeilijk, als de 1ste sevice in is komt hij naar het net en meestal is het punt dan voor Kendrick, een enkele keer slaat Murray een mooie passeerslag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:37 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk trouwens dat Kendrick blij mag zijn als 'ie nog 6 games wint.
Dat houdt 'ie nooit 4 lange sets vol.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:38 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Denk dat hij nog veel meer games gaat winnen, vooral op de service van Kendrick heeft Murray het moeilijk, als de 1ste sevice in is komt hij naar het net en meestal is het punt dan voor Kendrick, een enkele keer slaat Murray een mooie passeerslag.
Dat is ook een kunst op zichquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Ambrosius het volgende:
Rochus staat ineens geweldig te serveren, opvallend genoeg 0-31 in aces achter. 7-6* in games voor.
Loop ik heel erg achter met scoreboard en Betfairstream?quote:
Was een valse bingo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:54 schreef APK het volgende:
[..]
Loop ik heel erg achter met scoreboard en Betfairstream?
Ja, maar dat is toch een kwestie van je tv aanzetten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:45 schreef Larry-Laffer het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik tegenwoordig Sport 1 enzo heb, wordt het daar op uitgezonden? [...]
De week voor Wimbledon zegt nogal weinig:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tursunov wint vorige week redelijk makkelijk het toernooi van Eastbourne en wordt nu kansloos naar huis getikt door Zverev .... the fuck you guys
Mjah. Dan nog vind ik em vrij opvallendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De week voor Wimbledon zegt nogal weinig:
Tursunov 2-0 en break achter.
Wickmayer wint 2 games.
Tanasugarn verliest van een onbekende.
Wozniacki heeft grote problemen met iemand die meer dan 2 x zo oud is.
http://www.net5.nl/web/show/id=488556/langid=43quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef jeweetz17 het volgende:
is er nog ergens anders live te kijken op internet. op wimbledon2009.nl wordt ik ongelovelijk gek van die kut match updates. of kun je die uitzetten.
Hoeveel stond het daar dan, 4-0 ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tursunov geeft zelfs op net voor het klaar is. Hij was trouwens al licht geblesseerd tijdens de finale van Eastbourne.
Ana op weg naar set 3.
*3-0 stond het voor Zverev.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel stond het daar dan, 4-0 ofzo![]()
Murray *3-2 bagger
bedankt, zijn alleen dezelfde sites van net5 worden jullie niet gek van die match updates, het is al zo''n klein beeld en dan ook die updates er tuyssen door.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:24 schreef Susi het volgende:
[..]
http://www.net5.nl/web/show/id=488556/langid=43
Ik wil ook de hele tijd op 't rode kruisje klikken maar dat gaat nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef jeweetz17 het volgende:
[..]
bedankt, zijn alleen dezelfde sites van net5 worden jullie niet gek van die match updates, het is al zo''n klein beeld en dan ook die updates er tuyssen door.
Ja fullscreen ben ik ook nog naar op zoekquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:26 schreef jeweetz17 het volgende:
[..]
bedankt, zijn alleen dezelfde sites van net5 worden jullie niet gek van die match updates, het is al zo''n klein beeld en dan ook die updates er tuyssen door.
Edoch is het eigenlijk gewoon dramatisch weer. Iedere 2 opgooien gaat er 1 mis en ze is zo vaak te laat klaar voor de bal. Het is nog lang niet gespeeld iig.quote:
echt ongelofelijk inderdaad, 8 in deze set en 11/12 totaalquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:40 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk niet, maar ik gok dat Safin weer wat rackets aan gort slaat, hij mist weer 2BP, 6-5* Levine nu.
Zowel Maria als de Brito op de baan, als dat geen geluid moet opleverenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:44 schreef kevin_ het volgende:
Schedule of Play voor morgen is er: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule10.html
Federer als 2e. Verder behoorlijke bagger wedstrijden.
Safinquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Szura het volgende:
Niet veel interessants meer bezig op dit moment.
Ik wil geen getuige zijn van zijn lijdenswegquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Safin, altijd interessant.
Nu ook een break achter in de 4e, ik vrees voor 'm.
Je hebt het over Ana zeker? Ze kan niet opgooien, al een miljoen keer geoefend, nog kan ze het niet. Ze gaat zo wel serveren voor de zege.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:58 schreef jeweetz17 het volgende:
kunnen ze niet meer serveren of staat er veel wind.
Ja ik voorspel een breakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het over Ana zeker? Ze kan niet opgooien, al een miljoen keer geoefend, nog kan ze het niet. Ze gaat zo wel serveren voor de zege.
Het eerste service percentage dat in gaat is ook bedroevend laag volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt het over Ana zeker? Ze kan niet opgooien, al een miljoen keer geoefend, nog kan ze het niet. Ze gaat zo wel serveren voor de zege.
Waarom kom ik meestal niet ver in de XL-gamequote:
Waar volg jij het, want je ligt voor op de livestream van Net5quote:
Dacht ik ook al ..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waar volg jij het, want je ligt voor op de livestream van Net5
Stream op Betfair.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Waar volg jij het, want je ligt voor op de livestream van Net5
Hoeveel tv's heb jij eigenlijk thuisquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Stream op Betfair.
Het is ook live op Sport 1 trouwens.
Safin gaat lekker discussiëren met de umpire.
Gewoon 1. 2 streams en het scoreboard ernaast. Ik kijk 3 wedstrijden tegelijk meestal.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Hoeveel tv's heb jij eigenlijk thuis.
Je weet over meerdere wedstrijden wat te melden
Anders gaat ze toch echt met geluk door en dat is ook niet voor het eerst.quote:
Hoeveel staat het bij jullie? volgens mij lopen jullie dan wel een heel eind achterquote:
Gast? Het is 6-5*.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:13 schreef Ron.Burgundy het volgende:
MP Ana
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Safin eruit, dat is toch wel een flinke tegenvaller. Altijd vermakelijk om die te zien spelen.
Op matchpoint sloeg die Levine zn 1e service ruim uit, maar Safin was al halverwege om handen te schudden.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Safin eruit, dat is toch wel een flinke tegenvaller. Altijd vermakelijk om die te zien spelen.
Ja erg hé...ze is zo bang geworden..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
Ana is niet meer wie ze was.. volgende ronde waarschijnlijk exit!
Idd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Er is elke dag een hoogtepuntenprogramma van 21.00 tot 22.00, wen er maar vast aan. Al jaren trouwens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd.
Zagen we helaas niet op de BBC.
Die vinden het leuker Boris Becker in de studio t5e hebben
Ja leuk weer naar Murray kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is elke dag een hoogtepuntenprogramma van 21.00 tot 22.00, wen er maar vast aan. Al jaren trouwens.
Dat is verschrikkelijk en zwaar irritant, hoe kun je dat lief vinden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:32 schreef jeweetz17 het volgende:
Ana gaat nog wel een rond verder. ze moet echt werken aan die service maar haar spel op zich is niet zo heel slecht als ze die service beter gaat dan krijgt ze ook meer vertrouwen. en dat juichen vind ik ook zo liefzo uitbundig om 1 punt te winnen in een eerste ronde wedstrijd.
Natuurlijk, hoe vaak ga je het nog zeggen trouwens?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:36 schreef tong80 het volgende:
Nu een half uur Murray op de BBC.
Hadden de chauvinisten dat ook gedaan als ie had verloren ?
Hoe vaak ga je dat nog zeggen trouwens ?quote:
Heb er ook geen last vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:38 schreef jeweetz17 het volgende:
dacht al dat veel mesnen dat juichen irritant zouden vinden, persoonlijk zou ik het bij iedere andere tenniser(ter) ook irritant vinden maar bij ivanovic niet.
Dat heb ik nog niet vaak tegen je gezegd eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dat nog zeggen trouwens ?
Hij had anders wel mooi zeven games van Sluiter gewonnen vorige week.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:40 schreef Wopper1 het volgende:
Krijg nou de hik... Taylor Dent gaat er gewoon keihard af tegen een fucking nobody!
Daaaaaaaaaag XL-game.
Toch 4-4quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:49 schreef Wopper1 het volgende:... Waarom dacht ik überhaupt nog aan wat sets...
0-40 Alweer inmiddels. SB gaat uit.
Damn, leuke fotoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:25 schreef qonmann het volgende:
Ana wint ..vraag niet hoe
[ afbeelding ]
Dat het de volgende ronde beter mag gaan
Hup Ana
Toch gaat Darcis morgen compleet weggetikt worden door Dr. Ivo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn, leuke foto![]()
@ambro: de belgen zijn echt in topvorm hier, alleen jammer van de Rochusjes.
Dat moet ik nog zien hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch gaat Darcis morgen compleet weggetikt worden door Dr. Ivo.
Eindelijk 6-4 Dent na een BP of 4 nog. Het is volledig helder daar, dus ik denk dat ze nog wel wat langer doorgaan dan gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |