quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef SiTu het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een baantje![]()
Niet echt inspirerend, was opvouwen en verpakken enzulks, maar het betaalt aardig. Ze zijn alleen wel erg enthousiast en strooien met bonussen als je net zolang komt als je afgesproken had, dus ik vraag me af of het vreselijk isMaar goed, vanmiddag rondleiding, en nog niets getekend dus ben niets verplicht.
Beter evil epil iddquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Waarom noemen ze zo een hels martelapparaat silk epil?
*brrrr*
Ah joh, niet aanstellenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
Waarom noemen ze zo een hels martelapparaat silk epil?
*brrrr*
Je oksels epileren? Nou dat eh, lijkt me niet slimquote:
Ik hou van warmtequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
SiTu, ik heb ooit een zomer in een wasserette gewerkt, en dat was echt het leukste zomerbaantje ooitHet is wel altijd snikheet in wasserettes, trouwens
Of werk je ergens daarbuiten?
Tip van flip: eet een bak yoghurt en gooi er gebroken lijnzaad doorheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:shock
Ik zit even te tellen op http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html en ik zie dat ik mét voorgenomen tussendoortjes van vandaag tot aan D krap 800 kcal heb! Even maar goed in de gaten houden wat ik verder neem allemaal vandaag! Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal! Dat is 1150 kcal! Ik ga maar tussendoor nog knäckebröt eten ofzo.
Ben echt verbaasd
Nee ik ook niet, maar ik schoot een keer uit toen ik de achterkant van mijn been aan het doen wasquote:
Wat, je oksels?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb het net getest maar het doet echt geen pijn
Oksels went ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je oksels epileren? Nou dat eh, lijkt me niet slim. Gewoon scheren en als je ze permanent weg wil hebben, laten laseren. Die huid daar is veel te dun om te epileren denk ik
net zoals je knieholtes. Dat doet wel heel erg pijn (ervaringsdeskundige
)
Omdat je daar geen haar hebt miss?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:01 schreef P.F het volgende:
Ik heb het net getest maar het doet echt geen pijn
Dan is de oplossing simpel: oksels epileren, benen scheren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
Oksels niet echt en knieholtes al helemaal niet.
Maar m'n benen doen echt wel pijn!
Zorgen dat de haartjes goed kort zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja?misschien toch eens proberen dan
als ik durf.
Ze zijn nu 3 mm ongeveerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zorgen dat de haartjes goed kort zijn!
Ik ga nog even denken wat ik neem... Kräckebröt vult wel lekker en ik ben een hongerlapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:58 schreef Muis006 het volgende:
Tip van flip: eet een bak yoghurt en gooi er gebroken lijnzaad doorheenof eet een handje nootjes!
Lijnzaad is een goeie kcal vullerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga nog even denken wat ik neem... Kräckebröt vult wel lekker en ik ben een hongerlapLijnzaad daar zie ik de meerwaarde niet van in, van yoghurt krijg ik veel trek en nootjes blijft NOOIT bij een handje
![]()
Nou, probeer het eens. Eerste keer doet best pijn, 2e keer ook nog wel, maar tegenwoordig voelt het bij m'n oksels hetzelfde als bij de benenquote:
Misschien straks. Ik kan nu niks anders dan op de bank zitten anders val ik omquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, probeer het eens. Eerste keer doet best pijn, 2e keer ook nog wel, maar tegenwoordig voelt het bij m'n oksels hetzelfde als bij de benen
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...quote:
Dat wist ik dan weer niet. Wat stom!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...
Ik ga er nog over nadenken, goed?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:17 schreef Muis006 het volgende:
Dat wist ik dan weer niet. Wat stom!
Nou dan eet je geen lijnzaad en pak je meer dan 1 handje nootjesprobleem opgelost.
Ik las dit zinnetje:quote:
En dacht... JA!quote:Oude gewoontes worden afgeleerd en stap voor stap worden de nieuwe gewoontes ingepast in een nieuwe, gezonde leefstijl.
Ik denk het wel! Maak anders een afspraak voor een kennismakingsgesprek (staat dat het kanquote:
Heb je dan misschien niet de hoeveelheden verkeerd ingeschat of zo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal!
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond čn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
hihiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond čn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!![]()
(Ik vind mezelf echt heel grappig op dit moment![]()
)
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, maar alle diëtisten in Gouda hebben geen website. En ik vind het wel zo prettig om even vooraf te kunnen snuffelen... Die tweede valt voor mij al af omdat ik haar eng vind met haar houvast-afkorting.
Ik PM je evenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).
Weet je, ik ga J nog eens mailen voor je. Of ze niet toch iets van aanraders heeft
Hihi, altijd leuk om te horen! Als mannen luchtjes al kennen van vriendinnetjes e.d. weten ze het feilloos te herkennen is mijn ervaring. Dus niks heaumeau.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Moet je niet juist een enorme vis nemen? Anders is je vijver misschien gewoon een voedertrog voor reigers... Ik zie die rovers altijd bij ieder plasje op de loer staan in Den Haag. Volgens mij eten ze zelfs meerkoetenbaby'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Dat heb je wel eens (tenminste, ik hoop dat jullie dat ook wel eens hebben, anders ie het triest) dat je in jezelf gewoon in je uppie zit te hinniken
Oh en ik wil zo graag wat visjes - drie ofzo - in mijn vijvertje doen maar ik durf het nog steeds niet, ondanks dat ik gisteravond tig websites door heb zitten spitten. Hoezo, dierensoftieMaar ik ben zo bang dat de vijver te klein is. Aan de andere kant is een vissenkom nog veul kleiner maar die wordt weer ververst om de zoveel tijd.
En wordt het water niet te warm als de zon er op schijnt enzo. Twijfels twijfels.
Ik heb hier nog geen reiger gezien!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet je niet juist een enorme vis nemen? Anders is je vijver misschien gewoon een voedertrog voor reigers... Ik zie die rovers altijd bij ieder plasje op de loer staan in Den Haag. Volgens mij eten ze zelfs meerkoetenbaby's
Ik krijg ook de kriebels van dit soort sites eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).
Weet je, ik ga J nog eens mailen voor je. Of ze niet toch iets van aanraders heeft
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet je niet juist een enorme vis nemen? Anders is je vijver misschien gewoon een voedertrog voor reigers... Ik zie die rovers altijd bij ieder plasje op de loer staan in Den Haag. Volgens mij eten ze zelfs meerkoetenbaby's
Hihihihi!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heer G laat vis te water
Wat schattigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Je bent liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Fijn om te horen VikMaar je
was helemaal logisch hoor!
Goed dat je hebt doorgezet en gezorgd dat je morgen al terecht kunt. Ik blijf voor je duimen!
Leuke prijsjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
That's the spirit vikkert!![]()
Ik heb mezelf 3 Nigella boeken cadeau gedaan!
How to be a Domestic Goddess
Nigella Bites
Nigella Express
3 x gebonden versie, inclusief verzendkosten: 35 euro
Amazon.de zelfsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leuke prijsjes. Via Amazon.com ofzo?
Dat is toch niet goed? Sinds augustus 117 kilo afvallen? Dat gaat toch veel te snel? In 10 maanden tijd?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kilo_af__.html?p=1,2
MY EYES.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
http://www.bigguts.com/forum/showthread.php?t=3418
Het tegenovergestelde van een pro-ana site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto in de douchequote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
http://www.bigguts.com/forum/showthread.php?t=3418
Het tegenovergestelde van een pro-ana site.
Je hebt wel een érg verwrongen zelfbeeld als je dat serieus mooi en aantrekkelijk vindt (de users van die site dus, niet jijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die foto in de doucheHij past er maar amper in
Ik vind het ergens wel hilarischJe zult ermee naar bed moeten, met zo'n vent
quote:Wonderful photos - and big grats on your most recent gains. The weight looks great on you! Thanks for sharing the images with us.
Vermoedelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik vraag me af of het niet eerder zo is dat ze het afslanken hebben opgegeven en zich op deze site wel mooi en gewaardeerd voelen. Zoiets van: ik wil en kan niet afvallen, dus ik zoek net zo lang door tot ik een plek heb gevonden waar ik wel geaccepteerd word.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, wat een koopjeHou je er wel rekening mee dat Nigella ev0ller dan ev0l is voor wannabe-slankies? De kcals druipen van het papier af, zeker bij de Domestic Goddess. Sowieso heeft ze een ziekelijke voorkeur voor romig, vet, zoet en en en
Geniet, maar kook met mateHehe ja daar ben ik me van bewust ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik vind Nigella leuk! Ik koop de boeken voornamelijk voor als ik bezoek krijg, of voor ideetjes om (op gezondere manier
) op te variëren
![]()
En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt wel een érg verwrongen zelfbeeld als je dat serieus mooi en aantrekkelijk vindt (de users van die site dus, niet jij).
Ik vraag me af of het niet eerder zo is dat ze het afslanken hebben opgegeven en zich op deze site wel mooi en gewaardeerd voelen. Zoiets van: ik wil en kan niet afvallen, dus ik zoek net zo lang door tot ik een plek heb gevonden waar ik wel geaccepteerd word.
OMG! DIE ZIT BIJ MIJ IN DE KLAS!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook nog deze gevonden, maar ik vind haar een beetje eng. En ik krijg jeuk van die afkortingenlijst.
Je weet nu waar je het beest een liefdevol thuis kan bezorgen hč!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:57 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Snoeken!![]()
![]()
Heb er laatst nog eentje gevangen van slechts 1.18 meter lang en bijna 21 kilo.
hej, mijn moeder is bij Janine geweest (die die jij een beetje eng vond). die is wel goed: doe tveel met wat je voelt als je eet enzo, echt iets wat jij nodig hebt. maar die andere doet dat ook zo te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook nog deze gevonden, maar ik vind haar een beetje eng. En ik krijg jeuk van die afkortingenlijst.
had je wel gebroken lijnzaad? want heel lijnzaad poep je inderdaad zo rechtstreeks weer uit!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar ik verteer geen lijnzaad! De volgende dag neem ik er altijd weer intact afscheid van...
reken je bereidingsvet wel mee? klinkt wel echt als heel weinig...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:57 schreef Leintjeuh het volgende:shock
Ik zit even te tellen op http://www.calorieteller.nl/calorieteller.html en ik zie dat ik mét voorgenomen tussendoortjes van vandaag tot aan D krap 800 kcal heb! Even maar goed in de gaten houden wat ik verder neem allemaal vandaag! Als ik een gemiddelde D voor mezelf uitreken (Aardappel groente vlees) kom ik op 350 kcal! Dat is 1150 kcal! Ik ga maar tussendoor nog knäckebröt eten ofzo.
Ben echt verbaasd
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, mijn moeder is bij Janine geweest (die die jij een beetje eng vond). die is wel goed: doe tveel met wat je voelt als je eet enzo, echt iets wat jij nodig hebt. maar die andere doet dat ook zo te zien.
ze is niet eng trouwens, ze is wel aardig
Hmz. De CAPS van PF lijken dat nog niet direct te ondersteunenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:14 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hej, mijn moeder is bij Janine geweest (die die jij een beetje eng vond). die is wel goed: doe tveel met wat je voelt als je eet enzo, echt iets wat jij nodig hebt. maar die andere doet dat ook zo te zien.
ze is niet eng trouwens, ze is wel aardig
Leuk!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Hmm ja dat zou het verschil kunnen zijn! Maar verteren is sowieso niet mijn sterkste kant. Taugé doet mijn lijf ook nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:15 schreef kwakveense het volgende:
had je wel gebroken lijnzaad? want heel lijnzaad poep je inderdaad zo rechtstreeks weer uit!
Maar als het die vrouw is dan is ze echt supergoed! Ze weet echt altijd allesss.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmz. De CAPS van PF lijken dat nog niet direct te ondersteunen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |