En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog een die van je gaat dromen vannacht (tenzij het een heauwmeauw was)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
En jij weet wat voor luchtje je er de volgende keer bij moet dromen!![]()
(Ik vind mezelf echt heel grappig op dit moment![]()
)
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, maar alle diëtisten in Gouda hebben geen website. En ik vind het wel zo prettig om even vooraf te kunnen snuffelen... Die tweede valt voor mij al af omdat ik haar eng vind met haar houvast-afkorting.
Ik PM je evenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).
Weet je, ik ga J nog eens mailen voor je. Of ze niet toch iets van aanraders heeft
Hihi, altijd leuk om te horen! Als mannen luchtjes al kennen van vriendinnetjes e.d. weten ze het feilloos te herkennen is mijn ervaring. Dus niks heaumeau.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond èn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
Moet je niet juist een enorme vis nemen? Anders is je vijver misschien gewoon een voedertrog voor reigers... Ik zie die rovers altijd bij ieder plasje op de loer staan in Den Haag. Volgens mij eten ze zelfs meerkoetenbaby'squote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Dat heb je wel eens (tenminste, ik hoop dat jullie dat ook wel eens hebben, anders ie het triest) dat je in jezelf gewoon in je uppie zit te hinniken
Oh en ik wil zo graag wat visjes - drie ofzo - in mijn vijvertje doen maar ik durf het nog steeds niet, ondanks dat ik gisteravond tig websites door heb zitten spitten. Hoezo, dierensoftieMaar ik ben zo bang dat de vijver te klein is. Aan de andere kant is een vissenkom nog veul kleiner maar die wordt weer ververst om de zoveel tijd.
En wordt het water niet te warm als de zon er op schijnt enzo. Twijfels twijfels.
Ik heb hier nog geen reiger gezien!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet je niet juist een enorme vis nemen? Anders is je vijver misschien gewoon een voedertrog voor reigers... Ik zie die rovers altijd bij ieder plasje op de loer staan in Den Haag. Volgens mij eten ze zelfs meerkoetenbaby's
Ik krijg ook de kriebels van dit soort sites eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind haar ook eng! En ze pimpt met een academische graad terwijl die hier helemaal niet van toepassing is (bij mijn weten gaat haar opleiding vooral over consumentengedrag enzo).
Weet je, ik ga J nog eens mailen voor je. Of ze niet toch iets van aanraders heeft
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Laureline het volgende:
[..]
Moet je niet juist een enorme vis nemen? Anders is je vijver misschien gewoon een voedertrog voor reigers... Ik zie die rovers altijd bij ieder plasje op de loer staan in Den Haag. Volgens mij eten ze zelfs meerkoetenbaby's
Hihihihi!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heer G laat vis te water
Wat schattigquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn dag was sowieso al goed doordat ik naar de film ga vanavond èn ik moest net tanken en toen zei het jongetje achter de balie - van half mijn leeftijd ongeveer - na het betalen: Is het heel brutaal als ik zeg dat u (oke, dat u was wat minder...heel lekker ruikt?
En toen zei ik: 'Dank je!Dat is SUN!'.
Hij: 'Oh van Jill Sander! Lekker!'. Dus het was waarschijnlijk een heaumeau (of weten hetero's dat ook?) maar desalniettemin was het toch een leuk compliment
Je bent liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Fijn om te horen VikMaar je
was helemaal logisch hoor!
Goed dat je hebt doorgezet en gezorgd dat je morgen al terecht kunt. Ik blijf voor je duimen!
Leuke prijsjesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
That's the spirit vikkert!![]()
Ik heb mezelf 3 Nigella boeken cadeau gedaan!
How to be a Domestic Goddess
Nigella Bites
Nigella Express
3 x gebonden versie, inclusief verzendkosten: 35 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |