http://www.focalprice.com(...)hite_IA047W_473.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:01 schreef henkjan90 het volgende:
Ben op zoek naar een iPod oplader voor in het stopcontact, wat kan ik dan het beste nemen?
Één waarme je een USB aansluiting in een stekker doet en die in het stopcontact of één die gewoon direct in het stopcontact gaat met een stekker adapter?
Iemand tips welke en vooral welke niet?
Ik heb geen idee of de tekst gegraveerd (ja, zo schrijf je dat woord...) is, zal zo eens kijken, maar waarom ga jij over dat logo heen wrijvenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:13 schreef JEFFreal het volgende:
[..]
Is de tekst ook gegraffeerd? heb er 1 met polarized glazen waar dus de rayban tekst zo vanaf viel en 1dje zonder polorized glazen maar die is wel netjes gegraffeerd?
zie de OP. Daar staat een linkje met een handleiding. En ik heb je gister nog verteld dat dat via rachel moet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan er weinig van maken, die TaoBao site, zie veel Real Madrid en Chelsea spullen, maar snap niks van de prijzen of het bestellenIemand die me wat hulp kan bieden?
Startpost.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kan er weinig van maken, die TaoBao site, zie veel Real Madrid en Chelsea spullen, maar snap niks van de prijzen of het bestellenIemand die me wat hulp kan bieden?
Besteld! Hartelijk bedankt!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)hite_IA047W_473.html
Linkerglas is bedrukt met "Rayban" rechterglas is geëts of gegraveerd met RBquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of de tekst gegraveerd (ja, zo schrijf je dat woord...) is, zal zo eens kijken, maar waarom ga jij over dat logo heen wrijvenIn het andere glas is wel gewoon het RB logootje verwerkt zoals bij een echte.
Goed spul?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:03 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Linkerglas is bedrukt met "Rayban" rechterglas is geëts of gegraveerd met RB
Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven, ik ben er heel erg tevreden meequote:
Oh man! Cancellen zolang het nog kan! Die is echt zo gruwelijk slechte kwaliteit! Hij lijkt geeneens op een Wayfarer en op de pootjes staat dat het een Jackie Ohh is...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22512
deze de goedkoopste.
Model 2082 is de meest degelijke die ik in mijn handen heb gehad, en ben er blij mee. Ik raad hem alleen niet aan, anders loopt half nederland met dezelfde brilquote:
Mwoah 'half Nederland' zal wel meevallen, zoveel zitten er niet op FOK!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:29 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Model 2082 is de meest degelijke die ik in mijn handen heb gehad, en ben er blij mee. Ik raad hem alleen niet aan, anders loopt half nederland met dezelfde brilHet is gewoon meer bril als je van de prijs mag verwachten.
Wat voor batterijen? AA, AAA, C, D, 14500, 18500, 18650, CR123A etcquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:30 schreef Maruna het volgende:
iemand bekend met goeie batterijen, oplaadbaar en >2500mAh?
gewoon AAquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:11 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat voor batterijen? AA, AAA, C, D, 14500, 18500, 18650, CR123A etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |