Ditquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
Was ze lekker en goed nat, die thuiskapster ?
Of wat wil je nou eigenlijk zeggen
onder welke steen kom jij vandaagquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
Er stond alleen een turk achter de toonbank met net zoveel haar op zn wenkbrauwen als op zn armen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
quote:het een in Spijkenisse ontstaan gerecht dat geserveerd word in grillrooms en shoarmazaken. Het recept bestaat uit een opgengesneden stokbrood met gesmolten kaas, uien, knoflooksaus en sambal
Dat is heul geen klachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:23 schreef LockonStratos het volgende:
WOW gister overwerk, voor het eerst op aanraden van een collega een kapsalon besteld...
Tering wat is dat lekker zeg![]()
Ik voelde me wel slecht toen ik het op had, het is echt een bak ellende en vet bij elkaar...
Maar zooo lekkerIk wou er gelijk nog een...
Klacht: Kapsalon die te lekker is
IK OOKquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Verdomme, nu heb ik trek in een kapsalon...
bij ons staat zo'n vent die altijd te dicht bij de over gestaan. Die is aan de ene kant van zijn gezicht een stuk donkerderquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:29 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Er stond alleen een turk achter de toonbank met net zoveel haar op zn wenkbrauwen als op zn armen...
Die was wel aardig though, zij dat ik wel mocht gaan zitten e.d.
kom eens in de echte wereldquote:
zeiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:29 schreef LockonStratos het volgende:
Er stond alleen een turk achter de toonbank met net zoveel haar op zn wenkbrauwen als op zn armen...
Die was wel aardig though, zij dat ik wel mocht gaan zitten e.d.
dat wordt m in mijn lunch vanmiddag denk ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Verdomme, nu heb ik trek in een kapsalon...
Dude... paliezzze!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Anders leg je ff uit voor de boertjes onder ons ( waaronder ik ) wtf een kapsalon is.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:32 schreef de_boswachter het volgende:
Anders leg je ff uit voor de boertjes onder ons ( waaronder ik ) wtf een kapsalon is.
http://lmgtfy.com/?q=kapsalonquote:
Getver zo vroeg in de ochtend?quote:
quote:
daar hebben ze de balansdag voor uitgevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef sweetlady-o het volgende:
maar voorlopig eet ik dat stuk vet met meer vet niet meer
http://download.omroep.nl(...)stus/23/kapsalon.flvquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
Voor mij is het theoretisch gezien avond.En bovendien waarom zou je 's ochtends niet warm mogen eten? Omdat de maatschappij dat niet normaal vindt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Getver zo vroeg in de ochtend?
Trouwens als iemand een kapsalon heeft zo diegene een foto willen maken en het op willen sturen naar thisiswhyyourefat.com? ik wou het doen, maar voorlopig eet ik dat stuk vet met meer vet niet meer
quote:
okquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Nee echt,![]()
Wat is dat voor ranzig iets? Vet met sla en tomaat
Prik dan een varken lek in zo'n stal en slurp daar het vet rechtstreeks uit dat dikke lijf van zo'n papbeest, in plaats van het te maskeren in een bakje met afgeschreven konijnenvoer
Heb je het wel eens gegeten? Zo nee, dan heb je geen recht van spreken met je kots-smilies.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Nee echt,![]()
Prik dan een varken lek in zo'n stal en slurp daar het vet rechtstreeks uit dat dikke lijf van zo'n papbeest, in plaats van het te maskeren in een bakje met afgeschreven konijnenvoer
Inderdaad.Wat de boerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gegeten? Zo nee, dan heb je geen recht van spreken met je kots-smilies.
idd.. het ziet er niet uit, maar na de eerste hap is het alsof de hemelpoorten zich openen en alle 40 maagden je gaan verwennen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gegeten? Zo nee, dan heb je geen recht van spreken met je kots-smilies.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Nee echt,![]()
Nja je hebt gelijk. Eet smakelijk zou ik zeggen, maar ik doe het je niet na.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Voor mij is het theoretisch gezien avond.En bovendien waarom zou je 's ochtends niet warm mogen eten? Omdat de maatschappij dat niet normaal vindt?
Ik zie dat plaatje met zo'n ranzig verlept aluminiumbakje en van die drekkige sla en tomaatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ga toch lekker selderij knagenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Nee echt,![]()
je hebt het dus niet gegeten!!! Dan heb je geen recht van spreken zoals al gezegd werd.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik zie dat plaatje met zo'n ranzig verlept aluminiumbakje en van die drekkige sla en tomaaterop. Dan hoef ik het al niet. Zelfs al haal je die tomaat eraf dan zijn die satanische sappen al je hele voedsel doorgegaan. Dus, pardon my vomit
Selderij?quote:
http://www.frietopia.nl/index.php?page=47&wkey=kapsalonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom noemen ze zoiets in hemelsnaam 'Kapsalon'.... wie heeft dat bedacht en waarom?
Ik had het niet beter kunnen zeggen swaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
idd.. het ziet er niet uit, maar na de eerste hap is het alsof de hemelpoorten zich openen en alle 40 maagden je gaan verwennen!
Allahoe akbar!
Goeeeeeed... Laat maar zitten dusquote:Ben je een friet- en/of smaakpurist, óf wil je nog iemand versieren de komende dagen? Dan is de kapsalon misschien niet echt voor jou gemaakt...
boks ouwe!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:49 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen swa![]()
boks... (Y)
Ik hou het wel bij m'n supertje oorlog met berenklauw saté, dan mag jij losgaan op je aluminiumbakje verwerkte kotsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
want zonder lukt het je wel heel goed?
Van berenhap met pindasaus (incl. die ui op dat stokkie) ga je niet naar een beerput ruiken wil je zeggen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n supertje oorlog met berenklauw saté, dan mag jij losgaan op je aluminiumbakje verwerkte kots![]()
Weheheh wat is dat dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef CantFazeMe het volgende:
Een broodje houthakker in tegen deel. Daar ga je pas van smelten!
Ach, dan heeft mijn vriendin een friet joppiesaus, dus dat heft mekaar mooi opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Van berenhap met pindasaus (incl. die ui op dat stokkie) ga je niet naar een beerput ruiken wil je zeggen?
Er zit een kapsalon in de buurt van grillroom El-Aviv in Rotterdam en die bestelde dit altijd daar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom noemen ze zoiets in hemelsnaam 'Kapsalon'.... wie heeft dat bedacht en waarom?
Jammer dat er geen foto's van zijn..quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer dat er geen foto's van zijn..![]()
Dat is een heerlijk ovenwarm gebakken pistolet of een superpistolet met gebakken en rauwe zeeuwse spek met warme mosterdsaus en sla.
Een frietje mayo en een kroket kunnen niet aan de smaak van een kapsalon tippen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die weer lekker multicultureel moeten doen door een kapsalonnetje te eten.
Check mij eens interessant doen !
Wat is er mis met een fiet/mayo en een oernederlands krokketje.
Als je een keer ergens komt waar ze het verkopen, bestel het eens. Heb je het 1 keer geproefd, dan bestel jij vast en zeker in het vervolg een kapsalon i.p.v. een supertje oorlog met berenklauw saté.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij m'n supertje oorlog met berenklauw saté, dan mag jij losgaan op je aluminiumbakje verwerkte kots![]()
waarom maak je je dan druk over je versierprestaties?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De friet-turk bij ons (een echte dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef swollywood het volgende:
[..]
Een frietje mayo en een kroket kunnen niet aan de smaak van een kapsalon tippen.
[..]
Als je een keer ergens komt waar ze het verkopen, bestel het eens. Heb je het 1 keer geproefd, dan bestel jij vast en zeker in het vervolg een kapsalon i.p.v. een supertje oorlog met berenklauw saté.
en inmiddels ook al ver daarbuiten!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:59 schreef swollywood het volgende:
[..]
Er zit een kapsalon in de buurt van grillroom El-Aviv in Rotterdam en die bestelde dit altijd daar.
Op een gegeven moment op de menukaart gekomen, populair en dus door half R'dam gekopieerd.
Een echte Turk zou sowieso döner hebben en niet shoarma.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De friet-turk bij ons (een echte dus) die heeft het niet eens op het menu staan. Die heeft de shoarma etc. los van de ranzigheid. Enige uitzondering is een normaal frietje shoarma.
Versierprestaties? Het gaat mij meer om de smaak"prestaties" van zoiets. Al die zooi door mekaar, in haar "recensie" schrijft ze dan ook dat het mekaar allemaal overstemt. Dat zoek ik niet, dus daarom "laat maar".quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom maak je je dan druk over je versierprestaties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Die hebben ze ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Een echte Turk zou sowieso döner hebben en niet shoarma.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Versierprestaties? Het gaat mij meer om de smaak"prestaties" van zoiets. Al die zooi door mekaar, in haar "recensie" schrijft ze dan ook dat het mekaar allemaal overstemt. Dat zoek ik niet, dus daarom "laat maar".
En voor de zeikers mbt. friet super oorlog > daar is het een heerlijke, eerlijke mix van smaak.Hoe kan je over smaak"prestaties" praten als je het nog nooit geproefd hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals die recensie het al omschrijft > een mengelmoes van meuk waardoor een smaak constant overheerst. Kan ook niet anders als de friet zompig is van al die saus.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoe kan je over smaak"prestaties" praten als je het nog nooit geproefd hebt?
Hier in Zwolle ook bij meerdere zaken verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en inmiddels ook al ver daarbuiten!
Het zou me niets verbazen als je het in Salou ook al kan krijgen.
niet bij frietzaken dus..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik zo'n Kapsalon halen dan? Normale frietzaak of in de gang van de kebabzaken?
Veel, want het is patatje met. En kroketje.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
cowboyvlees?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Cowboy
Cowboyvlees + dillesaus![]()
![]()
http://www.broodjeshuissunshine.nl/
Ja, is vlees van een paard volgens mij. Nooit in verdiept maar het smaakt donders lekker.quote:
Ok zal eens even kijken of ik hier een zaak kan vinden die dat verkoopt.quote:
Haha. Het smaakt wel goed.quote:
Mensen die domme conclusies trekkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die verwachten dat een kapsalon hetzelfde smaakt als een zeven gangenmaaltijd van een vijfsterrenrestaurant.
i lolledquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef Def1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van een Kapsalon gehoord ( dat eten dan )
hi-hiquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Veel, want het is patatje met. En kroketje.
Niet alleen danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef Agiath het volgende:
Kapsalon is echt godenvoedsel na het uitgaan![]()
![]()
Zoiets hoort niet op een bolletje, gij heidenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Berehappen zijn ook lekker vooral met pindasaus op een lekker vers bolletje.
Nee, is lekker op een bolletje (met pinda saus erop natuurlijk) zonder bolletjes is het te leeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zoiets hoort niet op een bolletje, gij heiden
te leeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, is lekker op een bolletje (met pinda saus erop natuurlijk) zonder bolletjes is het te leeg.
Ja, als ik uitga eet ik hem wel zonder bolletje natuurlijk. Maar als ik iets bestel dan koop ik speciaal lekkere wiite bolletjes. Zo heb je meer plezier aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
te leeg?
Wat voor dramatische berehappen ken jij dan?
Dat is niet lekker nee.. Maar wel een berehap. Probeer het eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef LockonStratos het volgende:
Kaassoufele (zo stond het bij de turkse grillroom op het menu) op een bolletje
Ook zoiets heidens
Dat wordt zo genietenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, als je dit zo ziet, ik krijg het er zuur van
Maar ik ga het proberen, zoals beloofd op een anoniem internetforum
sommige dingen zien er soms ook heel lekker uit, maar zijn ook niet te eten. Dit geval is andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, als je dit zo ziet, ik krijg het er zuur van
Maar ik ga het proberen, zoals beloofd op een anoniem internetforum
Er is niet perse iets mis mee, het is gewoon inferieur aan een kapsalon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is daar nou weer mis mee?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef LockonStratos het volgende:
Kaassoufele (zo stond het bij de turkse grillroom op het menu) op een bolletje
Ook zoiets heidens
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak, totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Best te doen is ook wat anders dan goddelijk voedsel waar eerder in dit topic van werd gesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef Druktemaker het volgende:
[..]een kapsalon is best te doen, misschien lust jij gewoon niet zoveel
?
Dat is waar, maar om nou meteen te zeggen dat mensen die het lekker vinden geen smaak hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Best te doen is ook wat anders dan goddelijk voedsel waar eerder in dit topic van werd gesproken.
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om nou meteen te zeggen dat mensen die het lekker vinden geen smaak hebben...
Daar gaat het toch om?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.
Een kapsalon zonder knoflook is geen echte kapsalonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
In Schiedam zit trouwens een winkel die maakt hem echt zo lekkerAki Baba ofzo heet het, die is zo geniaal
Ik hoef alleen maar binnen te lopen en ze weten al dat ik een kapsalon zonder knoflook met sambal en qua salades alleen sla en ui wil
bizar.. rotterdamser kan het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Donnerland @ Kinkerstraat, ¤5 dacht ik.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat Kapsalon iets uit de provincie was, maar sinds ik het hier ben tegengekomen en het heb geprobeerd kan ik mededelen dat hij fucking goed te doen is. Met extra vlees =
. Alleen als je écht lam bent en je knaagt zoiets triggert die overload aan kaas wel je kotsgevoel
.
ik zeg rondje van de zaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Ayca het volgende:
Hier in Alkmaar heb je het ook, bij mijn vader is hij natuurlijk het lekkerste
hihi
het bevordert je kotsgevoel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat Kapsalon iets uit de provincie was, maar sinds ik het hier ben tegengekomen en het heb geprobeerd kan ik mededelen dat hij fucking goed te doen is. Met extra vlees =
. Alleen als je écht lam bent en je knaagt zoiets triggert die overload aan kaas wel je kotsgevoel
.
Elitaire kutkneusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak, totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Ja, het is goed te doen hoor, maar behalve als je zo'n hap met veel kaas neemt, dan heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
het bevordert je kotsgevoel?
Dit is juist het ultieme voedsel als je knettelam bent!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.
dan doen ze er daar gewoon teveel kaas opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het is goed te doen hoor, maar behalve als je zo'n hap met veel kaas neemt, dan heb ik zoiets van [ afbeelding ], mits lam.
Schijnbaar is het lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT van een kapsalon gehoord.Dus dat kan je eten? Als ik die plaatjes in dit topic zo zie vind ik het er onwijs smerig uitzien in ieder geval.
ligt waarschijnlijk aan je woonplaats en of je wel eens de deur uitkomt. (stappen dus en bij de shoarmazaak eindigt).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT van een kapsalon gehoord.Dus dat kan je eten? Als ik die plaatjes in dit topic zo zie vind ik het er onwijs smerig uitzien in ieder geval.
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt waarschijnlijk aan je woonplaats en of je wel eens de deur uitkomt. (stappen dus en bij de shoarmazaak eindigt).
Het ziet er smerig uit, maar is hemels lekker!
In het centrum zit een goede: grillroom arena, in de markthof (iets verder dan nam kee en LA-american food)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Ik eis korting voor alle FOK!kers daar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Ayca het volgende:
Hier in Alkmaar heb je het ook, bij mijn vader is hij natuurlijk het lekkerste
hihi
Het is niet Turks. Het is Rotterdams!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Turkse winkel? Dat heet gewoon een shoarmazaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hij liegt, duh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom maak je je dan druk over je versierprestaties?
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik eis korting voor alle FOK!kers daar!
Is nog goed voor de klandizie ook
Vooral als er lekker veel sambal op je kapsalon zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef Mendeljev het volgende:
Kapsalon met yoghurtdrank is echt een directe aanval op je smaakpupillen.
Wie laat dan ook een dampend bakje met saus, salade, vlees en friet thuisbezorgen? Dan krijg je gegarandeerd slappe meuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef JeMoeder het volgende:
Kapsalon is pauper, vooral als je hem laat thuisbezorgen: slappe friet, vette lauwe kebab/shoarma
HOAXquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opstaat tegen de torenhoge reiskostenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bij
waar is het in alkmaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
hij hoort met sambal en knoflooksaus. Dus ipv kan niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:45 schreef Thieske het volgende:
Kapsalon![]()
![]()
De 1e keer dat ik 't voor m'n neus kreeg was ik niet echt enthousiast, tot ik begon te eten...![]()
Ik bestel hem meestal wel met sambal ipv knoflooksaus.
Dude, je lult slap.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
Zou het misschien allebei mogen?quote:ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Oja waar je zo een bordje met een stukje vlees van 5 bij 5 centimeter aangekleed met wat sla eromheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
Is er een verschil dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is niet Turks. Het is Rotterdams!
Echte bazen halen hem bij de barakha markt (juicyhill weet wat ik bedoel).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Nooduitgang het volgende:
Net één gegeten , minder lekker als gisteren.
Dat zit er inquote:
Waar in Nijmegen kan ik het halen? Kan niks vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je wil
Origineel is met shoarma.
Waar zit het in Alkmaar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heeft die bij de Molenstraat het niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar in Nijmegen kan ik het halen? Kan niks vinden
Die ziet er ranzig uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef swollywood het volgende:
Net ff een kapsalon (zonder konijnevoer) opgehaald.
[ afbeelding ]
Als jij niet ad schijt komtquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef swollywood het volgende:
Net ff een kapsalon (zonder konijnevoer) opgehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Dat ziet eruit als een bak paardenstront
Bwoah! Zo eentje had ik netquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè
.
Een goede kapsalon ziet er minstens zo uit:
[ afbeelding ]
Bedoel je die in de eerste oosterparkstraat? Die is inderdaad lekker.Eigenlijk ga ik graag naar Dönerland op de kinkerstraat maar de kapsalon daar is echt smerig.De kaas is daar echt zo vies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:50 schreef xminator het volgende:
A'dam, wibautstraat Sinbad daar zijn ze
Smaakt vast lekker volgens jou he, een kruisje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè
.
Een goede kapsalon ziet er minstens zo uit:
[ afbeelding ]
Ik woon al me hele leven in Den Haag maar ik ben niet zo multicultureel ingesteld. Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe een Turkse bakker/shoarmazaak er van binnen uit ziet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HOAXin Den Haag wonen en nog nooit in een turkse winkel geweest
Oja Kapsalon ziet er fucking ranzig uit maar damn wat een heerlijke caloriebom is het zeg
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik een tijdje terug voor het eerst die site zag is een foto van een kapsalon mailen met omschrijving.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Getver zo vroeg in de ochtend?
Trouwens als iemand een kapsalon heeft zo diegene een foto willen maken en het op willen sturen naar thisiswhyyourefat.com? ik wou het doen, maar voorlopig eet ik dat stuk vet met meer vet niet meer
Vitaminen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bwoah! Zo eentje had ik net, lekker alle vitaminen naar binnen
Valt volgens mij reuze mee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ongeveer 1200 kcal.
bron.quote:Bij het Voedingscentrum in Den Haag zijn ze er duidelijk over. "Gezond? Absoluut niet! Er zitten 1800 calorieën in, bijna het totaal van wat volwassenen op een dag mogen eten. En het is verschrikkelijk vet!" Rinie Loeffen: "Maar wel héél erg lekker!"
Faalquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef LockonStratos het volgende:
Wehehehe wat ergdat eet ik nu dus nooit meer wehehe.
Damm, en ik had laatst een grote op, is dat dan gelijk de dagelijkse 2500? Zo voelde het iig welquote:
Ik denk dat die 1.800 al wel een grote is hoor, de tering wat een voedselquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Damm, en ik had laatst een grote op, is dat dan gelijk de dagelijkse 2500? Zo voelde het iig wel
naast de rabo, tegenover de turkse winkelquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waar zit het in Alkmaar dan?
Die shoarmatent vlakbij het station en dat kruispunt?
Ah ja dat is hem idd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 03:37 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bedoel je die in de eerste oosterparkstraat? Die is inderdaad lekker.Eigenlijk ga ik graag naar Dönerland op de kinkerstraat maar de kapsalon daar is echt smerig.De kaas is daar echt zo vies.
waar zit dat precies dan,quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
naast de rabo, tegenover de turkse winkel
Knoflooksaus... dat is 2/3 vet ofzoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Kriegel het volgende:
1800 kcal? Wtf, hoe kan dat? Als je er over nadenkt is het alleen de patat en de shoarma die vet zijn, voor de rest stellen een paar plakjes kaas en wat sla niks voor.
Ooookaaayyy... En ik donder het altijd over m'n aardappels omdat ik dacht dat het veel minder vet was dan frietpatatsaus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Knoflooksaus... dat is 2/3 vet ofzo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Gister één op aanraden besteld. Het was wel erg lekker!Ik had met Sla en kaas enzo (stukjes groenten?)
Maar damn wat een calorieën.Ik zat daarna ook gelijk propvol.
De volgende ochtend was ik goed aan de schijt.![]()
![]()
Halve darm zat verstopt met die "vitaminen"
![]()
Als eindresultaat was het erg lekker
Bij Kebab Delight ook welquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vitaminen?
Bij de Dönerix hebben ze goeie
Pass bij de mac zitten eten, effe dat papiertje omgedraaid en uitgerekend wat we gegeten hadden. we kwamen ook met 3 man boven de 1800 kcal pp uit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef Mendeljev het volgende:
1800 kcal kan dus écht nooit hè. Anders hadden we het wereldvoedselprobleem zo opgelost.
En er dan nog zo afgetraind uitzien? Vet, ik ga ook zwemmen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef fathank het volgende:
Is wel iets voor Michael Phelps. Die gozer leeft op een dieet van 13.000 kcal per dag ofzo
Dan mag je ook 6 uur per dag gaan trainenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:17 schreef Kriegel het volgende:
[..]
En er dan nog zo afgetraind uitzien? Vet, ik ga ook zwemmen.
De fuck?quote:Het dieet van Phelps:
Ontbijt:
6 boterhammen met gebakken ei
Kaas
Sla
Gebakken ui
Mayonaise
Tomaten
Een omelet
Een kom Grits (soort maispudding)
3 Geroosterde boterhammen met suiker
3 Pannekoeken met chocopasta
Zo’n maaltijd bevat 15% eiwitten, 50% koolhydraten en ongeveer 35% vetten. En het zou ongeveer 3.000 calorieën leveren. Dit aantal kan uiteraard variëren, afhankelijk van de grootte van de porties. De diëtisten vinden het vreemd dat hij geen fruit bij zijn ontbijt eet.
Lunch:
Een halve kilo meergranen pasta
4 Boterhammen, rijkelijk belegd met ham, kaas en mayonaise
Een halve liter energy drink
Avondeten:
Een halve kilo pasta met veel carbonara saus
Een grote pizza
Een halve liter energy drink
Volgens Feliciteer hier Michael Phelps
zoveel eet ik nog geen eens in een weekquote:
Met dat lichaam + die conditie verbrandt hij ook veel meer.quote:
No shit. Maar dan nog.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Met dat lichaam + die conditie verbrandt hij ook veel meer.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zal trouwens vertellen dat ik het zelfs in compleet nuchtere staat nog steeds overheerlijk voedsel vind
Kapsalon eet-wedstrijd !quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef fathank het volgende:
Is wel iets voor Michael Phelps. Die gozer leeft op een dieet van 13.000 kcal per dag ofzo
Nee hoor. Ik schijt niet meer of minder na het eten van een kapsalon.quote:Op zondag 1 november 2009 13:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Nou vraag ik me dit even af he: na zo'n kapsalon zit je de volgende ochtend toch uren op de WC op die bagger eruit te persen? Hoe kunnen jullie er dan van genieten?
De jailbat in je fobo?quote:Op zondag 1 november 2009 13:18 schreef RickoKun het volgende:
kk nu heb ik zin om te trekken, maar waarop? Iemand een aanrader voor me?
Heuj! Is die in Maastricht gemaakt die foto, precies datzelfde plaatje hangt ook bij mijn overheerlijke kapsalon leverancierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |