Zoiets hoort niet op een bolletje, gij heidenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar Berehappen zijn ook lekker vooral met pindasaus op een lekker vers bolletje.
Nee, is lekker op een bolletje (met pinda saus erop natuurlijk) zonder bolletjes is het te leeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zoiets hoort niet op een bolletje, gij heiden
te leeg?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:08 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nee, is lekker op een bolletje (met pinda saus erop natuurlijk) zonder bolletjes is het te leeg.
Ja, als ik uitga eet ik hem wel zonder bolletje natuurlijk. Maar als ik iets bestel dan koop ik speciaal lekkere wiite bolletjes. Zo heb je meer plezier aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
te leeg?
Wat voor dramatische berehappen ken jij dan?
Dat is niet lekker nee.. Maar wel een berehap. Probeer het eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef LockonStratos het volgende:
Kaassoufele (zo stond het bij de turkse grillroom op het menu) op een bolletje
Ook zoiets heidens
Dat wordt zo genietenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, als je dit zo ziet, ik krijg het er zuur van
Maar ik ga het proberen, zoals beloofd op een anoniem internetforum
sommige dingen zien er soms ook heel lekker uit, maar zijn ook niet te eten. Dit geval is andersomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar kijk dan, als je dit zo ziet, ik krijg het er zuur van
Maar ik ga het proberen, zoals beloofd op een anoniem internetforum
Er is niet perse iets mis mee, het is gewoon inferieur aan een kapsalon.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is er mis met een fiet/mayo en een oernederlands krokketje.
Wat is daar nou weer mis mee?!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:11 schreef LockonStratos het volgende:
Kaassoufele (zo stond het bij de turkse grillroom op het menu) op een bolletje
Ook zoiets heidens
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak, totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Best te doen is ook wat anders dan goddelijk voedsel waar eerder in dit topic van werd gesproken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:06 schreef Druktemaker het volgende:
[..]een kapsalon is best te doen, misschien lust jij gewoon niet zoveel
?
Dat is waar, maar om nou meteen te zeggen dat mensen die het lekker vinden geen smaak hebbenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Best te doen is ook wat anders dan goddelijk voedsel waar eerder in dit topic van werd gesproken.
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om nou meteen te zeggen dat mensen die het lekker vinden geen smaak hebben...
Daar gaat het toch om?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.
Een kapsalon zonder knoflook is geen echte kapsalonquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
In Schiedam zit trouwens een winkel die maakt hem echt zo lekkerAki Baba ofzo heet het, die is zo geniaal
Ik hoef alleen maar binnen te lopen en ze weten al dat ik een kapsalon zonder knoflook met sambal en qua salades alleen sla en ui wil
bizar.. rotterdamser kan het nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Donnerland @ Kinkerstraat, ¤5 dacht ik.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat Kapsalon iets uit de provincie was, maar sinds ik het hier ben tegengekomen en het heb geprobeerd kan ik mededelen dat hij fucking goed te doen is. Met extra vlees =
. Alleen als je écht lam bent en je knaagt zoiets triggert die overload aan kaas wel je kotsgevoel
.
ik zeg rondje van de zaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Ayca het volgende:
Hier in Alkmaar heb je het ook, bij mijn vader is hij natuurlijk het lekkerste
hihi
het bevordert je kotsgevoel?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik dacht dat Kapsalon iets uit de provincie was, maar sinds ik het hier ben tegengekomen en het heb geprobeerd kan ik mededelen dat hij fucking goed te doen is. Met extra vlees =
. Alleen als je écht lam bent en je knaagt zoiets triggert die overload aan kaas wel je kotsgevoel
.
Elitaire kutkneusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
mensen die dit lekker vinden hebben echt geen smaak, totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Ja, het is goed te doen hoor, maar behalve als je zo'n hap met veel kaas neemt, dan heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef Psychonikeo het volgende:
het bevordert je kotsgevoel?
Dit is juist het ultieme voedsel als je knettelam bent!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:25 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
knoflooksaus (en sambal) wordt over het algemeen gezien als een grote smaak neutraliseerder. Je denkt dat het heel erg lekker is, alleen zonder de saus stelt het weinig voor.
dan doen ze er daar gewoon teveel kaas opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, het is goed te doen hoor, maar behalve als je zo'n hap met veel kaas neemt, dan heb ik zoiets van [ afbeelding ], mits lam.
Schijnbaar is het lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT van een kapsalon gehoord.Dus dat kan je eten? Als ik die plaatjes in dit topic zo zie vind ik het er onwijs smerig uitzien in ieder geval.
ligt waarschijnlijk aan je woonplaats en of je wel eens de deur uitkomt. (stappen dus en bij de shoarmazaak eindigt).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef Gewas het volgende:
Ik heb echt nog NOOIT van een kapsalon gehoord.Dus dat kan je eten? Als ik die plaatjes in dit topic zo zie vind ik het er onwijs smerig uitzien in ieder geval.
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ligt waarschijnlijk aan je woonplaats en of je wel eens de deur uitkomt. (stappen dus en bij de shoarmazaak eindigt).
Het ziet er smerig uit, maar is hemels lekker!
In het centrum zit een goede: grillroom arena, in de markthof (iets verder dan nam kee en LA-american food)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Ik eis korting voor alle FOK!kers daar!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:09 schreef Ayca het volgende:
Hier in Alkmaar heb je het ook, bij mijn vader is hij natuurlijk het lekkerste
hihi
Het is niet Turks. Het is Rotterdams!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag. En ik kom alleen maar bij de patatzaak eigenlijk.Ik heb zojuist van iemand gehoord dat het Turks is dus daarom ken ik het niet. Ben nog nooit in een Turkse winkel geweest.
Turkse winkel? Dat heet gewoon een shoarmazaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Hij liegt, duh.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom maak je je dan druk over je versierprestaties?
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik eis korting voor alle FOK!kers daar!
Is nog goed voor de klandizie ook
Vooral als er lekker veel sambal op je kapsalon zitquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:26 schreef Mendeljev het volgende:
Kapsalon met yoghurtdrank is echt een directe aanval op je smaakpupillen.
Wie laat dan ook een dampend bakje met saus, salade, vlees en friet thuisbezorgen? Dan krijg je gegarandeerd slappe meuk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:30 schreef JeMoeder het volgende:
Kapsalon is pauper, vooral als je hem laat thuisbezorgen: slappe friet, vette lauwe kebab/shoarma
HOAXquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:57 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat opstaat tegen de torenhoge reiskostenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm oke alle FOK!kers krijgen er een colatje bij
waar is het in alkmaar?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
hij hoort met sambal en knoflooksaus. Dus ipv kan niet!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:45 schreef Thieske het volgende:
Kapsalon![]()
![]()
De 1e keer dat ik 't voor m'n neus kreeg was ik niet echt enthousiast, tot ik begon te eten...![]()
Ik bestel hem meestal wel met sambal ipv knoflooksaus.
Dude, je lult slap.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
totaal smaakloos met overheersende knoflooksaus
Zou het misschien allebei mogen?quote:ga eens bij een echt restaurant eten sloebers, bij voorkeur een met een michelinster. dan proef je wat echt lekker is.
Oja waar je zo een bordje met een stukje vlees van 5 bij 5 centimeter aangekleed met wat sla eromheenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:05 schreef Fortitudo het volgende:
Is er een verschil dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is niet Turks. Het is Rotterdams!
Echte bazen halen hem bij de barakha markt (juicyhill weet wat ik bedoel).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:56 schreef Nooduitgang het volgende:
Net één gegeten , minder lekker als gisteren.
Dat zit er inquote:
Waar in Nijmegen kan ik het halen? Kan niks vindenquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je wil
Origineel is met shoarma.
Waar zit het in Alkmaar dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heeft die bij de Molenstraat het niet?quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar in Nijmegen kan ik het halen? Kan niks vinden
Die ziet er ranzig uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef swollywood het volgende:
Net ff een kapsalon (zonder konijnevoer) opgehaald.
[ afbeelding ]
Als jij niet ad schijt komtquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:39 schreef swollywood het volgende:
Net ff een kapsalon (zonder konijnevoer) opgehaald.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef de_boswachter het volgende:
Dat ziet eruit als een bak paardenstront
Bwoah! Zo eentje had ik netquote:Op donderdag 25 juni 2009 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè
.
Een goede kapsalon ziet er minstens zo uit:
[ afbeelding ]
Bedoel je die in de eerste oosterparkstraat? Die is inderdaad lekker.Eigenlijk ga ik graag naar Dönerland op de kinkerstraat maar de kapsalon daar is echt smerig.De kaas is daar echt zo vies.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:50 schreef xminator het volgende:
A'dam, wibautstraat Sinbad daar zijn ze
Smaakt vast lekker volgens jou he, een kruisje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Echt hè
.
Een goede kapsalon ziet er minstens zo uit:
[ afbeelding ]
Ik woon al me hele leven in Den Haag maar ik ben niet zo multicultureel ingesteld. Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet eens weet hoe een Turkse bakker/shoarmazaak er van binnen uit ziet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
HOAXin Den Haag wonen en nog nooit in een turkse winkel geweest
Oja Kapsalon ziet er fucking ranzig uit maar damn wat een heerlijke caloriebom is het zeg
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik een tijdje terug voor het eerst die site zag is een foto van een kapsalon mailen met omschrijving.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Getver zo vroeg in de ochtend?
Trouwens als iemand een kapsalon heeft zo diegene een foto willen maken en het op willen sturen naar thisiswhyyourefat.com? ik wou het doen, maar voorlopig eet ik dat stuk vet met meer vet niet meer
Vitaminen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 02:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bwoah! Zo eentje had ik net, lekker alle vitaminen naar binnen
Valt volgens mij reuze mee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ongeveer 1200 kcal.
bron.quote:Bij het Voedingscentrum in Den Haag zijn ze er duidelijk over. "Gezond? Absoluut niet! Er zitten 1800 calorieën in, bijna het totaal van wat volwassenen op een dag mogen eten. En het is verschrikkelijk vet!" Rinie Loeffen: "Maar wel héél erg lekker!"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |