@Alpha Omega en anderen
Ik zal nog één keer reageren...:-)
Het ís allemaal geweldig! Zo simpel ís het...maar geld en macht spelen hierin een zeer grote rol.
Dat de uitvinders bedreigd en belazerd worden is een waarheid als een koe. Ik heb dit persoonlijk van héél dichtbij meegemaakt maar ga hier verder niet over in detail treden. Er gebeuren zóveel dingen aan de dag van vandaag die ten nádele zijn van de mensheid dat we gewoonweg wakker moeten worden.
En vele kleine berichten met daarop kleine inspanningen zetten aan tot grote daden.
Zo zijn tenslotte al heel veel dingen bereikt in de geschiedenis waar ieder mens profijt van heeft gehad en nog heeft.
Als 'die éne' , 'het' niet kenbaar had gemaakt of opgeschreven of uitgevonden of wat dan ook, zaten we hier bv niet via internet over te praten. En zo nog duizenden voorbeelden.
Maar ik sta er steeds weer van versteld hoe makkelijk dingen ondermijnd worden met stupide gedrag en bevindingen die nóg belachelijker zijn dan het onderwerp wat belachelijk gemaakt wordt.
Maar een mens is vrij om te vinden wat hij of zij wilt..toch? Het gaat erom dat mensen bewust gemaakt worden van de mogelijkheden die er zijn, of op zijn minst er over geinformeerd.
Wat ze er mee kunnen doen of willen bereiken laat ik even in het midden.
Regeringen alom 'behoren' het beste voor hun volk te willen, maar hún agenda is níet die van ons...zoals uit vele, vele en nog eens vele dingen blijkt. En natuurlijk mag en kan het niet door de beugel, maar het gebeurt wel...Maar omdát het gebeurt moeten we daarom er maar bij staan kijken als makke schapen?
Of kunnen we er ook wat aan doen? Ik denk dus van wel.
Wederom maken vele kleintjes één grote...Het is het makkelijkste om het belachelijk te maken en het af te doen als onzin of niet haalbaar...Maar wie zegt dat? Zijn die 'bronnen' óóit beproeft op duizenden mensen en/of mogelijkheden. Ze mogen het daglicht niet eens zien!
Weet je wáárom niet? ....Precies! Dat zegt héél veel hoor...
Het zegt in ieder geval dat het dus wél werkt. Maar maak alles belachelijk en leg het schaap op zijn rug..doet ie niks meer. En zo gebeurt dat dus ook bij de uitvinders van revolutionaire dingen..of mensen die commentaar hebben of het ergens niet mee eens zijn wat de overheid doet en laat.
Neem de straling, de inentingen, ons voedsel, de chemtrails, de ufo`s, de talloze doofpotten....
Allemaal niet waar toch? Maak het maar belachelijk en je hebt gelijk miljoenen angsthazen aan je kant die meehelpen het deksel op de strontput te houden. De mensen wíllen het niet weten omdat ze bang zijn..bang om hun huidige hachje/situatie/status enz te verliezen. De talloze rapporten liegen er niet om..We kunnen het wegwuiven..maar de waarheid over bv mobiele telefoons blijft de waarheid.
Ze zíjn schadelijk. punt. Aspartaam ís een zwaar kankerverwekkende stof die we dagelijks door bijna alle grote fabrikanten door onze strot geduwd krijgen. punt.
De zogenaamd 'veilige' inentingen zíjn een mini-chemokuur die het immuumsysteem vernietigen. punt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. En dan kunnen ál die wetenschappers die hun nek uitsteken wel belachelijk gemaakt worden..de realiteit en het aangedane menselijk leed liegt er niet om.
Vraag maar aan de mensen die bewezen leed is aangedaan of nu nog ondervinden aan de 'veilige' dingen.
Maak mensen zoals David Icke ( om er een te noemen) maar belachelijk, leuk...
Maar zijn lezingen: Byond the Cutting Edge of Big Brother zijn toch wél de gruwelijke keiharde waarheid...mag men vinden wat men wil...en dat is niet alleen mijn waarheid.
Zijn 'leugens' staan toch als een paal boven water en zijn gestoelt op échte waarheidsgetrouwe documenten en getuigenissen van héél veel mensen. Zijn 'leugens' worden aan de dag van vandaag toch door steeds meer en meer mensen gezien als waarheid omdat ze de voorspelde ellende die eruit voortvloeit aan den lijve ondervinden.
Fantiekelingen houden de score bij van wat wel en niet is uitgekomen en de uitslagen zijn schrikbarend! Maar maak het maar belachelijk..mag.
We wórden deff, dumb en blind gehouden...en als men dat niet inziet, is dat de keiharde werkelijkheid ontkennen. ZE zíjn er opuit om ons te chippen, vleugellam en monddood te maken...geloof het of niet, jouw keuze. En daar hoef je aan de dag van vandaag niet paranoia voor te zijn...
Wist je dat vanaf 27 juni dit jaar of misschien volgend jaar de vingerafdruk in je paspoort 'verplicht' en word je opgenomen in een database, Patienten-database, energie verbruik database
(http://www.wijvertrouwenslimmemetersniet.nl/index.php..lees en huiver)
De media die de nodige paniek kan zaaien als er iets verdoezeld of belachelijk gemaakt móet worden...Allemaal lariekoek natuurlijk...Wie doet dat nou? En waarom?
Nou, als het tot je doorgedrongen is ( als je werkelijk openminded en kritisch leest en om je heen kijkt wat er gebeurt in de wereld en achtertuin) dat een mensenleven geen stuiver meer waard is, en wíe die waarde bepaalt en waarom, dán gaan misschien je ogen open en wordt je ontvankelijk voor de informatie die ZIJ met alle macht van je weghouden.
Langs de kant van de weg béh béh roepen en doorgrazen is wat een goed schaap doet..en zo wordt je gezien..als mens.
Ik snap dat er veel dingen zijn met vele vertakkingen over het hoe, wat en waarom en té ingewikkeld zijn om daar even over door te bomen hier en nu.
Het gaat in feite om het algehele plaatje wat we voorgeschoteld krijgen en wat ons wijs gemaakt wordt. Maar het is en blijft aan ons ieder persoonlijk om te geloven wat men wil.
Voor vele hier zal deze tekst een leuke bezigheidstherapie zijn om te ontleden en aan te vallen met fluttigheden als 'bronvermeldingen' of andere 'waardevolle' en pakkende onliners en dat is voor mij oké.
Ik zal daar ook verder niet op in gaan. Niet omdat ik dat niet zou kunnen, maar omdat ik daar simpelweg mijn energie niet aan wil besteden.
Ik hou me liever bezig met andere dingen. Ik heb mijn doel bereikt,mijn eigen agenda gediend..en daar ben ik in ieder geval voor vandaag heel blij mee :-)
Laat mij dan maar in iemands ogen een 'dommerik' zijn..een 'goedgelovige' maar wat zijn en maakt jullie?
Vraag jezelf dat eens af als je een onnozel commentaar of onliner schrijft wat wal nog kant raakt.
Doe eens gek, beluister de genoemde lezingen eens en overstijg jezelf...Misschien leer je er nog wat van. En voor diegene die het gezien en gehoort hebben en er niks mee kunnen dan belachelijk maken, voel ik diep medelijden. Dan heb je 'het' toch niet echt begrepen..
Dan sta je in feite naar mijns inzien op je plek langs de kant van de weg...
Thats all I have to say about it...have a nice day
Thunderhart