Helaas wel. Eigenlijk mag jij nu niet meer meedoen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:21 schreef thunderhart het volgende:
Wie is hier nu de 'domste' als je dit vraagt? Erg Unrealistisch...Maar geef niet hoor mag. We leven in een vrij land ( nog wel)
Beetje te vrij als je het mij vraagt, Danny zou best wel eens een strenger beleid mogen invoeren als het gaat om nieuwe topics aanmakenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:21 schreef thunderhart het volgende:
Wie is hier nu de 'domste' als je dit vraagt? Erg Unrealistisch...Maar geef niet hoor mag. We leven in een vrij land ( nog wel)
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:29 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zelfs kernsplitsing is schoon. Enkel het afval is wat gevaarlijker.
ach man die reacties zijn om te huilenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:29 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zelfs kernsplitsing is schoon. Enkel het afval is wat gevaarlijker.
quote:"de taboe moet van dit onderwerp af. elektrolyse van water is een experiment wat we op de middelbare school deden om vervolgens het knalgas(waterstof) te verbranden. ontzettend simpel. men zou zon opstelling in een auto kunnen doen. water tanken, elektrolyse in een soort cel, brandstof en zuurstof beiden naar de motor sturen en de auto doet het! zonnebloem olie kan worden gebruikt om de motor te smeren! dit weet men al bijna 70 jaar!!! ik denk dat ik ga proberen het te bouwen!"
Man dit is al tijden bekent. De enige die dit tegen houden zijn de bedrijven die verdienen aan vuile energie! Daar doe je niets aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:35 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
ach man die reacties zijn om te huilen
"de taboe moet van dit onderwerp af. elektrolyse van water is een experiment wat we op de middelbare school deden om vervolgens het knalgas(waterstof) te verbranden. ontzettend simpel. men zou zon opstelling in een auto kunnen doen. water tanken, elektrolyse in een soort cel, brandstof en zuurstof beiden naar de motor sturen en de auto doet het! zonnebloem olie kan worden gebruikt om de motor te smeren! dit weet men al bijna 70 jaar!!! ik denk dat ik ga proberen het te bouwen!"
Nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:09 schreef Phuturistixxx het volgende:
Al lang bekend, doe je niks aan..
Klopt. Maar zoals je sinds dat experiment op de middelbare school OOK weet, is er een spanningsverschil nodig voor de elektrolyse van water. Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:35 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
ach man die reacties zijn om te huilen
"de taboe moet van dit onderwerp af. elektrolyse van water is een experiment wat we op de middelbare school deden om vervolgens het knalgas(waterstof) te verbranden. ontzettend simpel. men zou zon opstelling in een auto kunnen doen. water tanken, elektrolyse in een soort cel, brandstof en zuurstof beiden naar de motor sturen en de auto doet het! zonnebloem olie kan worden gebruikt om de motor te smeren! dit weet men al bijna 70 jaar!!! ik denk dat ik ga proberen het te bouwen!"
2 AA batterijen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef DoctorB het volgende:
Klopt. Maar zoals je sinds dat experiment op de middelbare school OOK weet, is er een spanningsverschil nodig voor de elektrolyse van water. Waar haal je dat vandaan?
Ja want zonder studeren blijf je dom.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:49 schreef eleusis het volgende:
Spreek voor jezelf. Je kan gewoon studeren en dan word je slim.
Als studeren tot slim worden leidt, betekent dit, logisch gezien, alleen dat als je niet slim bent, je niet gestudeerd kunt hebben (anders was je immers wel slim geweest). Als je echter slim bent, betekent dit niet per se dat je gestudeerd hebt, je kunt ook vanzelf slim zijn b.v.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Outpost76 het volgende:
Ja want zonder studeren blijf je dom.OMFG
Ik quote alleen een reactie hoor van de bron van de TS. Ik zal het ff tussen quote tags zetten anders is het wat onuidelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:11 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Klopt. Maar zoals je sinds dat experiment op de middelbare school OOK weet, is er een spanningsverschil nodig voor de elektrolyse van water. Waar haal je dat vandaan?
Als het allemaal zo geweldig zou werken, dan was het veel sneller opgepakt om door te ontwikkelen. Maar al die pracht oplossingen, denk in kwantiteit, kwantiteit!!!!!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:21 schreef thunderhart het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor.
Medium (ev) - Mediums (mv)
Media (ev) - Media's (mv) (zie ook dia - dia's!)
Op zich bestaat er wel fusie gecatalyseerd door muonen, maar dat levert (nog) geen netto energie op.quote:
Moeilijk he, smileys zien en interpreterenquote:
Een flinstone aandrijving in de auto, en daarmee kun je dan 1 km/u rijden met die auto, dan kun je nog beter gaan lopenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:43 schreef SicSicSics het volgende:
Weet je wat je voor elektrolyse nodig hebt?
Verder lees ik niets wat 'wakker schud' dat is bij voorbaad al om te huilen.
OMFG zo een duidelijke post en dan krijg je zo iemand die nog serieus gaat reageren ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:34 schreef Iblis het volgende:
[..]
Als studeren tot slim worden leidt, betekent dit, logisch gezien, alleen dat als je niet slim bent, je niet gestudeerd kunt hebben (anders was je immers wel slim geweest). Als je echter slim bent, betekent dit niet per se dat je gestudeerd hebt, je kunt ook vanzelf slim zijn b.v.
Jouw conclusie uit deze premisse is dan ook niet gerechtvaardigd.
ik vind de opmerking juist leuk ....quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Moeilijk he, smileys zien en interpreteren
Tuurlijk, het is hartstikke simpel om een apparaat te bouwen dat meer stroom genereert dan het nodig heeft maar het wordt tegengehouden !quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Man dit is al tijden bekent. De enige die dit tegen houden zijn de bedrijven die verdienen aan vuile energie! Daar doe je niets aan.
Ja dat wordt idd tegen gehouden want daar verdienen ze niets aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:15 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is hartstikke simpel om een apparaat te bouwen dat meer stroom genereert dan het nodig heeft maar het wordt tegengehouden !
Wie houdt jou tegen om in je schuur zo'n ding te bouwen en je Nuon abonnement op te zeggen ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat wordt idd tegen gehouden want daar verdienen ze niets aan.
Tuurlijk. ZE. De vuigaards.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dude waar heb jij Nederlands geleerdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee hoor.
Medium (ev) - Mediums (mv)
Media (ev) - Media's (mv) (zie ook dia - dia's!)
Ikheb geen schuur.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:25 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wie houdt jou tegen om in je schuur zo'n ding te bouwen en je Nuon abonnement op te zeggen ?
Meteen weer door voeren in t belachelijke. Beetje jammer dit.quote:En als je een artikel erover instuurt naar de American Scientist dan publiceren ze dat niet om je te censureren ?
En krijg je een huurmoordenaar achter je aan als je Roel Pieper benadert om ermee een bedrijf op te zetten ?
Ach jij denkt waarschijnlijk ook dat Bush een perfecte president was.quote:Jij gelooft serieus dat dat wereldwijd vol te houden is ?
Ik zeg toch niks over een perpetuum mobile sukkel! Als we t toch persoonlijk gaan maken doe ik mee. Houd liever je commentaar voor je als je nog lekker naïef bent!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Tuurlijk. ZE. De vuigaards.
ZE weten waarschijnlijk WEL dat een perpetuum mobile onmogelijk is. Jij niet.
Hoezo zou er niks meer aan te verdienen vallen? Ik zou er veel geld voor over hebben om bijvoorbeeld z'n apparaat in huis te hebben als dat mogelijk is. Bovendien zou m'n energie behoefte flink toenemen omdat er veel meer mogelijk is. Energiebedrijven zouden alsnog veel kunnen verdienen aan onderhoud en distributie. Energiebedrijven promoten zelfs de nieuwe HRe ketel, die produceert ook energie. Dit zal de komende jaren enorm verbeterd worden. Over een tijdje krijg je geen energie meer via bijvoorbeeld NUON, zij doen dan onderhoud, distributie etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
VOlgens mij doet dat toch echt de netwbeheerder die we juist afgeplitst hebben van de leveranciers.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef Unrealist- het volgende:
Over een tijdje krijg je geen energie meer via bijvoorbeeld NUON, zij doen dan onderhoud, distributie etc.
Zucht.quote:
Nee hoor, dat doe ik niet.quote:Meteen weer door voeren in t belachelijke. Beetje jammer dit.
Nee, waar komt deze willekeurige bullshit-opmerking nou weer vandaan ?quote:Ach jij denkt waarschijnlijk ook dat Bush een perfecte president was.![]()
Ik denk dat een 'normaal' mens dat realistisch noemt. En verder weet je wel wat naïef is, maarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:38 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zeg toch niks over een perpetuum mobile sukkel! Als we t toch persoonlijk gaan maken doe ik mee. Houd liever je commentaar voor je als je nog lekker naïef bent!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |