Ed Wood is een genie en mijn persoonlijke voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Gaat over de slechtste regisseur ooit, Ed Wood
Alles is gewoon slecht aan z'n films, echt geweldigDracula die tijdens het filmen een harstilstand krijgt en vervangen wordt door de lokale loodgieter die een halve meter langer is en de rest van de tijd met een cape voor z'n mond moet lopen om niet op te vallen.
Kartonnen grafstenen die omvallen maar wat gewoon op de film blijft staan
Ik wilde er een winnen, maar das denk ik misluktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:45 schreef krioro het volgende:
On topic voor het vorige deel: Niks iedereen fok! shirts, dan gaat de exclusiviteit er van af!
Alan Smithee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is die naam ook alweer die regisseurs gebruiken al ze hun eigen naam niet aan een project willen hangen omdat het te slecht was?
Och, wil je de mijne kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde er een winnen, maar das denk ik mislukt
John Doe?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is die naam ook alweer die regisseurs gebruiken al ze hun eigen naam niet aan een project willen hangen omdat het te slecht was?
"Uwe Boll"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fout? Want?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:49 schreef krioro het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat je die foute Engelse zin uit je sig hebt gehaald IQM.
Dank jequote:
Nee, die bedoel ik nietquote:
Nooit van gehoordquote:
Het was toch zoiets van "When I....be...."? Nou, dat klopte dus niet.quote:
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Het was toch zoiets van "When I....be...."? Nou, dat klopte dus niet.
Sop ze.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:51 schreef Breathtaking het volgende:
MN HAMSTER IS WAKKER! HAMSTERSPEELKWARTIER!
Awesome!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?
Ik zou nu natuurlijk op jouw inzending kunnen gaan stemmen, maar dat staat ook weer zo stom hè.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er een verdienen, maar ik ben niet goed genoeg als smiley
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, is het hamstertje overstuur door m'n grapje?
Dat beweer ik ja. In die zin is de enige persoonsvorm 'I' en die is dus ook van toepassing op het laatste deel. 'I be' kan niet, het zou dan bijvoorbeeld '....start being awesome....' moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?
Ik hoef niet de beste te zijn, maar in de top 5 is goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk op jouw inzending kunnen gaan stemmen, maar dat staat ook weer zo stom hè.
De enige persoonsvorm is I, ja? Really?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat beweer ik ja. In die zin is de enige persoonsvorm 'I' en die is dus ook van toepassing op het laatste deel. 'I be' kan niet, het zou dan bijvoorbeeld '....start being awesome....' moeten zijn.
Luister naar je moeder.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:02 schreef Breathtaking het volgende:
En toen trof m'n moeder me aan, computerend in mijn ondergoedzij: Ga slapen. Ik: Jahaaa
Ik al 20 ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef niet de beste te zijn, maar in de top 5 is goed
En er hebben al mensen op mij gestemd
Ik heb 6 punten geloof ik
Ze zei dat jij ook moest gaan slapen.quote:
Ah, ik zal morgen of zo eens kijken, als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef niet de beste te zijn, maar in de top 5 is goed
En er hebben al mensen op mij gestemd
Ik heb 6 punten geloof ik
Dat ga ik hem niet vertellen nee. Ik heb het fragment niet bekeken. Toch weet ik dat het geen correct Engels is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
[..]
De enige persoonsvorm is I, ja? Really?
Vertel jij tegen hem dat het fout is? En niet gewoon een (Amerikaanse) manier van zinnen vormen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:06 schreef IQM het volgende:
Maar goed, maak me maar wakker wanneer ik echt een fout maak. Ik ga nu slapen.
Jij bent stomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik al 20 ofzo![]()
[..]
Ze zei dat jij ook moest gaan slapen.
Je mag wel op mij stemmenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent stom
en ik stem niet, want dan krijgen andere mensen meer punten e maak ik helemaal geen kans
Ik zal morgen op je stemmen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent stom
en ik stem niet, want dan krijgen andere mensen meer punten e maak ik helemaal geen kans
Goede strategie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent stom
Alleen van Haraquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, dat kan wel, jij krijgt toch geen stemmen bij
Slaap lekkerquote:
/Dat was krentenbolquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alleen van Hara![]()
Jij ronselt hier zelfs stemmen!
Dan heb ik de verkeerde bedanktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/Dat was krentenbol
en klopt, ik moet toch wat!
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:01 schreef dagdag het volgende:
DIT DOET DE DEUR DICHT JIJ ZAL JE HELE LEVEN FALEN, NAMELIJK ZET JE OMLAAG IN DE KASTE
quote:
Wie? Namen en rugnummers wil ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
Het zal je niet erg veel helpen, maar het is geen kloon van mij
Ik heb er wel een stuk of 5/6, dus het zegt wel iets
Dadelijk terug naar bed
Hey d_a weer terug!quote:
Ja, hij was hier gister.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:51 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen zonder uitkering doen dat nog.
En tevens mensen die niet homo zijn zoals Juicyhill of een dekmatroos zoals jitzeeeeeeeeeeeeeeeee
Doe er wat aan, een stoere mannen titel willen wequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kut sentimentele wijven titel![]()
![]()
![]()
Nee, Fas zei nog dat ie moest blijven tot jij er was, maar jij kwam maar niet.quote:
Jup, op naar een nieuwe GaySC!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een kut sentimentele wijven titel![]()
![]()
![]()
zal wel nietquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Fas zei nog dat ie moest blijven tot jij er was, maar jij kwam maar niet.Weet ook niet of ie nog terug komt.
Heerlijk! Maar ik bewaar hem wel voor vanmiddag.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stuk pizza voor jou Bobby-B
Dat moet voorkomen worden. Maak mij mod en ik zorg ervoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:59 schreef de_boswachter het volgende:
Dadelijk krijgen we nog titels als:
Robbie Williams weer bezet![]()
!
[insert standaard faaler] wint Idols !!11
Check die lekker bois van Jillllzzzzzz
Etc.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:00 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wilde jou ook nog wat geven bowa maar ik krijg de foto niet goed geknipt.
Je hebt in ieder geval nog een jostie te goed
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Zelf gemaakt of zoen diepvriesgeval ?
Godsamme, wat lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt uiteraard.
Deze is een beetje valsspelen want mijn kompaan had gewoon zo'n pakket gekocht bij de AHquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Godsamme, wat lekker.
Even een noobvraag, maar welke bodem gebruik je en hoe maak je die ?
Hoe maak jezelf zulkes pizza eigenlijk (). (ik haal die dingen altijd af
, algemeen te lui )
Hoe noem je zoiets ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze is een beetje valsspelen want mijn kompaan had gewoon zo'n pakket gekocht bij de AH
Dan heb je deeg en pastasaus al, kan je de rest er zelf op gooien.
Das zon blauw langwerpig ding wat bij de zelfmaak croissants enzo in de koeling ligt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe noem je zoiets ?
Als ik dat aan zoen bijvulsletje moet vragen, dan wil ik wel een goede indruk achter laten alsof ik altijd zelf kook enzo
Jij hebt het zo vaak over gays dat ik bijna zou denken dat je er zelf 1 bent.quote:
Maar toch zijn het vaak andere mensen die erover beginnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt het zo vaak over gays dat ik bijna zou denken dat je er zelf 1 bent.
Is het daar niet een beetje vroeg voor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:41 schreef dagdag het volgende:
http://www.livejasmin.com/freechat.php?performerid=PLAYINGDIRTY&tags=girl
kwam net een oma tegenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Is het daar niet een beetje vroeg voor.
Die frituur je toch niet hè?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
D_A is terug en er is ineens geen kont meer aan in de sc.
Nee hoor, ik vermaak me wel. Alleen niet hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ahhhh, zit ik je te vervelen?![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
D_A is terug en er is ineens geen kont meer aan in de sc.
Waarom? Daar zorgt hij zelf wel voor binnenkortquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
pijp remlof om hem te te laten bannen?
omdat moederquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Daar zorgt hij zelf wel voor binnenkort
en komt hij nog keer ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zag hem ook heel even ademen op fok!!!!![]()
![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
omdat moeder
We moeten ananas een voorzetje geven waardoor die een ban oploopt
Ik weet niet. Ik zag hem heel even klagen over de sc en toen ging ik weer weg..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:29 schreef dagdag het volgende:
[..]
en komt hij nog keer ?
waar was hij ?
waarom
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom? Daar zorgt hij zelf wel voor binnenkort
Waarom haten?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
omdat moeder
We moeten ananas een voorzetje geven waardoor die een ban oploopt
Heb ik al 3x gepost (waaronder 1tje wara ik geen ban voor kreeg en 1tje in het 1000ste Ajax topicquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zag hem heel even klagen over de sc en toen ging ik weer weg..
Waar gaat je opdracht over ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:37 schreef kurk_droog het volgende:
Kreeg schouderklopje van stagebegeleider die mijn verslag zeer mooi vond. Hij werd bijna emotioneel
in het volgende deel postte hij ook nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik zag hem heel even klagen over de sc en toen ging ik weer weg..
Wil je de mijne ook even makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:37 schreef kurk_droog het volgende:
Kreeg schouderklopje van stagebegeleider die mijn verslag zeer mooi vond. Hij werd bijna emotioneel
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef dagdag het volgende:
bowa zeg ben jij geïnteresseerd in een keigoed fotoalbum van een 18 jarig meisje ?
Moet je een Boeing 747 proberen te koppen, daarvan gaat het over heb ik mij laten vertellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:44 schreef dagdag het volgende:
ik weet niet wat het is, maar elke keer als ik van die noodless van unox eet krijg ik tering koppijn
oh dacht een trein, maar elke keer als ik dat doe overleef ik het en ligt de trein in stukken...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet je een Boeing 747 proberen te koppen, daarvan gaat het over heb ik mij laten vertellen.
Dat lijkt me niet te eten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb. Gaat dat wel goed met de saus e.d?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is er mis met gefrituurde pizza?
Deze?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef dagdag het volgende:
bowa zeg ben jij geïnteresseerd in een keigoed fotoalbum van een 18 jarig meisje ?
Volgens mij krijg je daar alleen maar meer hoofdpijn van.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Moet je een Boeing 747 proberen te koppen, daarvan gaat het over heb ik mij laten vertellen.
nee valt wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar alleen maar meer hoofdpijn van.
Was je ook in Washington?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:47 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh dacht een trein, maar elke keer als ik dat doe overleef ik het en ligt de trein in stukken...
quote:
ok later, wij jou niet namelijkquote:
Leuk, ff die metro gesloopt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:59 schreef dagdag het volgende:
mijn quote faalde, ik was gisterenavond even in Washington
Je moet alles goed vastplakken aan de bodem, het liefste met pritt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:47 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet te eten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet geprobeerd heb. Gaat dat wel goed met de saus e.d?
ja stond op het spoor met 2 handen in de luchtquote:
Wat culinair.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je moet alles goed vastplakken aan de bodem, het liefste met pritt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:02 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja stond op het spoor met 2 handen in de lucht
KLB KLB KLB
en toen botsing
quote:wat een faalmens
Sterrenmeisje gaat bij tattooshop werken
KORTRIJK - Het inmiddels wereldberoemde sterrenmeisje Kimberley Vlaeminck (18), die 56 sterretjes op haar gezicht liet tatoeëren en daar daarna direct spijt van kreeg, gaat nu zelf in een tattooshop werken.
Kimberley Vlaeminck
Boek nu zeer voordelig een verblijf in Center Parcs De Huttenheugte!
www.centerparcs.nl
Kimberley gaat aan de slag bij Tattoo Mike in Kortrijk. Dat is de concurrent van tatoeëerder Rouslan Toumaniantz, de man die haar 56 sterretjes op haar gezicht gaf.
"Kimberley zal vanaf vrijdag de klanten ontvangen en advies verlenen over het plaatsen van tatoeages. Ze is een ervaringsdeskundige en weet hoe het verkeerd kan gaan", meldt een woordvoerder in Het Laatste Nieuws.
'In slaap gevallen'
In eerste instantie beweerde Kimberley tijdens het plaatsen van de tattoos in slaap te zijn gevallen en slechts 3 in plaats van 56 sterren gevraagd te hebben.
Later bleek dat het Belgische sterrenmeisje de tatoeage van 56 sterretjes wel degelijk zelf gewild zou hebben. Omdat ze bang was voor de reactie van haar vader, verzon ze het verhaal dat ze in slaap was gevallen.
ja lekker interessantquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat het echt is
Helaas niet.quote:
Het was ook niet echt. Ze heeft gister bekend dat ze alles bij elkaar gejokkebrokt heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik geloof nog steeds niet dat het echt is
Waar heb jij last van?quote:
Echt, zo`n aandachtshoer.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het was ook niet echt. Ze heeft gister bekend dat ze alles bij elkaar gejokkebrokt heeft.
M`n sok zit verkeerd om.quote:
Er zijn alleen maar mannelijke leden aan het posten in de SC.quote:
quote:ben niet perfect, maar wel mezelf.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Echt waarom denkt fucking iedereen dat ik homo benik hossel alleen maar chicks.
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben er allang achter dat mijn voorkeur alleen maar naar vrouwelijk uit gaat.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:23 schreef 3lmo het volgende:
Dat betwijfel ik. Wellicht moet je er nog zelf nog achter komen.
Vanwege die marmot in je avatar ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Alsnog, dat is een dame. Zegt nog niks over geaardheid.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwege die marmot in je avatar ?
Dus het bevestigt ook niet je heteroseksualiteit. Het valt dus ook niet uit te sluiten dat je gay bent.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Alsnog, dat is een dame. Zegt nog niks over geaardheid.
Wij zijn er al lang van overtuigd, nu jij nogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
En waarom wil je zo graag dat ik gay ben?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:30 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dus het bevestigt ook niet je heteroseksualiteit. Het valt dus ook niet uit te sluiten dat je gay bent.
Maar het is irritant dat in elk topic dat ik open gereageerd word met dingen zoals "homo" of "dikke".quote:
Marmotquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwege die marmot in je avatar ?
quote:
Ik zeg niet dat ik het wil, ik zeg alleen dat je het niet moet onderdrukken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En waarom wil je zo graag dat ik gay ben?
Ik heb niets te onderdrukken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het wil, ik zeg alleen dat je het niet moet onderdrukken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:35 schreef dagdag het volgende:
[..]
hey schat, hoe vind je me nieuwe broek blitze kleuren heh
http://www.luisaviaroma.com/index.aspx#getData.aspx|CallType=Product&prodId=06V65&des=4HH&cat=&gender=men&group=&vendorColor=Mjcw&season=sale&seasProdID=49I
Als je in de Dikke (hihi, ik zei dikke) van Dale het woord 'homo' opzoekt staat er:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je in de Dikke (hihi, ik zei dikke) van Dale het woord 'homo' opzoekt staat er:
1ho·mo·sek·su·eel bn met seksuele gevoelens voor leden vh eigen geslacht; homofiel; Juicyhil
Ligt denk ik aan de persoon die het opzoekt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je in de Dikke (hihi, ik zei dikke) van Dale het woord 'homo' opzoekt staat er:
1ho·mo·sek·su·eel bn met seksuele gevoelens voor leden vh eigen geslacht; homofiel; Juicyhil
Boeiend, trek het je niet zo aan. Daarbij doe je zelf af en toe ook irritant tegen users.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar het is irritant dat in elk topic dat ik open gereageerd word met dingen zoals "homo" of "dikke".
Tyf es op ofzo die gasten
Waarom staat dit dan in je ondertitel:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de persoon die het opzoekt.
Zie het namelijk niet staan.
quote:Biogarde schreef het volgende:
Juicy is natuurlijk een soort opperbevelhebber der bevelhebbers. Daar vallen de mannen op. Jeweets.
Crack_ schreef het volgende:
Zullen we ook een gevalletje "morning after pil" maken ?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, maar vaak word het gewoon irritant. En vooral persoonlijke opmerking zoals "dikke" vind ik gewoon irritant.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, trek het je niet zo aan. Daarbij doe je zelf af en toe ook irritant tegen users.
Nu denk ik dat jij dik bent, net zoals jitzze een neger is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nah, maar vaak word het gewoon irritant. En vooral persoonlijke opmerking zoals "dikke" vind ik gewoon irritant.
Ik maak dat soort opmerkingen niet.
Ik heb dat beeld nu ook van juicyhillquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu denk ik dat jij dik bent, net zoals jitzze een neger is.
Vreemd. Ik wel:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ziggoquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb dat beeld nu ook van juicyhill![]()
En Adelante: ik ben geen neger!
Had dan ook bij negeren iets als "een banaan in je oor stoppen" gezetquote:
Aanvragen? Heb je dat nog niet gedaan dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Juicyhil het volgende:
Maarree, donderdag dan eindelijk m`n rijbewijs aanvragen op stadhuis
Ik krijg morgen pas geld, die dingen kosten 60 euroquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aanvragen? Heb je dat nog niet gedaan dan?
Dan moet je eerst nog beginnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb ineens een onbedwingbare behoefte om te stoppen met werken
Maar je hoeft toch pas te betalen bij afhalen? Nu moet je nog eens 5 dagen wachten ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik krijg morgen pas geld, die dingen kosten 60 euro
Nope, bij het aanvragen. Maar ja, ik vraag hem met spoed aan (+ 30 euro) dan heb ik misschien nog in het weekend.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch pas te betalen bij afhalen? Nu moet je nog eens 5 dagen wachten ofzo
Dus je betaalt nu twee keer zo veel, omdat je geen geld hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nope, bij het aanvragen. Maar ja, ik vraag hem met spoed aan (+ 30 euro) dan heb ik misschien nog in het weekend.
Als ik vorige week ook geld had, had ik het even zo goed met spoed aangevraagdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dus je betaalt nu twee keer zo veel, omdat je geen geld hebt![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Had dan ook bij negeren iets als "een banaan in je oor stoppen" gezet
Ja, helemaal rechts.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:53 schreef dagdag het volgende:
zie die laatste 2 reacties, er staat toch ook beeldscherm naast meisje ?
Users die alles gay vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor een schrijfopdrachtquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand nog iets van dit liggen:
PO Biologie: invloed CO2 op koraal
PO Scheikunde: kristalwatergehalte bepalen in Mohr's Zout dmv titratie
PO Natuurkunde: iets met cirkelbewegingen
GLO: boekverslag Tom Bedlam
Schrijfopdracht Nederlands
CKV: powerpoint
Stageverslag
?
Bedankt in ieder geval want ik heb er geen tijd voor!!1!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:21 schreef 3lmo het volgende:
Iemand, zoek een strandlaken van twee meter voor mij uit.
Bij makro 5 felle kleuren van 100 x 180SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft iemand nog iets van dit liggen:
PO Biologie: invloed CO2 op koraal
PO Scheikunde: kristalwatergehalte bepalen in Mohr's Zout dmv titratie
PO Natuurkunde: iets met cirkelbewegingen
GLO: boekverslag Tom Bedlam
Schrijfopdracht Nederlands
CKV: powerpoint
Stageverslag
?
Bedankt in ieder geval want ik heb er geen tijd voor!!1!
Ja, koraal gaat dan dood. Maar wat heeft dat voor invloed verder nog op het milieu?!?! Dat mag ik lekker gaan onderzoeken!!1quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wat voor een schrijfopdracht![]()
oh en koraal gaat volgensmij de pijp uit door veel co2
Ohnee het is opper KLB SC'er kurk_droogquote:
neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ohnee het is opper KLB SC'er kurk_droog
Ik ga maar snel!
Laatst nog geweest, fuck.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bij makro 5 felle kleuren van 100 x 180
quote:
bofkontquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja, koraal gaat dan dood. Maar wat heeft dat voor invloed verder nog op het milieu?!?! Dat mag ik lekker gaan onderzoeken!!1
Nee, want alles moet volgende week af en ik heb schoolexamenweek en moet nog van alles bijwerkenquote:
neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Doe er dan een van longcat, die is zeker long genoeg.
Nu huiswerk maken, kusjes.
tubgirl?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, want alles moet volgende week af en ik heb schoolexamenweek en moet nog van alles bijwerken![]()
![]()
![]()
Ik ga een ban aanvragen.
heb je niet zo een kekke reparatieweek dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, want alles moet volgende week af en ik heb schoolexamenweek en moet nog van alles bijwerken![]()
![]()
![]()
Ik ga een ban aanvragen.
sjonnies - japapapapaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, die DJ hier draait chille muziek maar ik weet nu heul niet hoe dat nummer heet.
snel een microfoon pakken, tegen je geluidsboxjes houden, tunatic als de wiedeweer installeren en gebruikenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, die DJ hier draait chille muziek maar ik weet nu heul niet hoe dat nummer heet.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef reetveter het volgende:
psies, krijg je huidkanker van...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef Syb-rund. het volgende:
hey elmo, je gaat toch niet deze week op het strand vertoefen he, er schijnt een ''zonalarm'' te zijn momenteel
En dan bij Hoek van Holland gaan liggen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
http://www.afcashop.nl/afcashop/towels/handdoek-afca-groot.php 200x100
Was het maar zoquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
En dan bij Hoek van Holland gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |