Ed Wood is een genie en mijn persoonlijke voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:38 schreef Maisnon het volgende:
Gaat over de slechtste regisseur ooit, Ed Wood
Alles is gewoon slecht aan z'n films, echt geweldigDracula die tijdens het filmen een harstilstand krijgt en vervangen wordt door de lokale loodgieter die een halve meter langer is en de rest van de tijd met een cape voor z'n mond moet lopen om niet op te vallen.
Kartonnen grafstenen die omvallen maar wat gewoon op de film blijft staan
Ik wilde er een winnen, maar das denk ik misluktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:45 schreef krioro het volgende:
On topic voor het vorige deel: Niks iedereen fok! shirts, dan gaat de exclusiviteit er van af!
Alan Smithee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is die naam ook alweer die regisseurs gebruiken al ze hun eigen naam niet aan een project willen hangen omdat het te slecht was?
Och, wil je de mijne kopen?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde er een winnen, maar das denk ik mislukt
John Doe?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is die naam ook alweer die regisseurs gebruiken al ze hun eigen naam niet aan een project willen hangen omdat het te slecht was?
"Uwe Boll"quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Fout? Want?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:49 schreef krioro het volgende:
Wat ben ik trouwens blij dat je die foute Engelse zin uit je sig hebt gehaald IQM.
Dank jequote:
Nee, die bedoel ik nietquote:
Nooit van gehoordquote:
Het was toch zoiets van "When I....be...."? Nou, dat klopte dus niet.quote:
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Het was toch zoiets van "When I....be...."? Nou, dat klopte dus niet.
Sop ze.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:51 schreef Breathtaking het volgende:
MN HAMSTER IS WAKKER! HAMSTERSPEELKWARTIER!
Awesome!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?
Ik zou nu natuurlijk op jouw inzending kunnen gaan stemmen, maar dat staat ook weer zo stom hè.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil er een verdienen, maar ik ben niet goed genoeg als smiley
Ja.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah, is het hamstertje overstuur door m'n grapje?
Dat beweer ik ja. In die zin is de enige persoonsvorm 'I' en die is dus ook van toepassing op het laatste deel. 'I be' kan niet, het zou dan bijvoorbeeld '....start being awesome....' moeten zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" klopt niet, wil je beweren? Why is that?
Ik hoef niet de beste te zijn, maar in de top 5 is goedquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou nu natuurlijk op jouw inzending kunnen gaan stemmen, maar dat staat ook weer zo stom hè.
De enige persoonsvorm is I, ja? Really?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat beweer ik ja. In die zin is de enige persoonsvorm 'I' en die is dus ook van toepassing op het laatste deel. 'I be' kan niet, het zou dan bijvoorbeeld '....start being awesome....' moeten zijn.
Luister naar je moeder.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:02 schreef Breathtaking het volgende:
En toen trof m'n moeder me aan, computerend in mijn ondergoedzij: Ga slapen. Ik: Jahaaa
Ik al 20 ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef niet de beste te zijn, maar in de top 5 is goed
En er hebben al mensen op mij gestemd
Ik heb 6 punten geloof ik
Ze zei dat jij ook moest gaan slapen.quote:
Ah, ik zal morgen of zo eens kijken, als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoef niet de beste te zijn, maar in de top 5 is goed
En er hebben al mensen op mij gestemd
Ik heb 6 punten geloof ik
Dat ga ik hem niet vertellen nee. Ik heb het fragment niet bekeken. Toch weet ik dat het geen correct Engels is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:05 schreef IQM het volgende:
[..]
De enige persoonsvorm is I, ja? Really?
Vertel jij tegen hem dat het fout is? En niet gewoon een (Amerikaanse) manier van zinnen vormen?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:06 schreef IQM het volgende:
Maar goed, maak me maar wakker wanneer ik echt een fout maak. Ik ga nu slapen.
Jij bent stomquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik al 20 ofzo![]()
[..]
Ze zei dat jij ook moest gaan slapen.
Je mag wel op mij stemmenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent stom
en ik stem niet, want dan krijgen andere mensen meer punten e maak ik helemaal geen kans
Ik zal morgen op je stemmen!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent stom
en ik stem niet, want dan krijgen andere mensen meer punten e maak ik helemaal geen kans
Goede strategie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij bent stom
Alleen van Haraquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, dat kan wel, jij krijgt toch geen stemmen bij
Slaap lekkerquote:
/Dat was krentenbolquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Alleen van Hara![]()
Jij ronselt hier zelfs stemmen!
Dan heb ik de verkeerde bedanktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
/Dat was krentenbol
en klopt, ik moet toch wat!
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:01 schreef dagdag het volgende:
DIT DOET DE DEUR DICHT JIJ ZAL JE HELE LEVEN FALEN, NAMELIJK ZET JE OMLAAG IN DE KASTE
quote:
Wie? Namen en rugnummers wil ikquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo.
Het zal je niet erg veel helpen, maar het is geen kloon van mij
Ik heb er wel een stuk of 5/6, dus het zegt wel iets
Dadelijk terug naar bed
Hey d_a weer terug!quote:
Ja, hij was hier gister.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |