abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70456703
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Was het soms met kost en inwoning
You tell someone you're a Metatron, they stare at you blankly. You mention something out of a Charlton Heston movie and suddenly everyone is a theology scholar!
Meh.
  maandag 29 juni 2009 @ 17:24:47 #53
199696 JtodaX
Dat ben ik. Jij. Ons.
pi_70484938
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:07 schreef Falco het volgende:
Andere wijk in Almere heeft precies hetzelfde volksverhuizingsbeeld:

http://www.funda.nl/koop/kaart/#/almere/eilandenbuurt/
Dat is echt schokkend...
Net als 'Tussen de vaarten' Noord en Zuid. Je zou er maar wonen, hele straat leeg.
En dat is niet een nieuwbouw project oid, het zijn zelfs allemaal verschillende makelaars

[ Bericht 3% gewijzigd door JtodaX op 29-06-2009 17:39:25 ]
Ik aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor de inhoud van de door mij geplaatste berichten.
pi_70486927
quote:
Op maandag 29 juni 2009 17:24 schreef JtodaX het volgende:

[..]

Dat is echt schokkend...
Net als 'Tussen de vaarten' Noord en Zuid. Je zou er maar wonen, hele straat leeg.
En dat is niet een nieuwbouw project oid, het zijn zelfs allemaal verschillende makelaars
Overal een ton eraf en ze zijn zo verkocht, geen centje pijn
pi_70488627
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:29 schreef henkway het volgende:

[..]

Overal een ton eraf en ze zijn zo verkocht, geen centje pijn
Probleem is alleen dat de verkopers dat niet willen. "De prijzen zouden altijd blijven stijgen", toch? Dan kun je toch niet gaan zakken...
pi_70488700
Iedereen heeft een moment dat er wel gezakt moet worden
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70490674
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat de verkopers dat niet willen. "De prijzen zouden altijd blijven stijgen", toch? Dan kun je toch niet gaan zakken...
waarom, dan is er nog een stijging van 10% per jaar in de laatste tien jaar, prima toch
pi_70491096
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:20 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Mmmm.... gaat nieuwbouw toch roet in het eten gooien?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_70492163
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedereen heeft een moment dat er wel gezakt moet worden
ik niet Ik heb wel een moment van dikke middelvinger
  maandag 29 juni 2009 @ 21:10:44 #60
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70492367
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

ik niet Ik heb wel een moment van dikke middelvinger
Maar je huis (ver) boven de marktprijs te koop zetten en vervolgens niet willen zakken in de huidige markt is ook zinloos. Dan kun je het beter niet te koop aanbieden.
The End Times are wild
pi_70492699
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar je huis (ver) boven de marktprijs te koop zetten en vervolgens niet willen zakken in de huidige markt is ook zinloos. Dan kun je het beter niet te koop aanbieden.
Precies anders hebben een hoop mensen waarschijnlijk ook een hele dikke middelvinger voor jouw.
I'll sing you a lullaby.
pi_70492972
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

tenzij je een uniek huis en locatie hebt, waarvan het aanbod in het laatste jaar uitgedund is, en gericht op een segment dat een veelvoud kan en wil betalen. Ik bedoel, hier in de buurt is in de laatste jaren het aanbod uitgedund, ondanks alle doom-en-gloom-verhalen, en zijn de betreffende huizen in de 800k+ categorie simpelweg gesloopt door de kopers, en vervangen door decadente nieuwbouw en dito tuinarchitectuur (laatst viel m'n bek nog open).

Weet je nog: haves and have-nots. Het onderscheid wordt steeds groter. De middelvinger navenant. Arrogantie loont, heb ik inmiddels ervaren. En ondanks populair denken, daar is niks aan veranderd. De laatste aanbieder bepaalt de marktprijs, en als je de enige aanbieder bent...... begrijp je, schaarste is de sleutel.....

zegt niks over de markt, maar hey, wat is precies de downside?
pi_70493042
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:19 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Precies anders hebben een hoop mensen waarschijnlijk ook een hele dikke middelvinger voor jouw.
so what do i excatly care? Niemand hoeft het te kopen hoor
  maandag 29 juni 2009 @ 21:34:42 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70493372
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

tenzij je een uniek huis en locatie hebt, waarvan het aanbod in het laatste jaar uitgedund is, en gericht op een segment dat een veelvoud kan en wil betalen. Ik bedoel, hier in de buurt is in de laatste jaren het aanbod uitgedund, ondanks alle doom-en-gloom-verhalen, en zijn de betreffende huizen in de 800k+ categorie simpelweg gesloopt door de kopers, en vervangen door decadente nieuwbouw en dito tuinarchitectuur (laatst viel m'n bek nog open).

Weet je nog: haves and have-nots. Het onderscheid wordt steeds groter. De middelvinger navenant. Arrogantie loont, heb ik inmiddels ervaren. En ondanks populair denken, daar is niks aan veranderd. De laatste aanbieder bepaalt de marktprijs, en als je de enige aanbieder bent...... begrijp je, schaarste is de sleutel.....

zegt niks over de markt, maar hey, wat is precies de downside?
De downside is dat je jaren kan wachten terwijl je eigenlijk liever iets anders zou willen doen/ergens anders zou willen wonen. Wat waarom zet je je huis op de eerste plaats te koop dan?
The End Times are wild
  Redactie Frontpage maandag 29 juni 2009 @ 23:01:05 #65
145738 superworm
is erbij
pi_70497292
Zoek in 199.705 koopwoningen
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 29 juni 2009 @ 23:02:51 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70497385
Vreemd genoeg zal die verhoging van de NHG het aantal onverkochte huizen even doen opdrijven. Want iedereen die een huis wil kopen tussen de 240K en de 320K die wacht nu natuurlijk nog even!
The End Times are wild
pi_70497920
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:02 schreef LXIV het volgende:
Vreemd genoeg zal die verhoging van de NHG het aantal onverkochte huizen even doen opdrijven. Want iedereen die een huis wil kopen tussen de 240K en de 320K die wacht nu natuurlijk nog even!
Wees er snel bij!! .
  maandag 29 juni 2009 @ 23:14:01 #68
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_70497986
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:12 schreef pberends het volgende:

[..]

Wees er snel bij!! .
Ik heb liever die 30% korting!
The End Times are wild
pi_70498083
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb liever die 30% korting!
Minimaal 15 zou ik zeggen... als je dan een huis koopt zou ik men niet compleet voor gek verklaren. Maarja, 25% moet wel lukken.
pi_70503654
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

De downside is dat je jaren kan wachten terwijl je eigenlijk liever iets anders zou willen doen/ergens anders zou willen wonen. Wat waarom zet je je huis op de eerste plaats te koop dan?
omdat de realiteit is dat er een categorie is waarbij prijs er nog steeds niet toe doet. Op prijs concureren heeft alleen nut als er veel van iets is wat onderling uitwisselbaar is, wanneer er sprake is alternatieven. Er zijn huizen waarbij dat het geval is, er zijn ook huizen waarbij dat niet het geval is.

Waarom zou een koper wachten tot ze ernaast grijpt, als er geen alternatief is? Willen ze jarenlang wonen in een tijdelijk huurhuis wachtend op dat afgeprijsd huis dat nooit komt, samen met een kniezende familie? Dat is allemaal leuk als je jong, alleen en flexibel bent, daarna wordt dat allemaal een stuk minder.

Schaarste is de sleutel, en als je iets hebt wat schaars is hoef je niet op prijs te concureren. De markt mag wel dun zijn, maar wie denkt wel even 25% korting te kunnen bedingen, komt hier niet eens voorbij de poort. Verspilling van tijd. Daarom is stoere praat wel leuk, maar daar kun je niet in wonen.

Ik prijs het marktconform, maar verdoe mijn tijd niet met mensen die toch niet willen kopen, ongeacht wat de prijs is

[ Bericht 7% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 30-06-2009 06:31:05 ]
pi_70503763
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:05 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Schaarste is de sleutel, en als je iets hebt wat schaars is hoef je niet op prijs te concureren.
Je vergeet even dat het mes aan twee kanten snijd, er is nl. ook een schaarste in het aantal mensen dat niet kijkt naar de prijs van de woning. Het aantal mensen dat een huis wil kopen waarbij 'de prijs er niet toe doet' zal ook in een hoog tempo zijn afgenomen. Schaarste is de sleutel die er toe doet dat de 'schaarste in het aanbod' er niet meer toe doet en je alleen nog maar op prijs kan concurreren.
I'll sing you a lullaby.
pi_70503930
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 06:54 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je vergeet even dat het mes aan twee kanten snijd, er is nl. ook een schaarste in het aantal mensen dat niet kijkt naar de prijs van de woning. Het aantal mensen dat een huis wil kopen waarbij 'de prijs er niet toe doet' zal ook in een hoog tempo zijn afgenomen. Schaarste is de sleutel die er toe doet dat de 'schaarste in het aanbod' er niet meer toe doet en je alleen nog maar op prijs kan concurreren.
ik zie wat anders om me heen, maar dat maakt niet uit.

Niet dat het maatgevend is voor de huizenmarkt als geheel, want het is natuurlijk maar een klein deel ervan.
pi_70534126
quote:
Zoek in 198.553 koopwoningen
Neeeeeej
pi_70537377
Damn, geen kratje bier voor mij

198.409
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: