Wat heeft het niet kunnen tonen van een webpagina te maken met deze 'discussie' ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef RvLaak het volgende:
En als we toch gaan bashen:
[
En dit pleit ook niet voor windows:
Waarvoor mijn dankquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja ik begrijp de tirade tegen oshiro ook niet zo. Hij onderbouwt keurig zijn mening waarom voor HEM een dell een betere keuze is. Prima toch. Beter dan plaatjes van driewielers en motors van mensen die het verschil tussen bluetooth en wifi niet weten.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Wat heeft het niet kunnen tonen van een webpagina te maken met deze 'discussie' ?
Beetje mislukte bash. In je Mac-browser had je een gelijke melding gezien. Dit heeft natuurlijk geen ruk met het falen van een willekeurig OS te maken.
Deel 1 liep voor de verandering eens vrij aardig.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:13 schreef oshiro het volgende:
[..]
Waarvoor mijn dank
Onderbouwing blijft in een discussie gewoon het belangrijkste, en als iedereen gewoon z'n best zou doen om na te denken zou dit topic misschien eens wat anders kunnen worden dan de zoveelste windows/mac-flamewar. Dat zou namelijk best eens interessant kunnen zijn!
True, maar het was meer bedoeld ter illustratie. Mijn tweede foto was van een pinautomaat die crashte. Ook geen Windows probleem, maar enkel een applicatie die crasht.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:11 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Wat heeft het niet kunnen tonen van een webpagina te maken met deze 'discussie' ?
Beetje mislukte bash. In je Mac-browser had je een gelijke melding gezien. Dit heeft natuurlijk geen ruk met het falen van een willekeurig OS te maken.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Computers are like air-conditioners. They stop working when you open windows.
En als we toch gaan bashen:
[ afbeelding ]
En dit pleit ook niet voor windows:
[ afbeelding ]
Maar goed... Jij zal toch blijven vasthouden aan je illusies... Wat dat betreft past de volgende tekst ook wel een beetje bij jou (en je mede-bashers):
[..]
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
True, maar het was meer bedoeld ter illustratie. Mijn tweede foto was van een pinautomaat die crashte. Ook geen Windows probleem, maar enkel een applicatie die crasht.
OSX heeft ook zo zijn nukkigheden. Een paint programma dat er domweg niet is bijvoorbeeld.
Het enige wat nog ontbreekt op OSX zijn veel games. Verder zijn er maar weinig applicaties waarvoor geen OSX variant te vinden is. Beetje non argument.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef Wijnbo het volgende:
Het is heel simpel : MacOS sucks.
Mac rulet.
MacOS = prima voor standaard dingen en designspul, echter wordt je te veel in je vrijheid bepertk qua software. Ik noem o.a. games.
Daarom : Mac + Vista of Windows 7 = RULE.]
Had ik het geld er maar voor
Ik snap even niet wat games er mee te maken hebben (koop een XBOX ofzo), maar heb je Terminal wel eens opgestart? Veel krachtiger dan dat wordt het niet hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef Wijnbo het volgende:
MacOS = prima voor standaard dingen en designspul, echter wordt je te veel in je vrijheid bepertk qua software. Ik noem o.a. games.
Je wordt in je vrijheid beperkt? Door het grote boze MacOS?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:41 schreef Wijnbo het volgende:
Echter komen er ook steeds meer games uit die ook op OS X kunnen draaien. Nog lang niet genoeg, maargoed. Het gaat langzaam aan de goede kant op wat dat betreft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het enige wat nog ontbreekt op OSX zijn veel games. Verder zijn er maar weinig applicaties waarvoor geen OSX variant te vinden is. Beetje non argument.
Ja, en je niet elke keer de blubber hacken als er een OS X update verschijnt is ook wat waard lijkt me.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Matty___ het volgende:
op een dell mini 9 kun je zo os x installeren.
voor 300 euro heb je een hackintosh netbook.
unibody en beter batterijen is echter wel een voordeel op de macpro.
Wel de updates negeren he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:44 schreef Matty___ het volgende:
op een dell mini 9 kun je zo os x installeren.
voor 300 euro heb je een hackintosh netbook.
unibody en beter batterijen is echter wel een voordeel op de macpro.
Vooral met kinderen. Hoe vaak die magsafe m'n notebook al niet gered heeft.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
Het zit 'm ook in de kleine dingen. Zo'n magsafe connector voor je voeding is echt heerlijk. (En ook één van de dingen die ik het meest mis op mijn hackintosh netbookje - zo'n ouderwetse powerconnector voelt opeens erg 1983 dan).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, en je niet elke keer de blubber hacken als er een OS X update verschijnt is ook wat waard lijkt me.
Ach laat ze gewoon lekker klooien en zelf ontdekken dat ze na een jaar in de vorm van tijd meer geld kwijt zijn geweest dan wanner ze gewoon die Mac hadden gekocht.quote:
nee ook met updates.quote:
Vlognes een Egnles odnrezeok ja?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:17 schreef Sjibble het volgende:
En volgens een brits onderzoek is er geen verschil tussen een merkbroek van 100 pond en een zeemanbroek van 20 pond. Net zo sterk en mensen zien het verschil niet.
De terminal van OS X is een gekortwiekte kopie van Linux. De PowerShell van MS is misschien zelfs nog wel krachtiger dan die van Linux (PowerShell dus, niet die archaïsche opdrachtpromptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat games er mee te maken hebben (koop een XBOX ofzo), maar heb je Terminal wel eens opgestart? Veel krachtiger dan dat wordt het niet hoor.
freebsd / darwin jah. geen linux troepquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:56 schreef oshiro het volgende:
[..]
De terminal van OS X is een gekortwiekte kopie van Linux. De PowerShell van MS is misschien zelfs nog wel krachtiger dan die van Linux (PowerShell dus, niet die archaïsche opdrachtprompt)
Huidige Macbooks worden ook verkocht met een GF 9400M-chip, die voor sommige gebruikers ook niet krachtig genoeg is. Ik zou persoonlijk minimaal een 9600M of een Quadro willen.
Daar moet ik me nog steeds in verdiepenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:42 schreef Jarno het volgende:
Of Automator. Echt, briljanter wordt het niet en Windows kan daar he-le-maal niks tegenover zetten.
Nou ja, Apple heeft natuurlijk niet echt een alternatief voor een Windows netbook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
Ja, en je niet elke keer de blubber hacken als er een OS X update verschijnt is ook wat waard lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |