in europa misschien maar in de vs is dat toch anders.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals eerder in dit topic... Ik denk juist dat de gemiddelde apple gebruiker beter het verschil weet tussen virus, trojan en exploit dan de gemiddelde windows gebruiker. Vergeet niet dat het grootste gedeelte van de mac gebruikers (ruime) ervaring heeft met windows en doelbewust is overgestapt.
Er zijn maar weinig mensen die als eerste computer bij een mac uitkomen.
Jawel, want voor elk virus of trojan moet ik nog steeds mijn root wachtwoord intikken. Dat is op een standaard windows installatie echt niet nodig. Sterker nog, gewoon een reading pane hebben in je mailclient kan al besmetting tot gevolg hebben.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:08 schreef Matty___ het volgende:
[..]
klopt maar dat betekent toch niet dat de mac dan beter beveiligd is.
Wat gek dat daar dan niet massaal macs naar de klote geholpen worden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
in europa misschien maar in de vs is dat toch anders.
had screenshots gezien van het installatie package van ilife zonder en met torjan,quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Achteraf gezien heeft eigenlijk niemand dat trojan in het wild gezien en er wordt zelfs aan getwijfeld of het geen reclamestunt is geweest van de av-fabrikant die als eerste met het nieuws kwam.
nu haal je email erbij.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel, want voor elk virus of trojan moet ik nog steeds mijn root wachtwoord intikken. Dat is op een standaard windows installatie echt niet nodig. Sterker nog, gewoon een reading pane hebben in je mailclient kan al besmetting tot gevolg hebben.
Eh nee jij zegt dat bij een standaard installatie een mac niet beter beveiligd is. Dat is wel zo.quote:
Nee, want voor 99% van de downloads heb ik geen ww nodig. Pas wanneer er daadwerkelijk ingegrepen wordt op het systeem is er een ww nodig. IK ben altijd rete voorzichtig met het intikken van mijn wachtwoord als ik een app uit niet zo veilige bron heb.quote:ik had her over een installatie van iets wat je hebt gedownload. waardoor het toch het vaakst mis gaat.
in dat geval maakt het niet uit. je wilt het gedownloade installeren dus voer je je root ww in
vraag me af of het bij win7 net zo erg als bij win95.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh nee jij zegt dat bij een standaard installatie een mac niet beter beveiligd is. Dat is wel zo.
Nou ja, gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Kom laten we gaan definitieneuken
sinds xp sp2 niet meerquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, gelijke monniken, gelijke kappen.
Al is schijnbaar de gemiddelde Windows PC na een verse installatie, indien onbeschermd, binnen een kwartier na aansluiten op het internet geīnfecteerd. Tenminste, dat was een paar jaar terug. Weet niet hoe het nu is.
Als backup voor m'n contacten en agenda. Puur backup.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:37 schreef Matty___ het volgende:
gebruikt iemand outlook expres uberhaupt?
Ook zoiets. Collega van mij met een HD Diamond Touch 2 of-hoe-heet-dat had een update gedaan van z'n telefoon, was -ie de helft van z'n instellingen en foto's kwijt. Dat soort dingen kan ik me dus gewoon niet voorstellen en vind ik ZO slordig. Er is een op iTunes aan te merken, maar elke keer een backup van je iPhone (en deze ook terug kunnen zetten bij problemen) is gewoon lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:08 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Als backup voor m'n contacten of agenda. Puur backup.
Als je met een HTC het meegeleverde backupprogramma gebruikt, behoud je gewoon alle instellingen, foto's, programma's enz.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:10 schreef Jarno het volgende:
Ook zoiets. Collega van mij met een HD Diamond Touch 2 of-hoe-heet-dat had een update gedaan van z'n telefoon, was -ie de helft van z'n instellingen en foto's kwijt. Dat soort dingen kan ik me dus gewoon niet voorstellen en vind ik ZO slordig. Er is een op iTunes aan te merken, maar elke keer een backup van je iPhone (en deze ook terug kunnen zetten bij problemen) is gewoon lekker..
Geef je nu op iemand antwoord?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
-Omdat een stroomadapter 90 euro kost
ja dat weet ik, is die 90 euro dan gerechtvaardigd?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je weet dat je die PA er gewoon bij krijgt he.
Niets heeft bij apple ook een normale prijsquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef jimjim1983 het volgende:
-Omdat een stroomadapter 90 euro kost
Zelfs in Europa word dit minder. Althans voornamelijk NL vind ik. Ik zie steeds meer mensen een macbook kopen voor het design en niet voor het OS.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:11 schreef Matty___ het volgende:
[..]
in europa misschien maar in de vs is dat toch anders.
Te weinig voor wat..?quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
we zijn er al uit.
en een mac is niet beveiligd tegen virusen er zijn gewoon te weinig in omloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |