Dat had ik inderdaad ook gisteravond... tot ik TDF er voor zag....quote:Op maandag 13 juli 2009 13:10 schreef Metatron het volgende:
(volkomen ongerelateerd)
Ik heb het TDF forum nu uit m'n AT gehaald. Het is de zoveelste keer dat ik zowat een hartverzakking kreeg van de titel Rabobank doet het in zijn broek nu waarna ik zag dat het slechts om dat suffe fietstochtje ging, en niet om iets belangrijks..
per wanneer, gisteravond stond 10 jaar nog op 5.5....quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef the_undertaker het volgende:
Forse verlagingen op depositos bij Credit Europe
Termijn Deposito 3 jaren 3.50% (was: 4.25%)
Termijn Deposito 4 jaren 3.75% (was: 4.50%)
Termijn Deposito 5 jaren 4.00% (was: 4.75%)
Termijn Deposito 7 jaren 4.50% (was: 5.25%)
Termijn Deposito 10 jaren 4.75% (was: 5.50%)
per vandaagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:54 schreef Nizno het volgende:
...
per wanneer, gisteravond stond 10 jaar nog op 5.5....
Mij ook niet. Ik ben nog steeds helemaal verbijsterd door het simpele feit dat de rente op mijn spaarrekening flink hoger is dan de rente op mijn hypotheekschuld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:24 schreef SeLang het volgende:
Rente is nog steeds mooi als je bedenkt hoe laag de inflatie is. Eigenlijk had ik gedacht dat de commerciele bankrente veel eerder zou gaan zakken. De maanden met hoger dan verwachte rente in de eerste helft van dit jaar hebben we al mooi in onze zak gestoken, dus mij hoor je eigenlijk niet klagen
Het enige fatsoenlijke percentage dat ik krijg is op mijn bankspaarrekening. Alleen dat geld staat nog minimaal 19,5 jaar vastquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik ben nog steeds helemaal verbijsterd door het simpele feit dat de rente op mijn spaarrekening flink hoger is dan de rente op mijn hypotheekschuld.
Momenteel zijn de deposito's niet echt om over naar huis te schrijven en het wordt alleen maar slechter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:44 schreef macondo het volgende:
Vorig jaar deposito's van een jaar afgesloten bij moneyou. Krijg er gewoon 5,3% over, dat is best nog royaal. Moet maar eens kijken wat voor nieuwe deposito's ik kan vinden(tvp)
Nou ja, de deposito's waren natuurlijk veel te hoog. Was duidelijk dat het nooit lang kan duren, als je de echte rente in de gaten hield.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Momenteel zijn de deposito's niet echt om over naar huis te schrijven en het wordt alleen maar slechter.
Schijt Credit Europe ookquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:27 schreef the_undertaker het volgende:
Forse verlagingen op depositos bij Credit Europe
Termijn Deposito 3 jaren 3.50% (was: 4.25%)
Termijn Deposito 4 jaren 3.75% (was: 4.50%)
Termijn Deposito 5 jaren 4.00% (was: 4.75%)
Termijn Deposito 7 jaren 4.50% (was: 5.25%)
Termijn Deposito 10 jaren 4.75% (was: 5.50%)
Op de beurs kan je ook verliezen.. dus je kan ook krimpenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef LePetitColonel het volgende:
is het nog wel slim om met deze lage rentes geld op deposito of bank te zetten ?
ik denk dat ik maar weer naar de beurs ga om het te vergokken of heef tiemand een beter idee?
nu zou ik geen langlopende deposito afsluiten. de rente gaat straks ongetwijfeld weer stijgen als de inflatie op gaat lopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:52 schreef LePetitColonel het volgende:
is het nog wel slim om met deze lage rentes geld op deposito of bank te zetten ?
ik denk dat ik maar weer naar de beurs ga om het te vergokken of heef tiemand een beter idee?
dat weet ik maar we hebben ook nog inflatie, het op de bank zetten tegen lage rente, met heberige klauwtjes van de belastingdienst + waardevermindering door inflatie is ook wel erg povertjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:23 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Op de beurs kan je ook verliezen.. dus je kan ook krimpen
4%? Dan heb je het niet over een normale spaarrekening neem ik aan? En er zijn momenteel ook niet veel deposito's die boven dat percentage uitkomen, zeker niet op de korte termijn.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef wibraman het volgende:
Ach, je kan toch al gauw een goede 4% pakken aan rente, als je het maar bij de juiste bank neerzet.
- 2% inflatiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:39 schreef wibraman het volgende:
Ach, je kan toch al gauw een goede 4% pakken aan rente, als je het maar bij de juiste bank neerzet.
Sterker nog, kreeg zostraks een mail van Alert@dividendpagina.nl: hoogste rente is 3,75% (SNS met voorwaardenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef LePetitColonel het volgende:
[..]
- 2% inflatie
- 1.2 % belasting
is toch wel een kloterig redementje van 0.8% dan. en 4% is nog best lastig dezer dagen.
AEGON heeft 4% basisrente, stel wat makkelijk te halen voorwaarden in en je hebt 4,2 á 4,3 % rente.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:05 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Sterker nog, kreeg zostraks een mail van Alert@dividendpagina.nl: hoogste rente is 3,75% (SNS met voorwaardenof MoneYou zonder voorwaarden)
Te gek voor woorden dat geld blijkbaar zo weinig waard is terwijl ze drie maanden geleden tientallen miljarden nodig hadden om niet om te vallen.
Dat is nog 1 bank die 4% rente of meer aanbied en dan is de vraag nog maar voor hoe lang.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef wibraman het volgende:
[..]
AEGON heeft 4% basisrente, stel wat makkelijk te halen voorwaarden in en je hebt 4,2 á 4,3 % rente.
Zeker als je ziet dat hun deposito tarieven ook zijn gedaaldquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:20 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is nog 1 bank die 4% rente of meer aanbied en dan is de vraag nog maar voor hoe lang.
quote:Met ingang van 14 juli 2009 heeft Credit Europe Bank N.V. de rente op de dagelijks opvraagbare Top-Interest spaarrekening verlaagd naar 2,50% p.j.. Ook de rentes voor termijndeposito's met een looptijd van 3 jaar t/m 10 jaar zijn gewijzigd. U vindt de actuele tarieven in ons Renteoverzicht. De rente van lopende termijndeposito's blijft natuurlijk ongewijzigd.
2,5%quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:
Email van Credit Europe. Per 14 juli is ook de rente op gewone rekening lager geworden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |