Mja, dat is ook weer zo, maar nu heb je iig nog hele rijenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was al 8 x 7dus het schaakpatroon klopte toch al niet.
Jaquote:
Op de onderste regel staan nu naast elkaar de mensen die de laatste tijd het minst tot niet aanwezig zijn geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er kunnen er niet meer weg, want anders klopt het schaakpatroon niet meer.
Dat weet ik. Maar destijds is besloten dat hij in de OP kon blijven vanwege zijn verdiensten. Zonder zijn bemoeienis was KSC namelijk na 3 topics al gesloten, omdat er "geen behoefte was aan nog een SC in GC".quote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Boehoe...Die is bezig een ander leven op te bouwen.
Maar ook niet rechtsquote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 1385 topics mag ie er best eens uit. Eigenlijk is dat hele gehannes niet nodig, maar goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar destijds is besloten dat hij in de OP kon blijven vanwege zijn verdiensten. Zonder zijn bemoeienis was KSC namelijk na 3 topics al gesloten, omdat er "geen behoefte was aan nog een SC in GC".
Buzzer heeft toen bepleit dat KSC wel degelijk in een behoefte voorzag, en tegen het toenmalige beleid in kon KSC zijn vaste plek in GC verkrijgen.
Ik zat er op te wachtenquote:
Vooruit, manboobs voor de vrouwen. Maar wel een manboob alert voor de spoiler dan.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bedoelt zwavel...
GF heeft het over swaffelen:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil ook wel dichter bijFha
eigenlijk
quote:
Wensen zijn verwerkt:quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar destijds is besloten dat hij in de OP kon blijven vanwege zijn verdiensten. Zonder zijn bemoeienis was KSC namelijk na 3 topics al gesloten, omdat er "geen behoefte was aan nog een SC in GC".
Buzzer heeft toen bepleit dat KSC wel degelijk in een behoefte voorzag, en tegen het toenmalige beleid in kon KSC zijn vaste plek in GC verkrijgen.
N00bs zijn het, ik zeg het je.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
Nu is er een plek leeg.
Zet daar dan een zwartblokje of een UI neer.
Daar staat Goldfinger nu... copy-paste van zijn avatarurl was niet helemaal goed gegaanquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
Nu is er een plek leeg.
Ik zie hetquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar staat Goldfinger nu... copy-paste van zijn avatarurl was niet helemaal goed gegaan.
Waar zijn die tettenspoilers dan?quote:
Bij gebrek aan geleverde content uitgesteld tot de volgende revisie.quote:
Kan ik daar staan? Ik zie mezelf nergens?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef MPG het volgende:
Nu is er een plek leeg.
Jij staat toch al naast Fha, gekkie?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik daar staan? Ik zie mezelf nergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |