Ja dat past mooi in het nieuwe concept van singlesquote:
Spannendquote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, van haar beste vriendin een subtiele hint. Maar verder niks mee gedaan en toen een beetje uit het oog verloren.
Ze heeft me onlangs wel een berichtje gestuurd uit het niets. Dus wie weet?
Daarentegen zou ik met een baby of peuter juist véél meer kijken waar de grenzen van de moeder (en de vader) liggen, omdat het kind zelf die scheiding niet kan aanbrengen. De rol zou ongetwijfeld wel anders groeien, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk bespreek je wel dingen met de moeder, maar dat kan niet altijd tijdens de situatie he
DAarbij speelt de leeftijd van de kinderen een grote rol. Is het een baby of peuter, dan zal je rol veel groter zijn dan die van een tiener
quote:
Het groeit ook natuurlijk.In het begin zal de ouder dat vanzelfsprekend doen, denk dat later de nieuwe partner ook steeds meer mee gaat opvoeden. Het lijkt me dat dat vanzelf gaat, al is het maar omdat je in een huis woont en elkaar beter leert kennen en inschatten.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd (ik val in herhaling geloof ik), maar in de regel? Niet iets wat ik zou doen zonder overleg met de moeder.
MILF?! MILF?!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Van zo'n Milf, als jou begrijpelijk
Dat hoeft geen belemmering te zijn om kinderen te krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Milf? Ze is net oud genoeg om haar rijbewijs te halen.
Achja gewoon zien hoe het gaat, komt vaak wel goedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen zou ik met een baby of peuter juist véél meer kijken waar de grenzen van de moeder (en de vader) liggen, omdat het kind zelf die scheiding niet kan aanbrengen. De rol zou ongetwijfeld wel anders groeien, dat ben ik met je eens.
moeilijk he, dat stil zijn
Dat is dan weer het andere uiterste, maar ik denk dat het (en zoals je zegt, zeker in de eerste tijd) iets is waar je best goed op moet letten. Alhoewel ik hier uiteraard projecteerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het lijkt me niet alleen voor mij, maar ook zeer zeker voor hem en de kinderen niet prettig als hij niets kan of mag zeggen als hem iets niet aanstaat.
O, ik vind van welquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriendin geeft mij dan inspraak omdat ze mijn mening op prijs stelt. Dat is niet iets waar ik in mijn ogen automatisch recht op heb omdat ik in een huis woon met haar kinderen en toevallig een generatie ouder ben dan eerder genoemde kinderen.
Ik wou net zeggen, jij zou wijs je mond houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja gewoon zien hoe het gaat, komt vaak wel goedZolang je maar rekening houdt met elkaar
*kruipt weer in haar stille hoekje![]()
maar maar maar ik slaap veeeeelquote:
Bij een tiener zul je net zo moeten optreden, als bij een peuter consekwentie is altijd belangrijk ongeacht de leeftijdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk bespreek je wel dingen met de moeder, maar dat kan niet altijd tijdens de situatie he
DAarbij speelt de leeftijd van de kinderen een grote rol. Is het een baby of peuter, dan zal je rol veel groter zijn dan die van een tiener
Weltrustenquote:
Wat is hier een single zonder kinderenquote:
Da's waar, maar onder milf versta ik een stoot van middelbare leeftijd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft geen belemmering te zijn om kinderen te krijgen
En waar het gaat om dingen die invloed hebben hoe je met zijn allen in dat huis woont, prima, dan verdien je inspraak als medebewoner. Bijv. kijken naar welke school de kinderen moeten gaan daarentegen? Niet automatisch jouw inspraak.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik vind van wel
Okee, je zoekt niet iemand uit van wie je weet dat ze geen inspraak zal dulden, maar ik bedoel, het is ook JOUW huis, niet alleen van hen.
Slaaplekkerquote:
Natuurlijk, je zou mn oudste dochter bv behoorlijk tegen je in het harnas jagen als je haar gaat vertellen wat ze wel en niet mag doen, zomaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, maar ik denk dat het (en zoals je zegt, zeker in de eerste tijd) iets is waar je best goed op moet letten. Alhoewel ik hier uiteraard projecteer.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
[..]
Wat is hier een single zonder kinderenDat kan niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij zou wijs je mond houden.
Anders gaan ze misbruik van je maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een tiener zul je net zo moeten optreden, als bij een peuter consekwentie is altijd belangrijk ongeacht de leeftijd
Nee, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En waar het gaat om dingen die invloed hebben hoe je met zijn allen in dat huis woont, prima, dan verdien je inspraak als medebewoner. Bijv. kijken naar welke school de kinderen moeten gaan daarentegen? Niet automatisch jouw inspraak.
Zou het helpen als ik jou vertelde wat je dochter wel en niet mag doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zou mn oudste dochter bv behoorlijk tegen je in het harnas jagen als je haar gaat vertellen wat ze wel en niet mag doen, zomaar
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's waar, maar onder milf versta ik een stoot van middelbare leeftijd.
Hoe zie je dat voor je bij een zestienjarige (als voorbeeld genomen). Verwacht niet dat die zomaar doorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een tiener zul je net zo moeten optreden, als bij een peuter consekwentie is altijd belangrijk ongeacht de leeftijd
Dat zijn het soort dingen die ik echt specifiek zie als een vaderrol dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het ook wel mee eens.
Nee, we kunnen het erover hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik jou vertelde wat je dochter wel en niet mag doen?
Juist welquote:
quote:
Dat wordt een leuke scenequote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je bij een zestienjarige (als voorbeeld genomen). Verwacht niet dat die zomaar door
mama's vriend naar zijn kamer gestuurd wil worden, laat staan dat hij daar gehoor aan geeft.
Dat is best lastig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn het soort dingen die ik echt specifiek zie als een vaderrol dus.
Leuk he, definities.
Kinderen *ril*quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry lief, paardenmeisje
Hoiquote:
Ja, daar doe ik dus niet moeilijk over, dat kan je gewoon tijdens het luisteren, spelen, plakken, etc. aftasten hoe het valt. Dat kan je ook prima doen als gewoon goede vriend van mama ipv. dé vriend.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind nl een vaderrol veel meer het luisteren, met ze spelen, pleisters plakken, dat soort dingen.
Dat is uiteraard enigszins vaderafhankelijkquote:Heb zelfs liever dat de vader zich niet met de school bemoeit
Sommige kinderen zijn heeeeeel liefquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoezo kinderen zijn toch leuk?quote:
Het is zeker lastig en per gezin ook heel anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is best lastig.
Ik vind nl een vaderrol veel meer het luisteren, met ze spelen, pleisters plakken, dat soort dingen.
Heb zelfs liever dat de vader zich niet met de school bemoeit
Ja, om iemand z'n emotionele toestand te bevragen? Of naja, persoonlijkheidstrekken, bladieblaquote:
En het resultaat is zichtbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat de ex van m'n moeder dat probeerde in mijn tienerjaren .. geen succes
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn heeeeeel lief![]()
quote:
Als ze stil zijn of ouder zijn dan 18.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn heeeeeel lief![]()
Nee.quote:
Klopt, alleen gaan ze jou wel anders zien dan 'gewoon een vriend' als je elke dag bij hen bent, dan wordt je band hoogstwaarschijnlijk toch wel andersquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet moeilijk over, dat kan je gewoon tijdens het luisteren, spelen, plakken, etc. aftasten hoe het valt. Dat kan je ook prima doen als gewoon goede vriend van mama ipv. dé vriend.
[..]
Dat is uiteraard enigszins vaderafhankelijk.
Dat zou iedereen toch doen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zeker lastig en per gezin ook heel anders.Net als een moederrol is een vaderrol ook meer
dan een wond schoonmaken door vallen.. Maar zo'n dingen kan je net zo goed als vriend, vriendin, kennis.
Ik zou tenminste bij een vriendin, waar het kind is gevallen of huilend binnenkomt om de een of andere reden en de moeder is er niet, echt wel gaan verzorgen en met het kind gaan praten.
Oke daten, zonder kids.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, daar doe ik dus niet moeilijk over, dat kan je gewoon tijdens het luisteren, spelen, plakken, etc. aftasten hoe het valt. Dat kan je ook prima doen als gewoon goede vriend van mama ipv. dé vriend.
[..]
Dat is uiteraard enigszins vaderafhankelijk.
Dát. Precies dát.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens zou ik het er wel met mn nieuwe partner over hebben, maar zou ik wel de uiteindelijke beslissing in handen willen hebben.
Hahahaquote:
Echt geen kinderwens?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als ze stil zijn of ouder zijn dan 18.![]()
[..]
Nee.
Ja, klopt, maar zoals ik al zei wordt dat wel anders als je het dagelijks doet.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is zeker lastig en per gezin ook heel anders.Net als een moederrol is een vaderrol ook meer
dan een wond schoonmaken door vallen.. Maar zo'n dingen kan je net zo goed als vriend, vriendin, kennis.
Ik zou tenminste bij een vriendin, waar het kind is gevallen of huilend binnenkomt om de een of andere reden en de moeder is er niet, echt wel gaan verzorgen en met het kind gaan praten.
Iedereen is hier toch altijd liefquote:Op maandag 22 juni 2009 21:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga even douchen, wel lief zijn tegen elkaar
Dan let je niet goed op. Als je vrouwen zonder kinderwens echt het bloed onder de nagels wilt halen, dan werkt zinspelen op de biologische klok en zinnen als "dat komt nog wel" primaquote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Echt geen kinderwens?
Dat hoor je ook niet vaak bij vrouwen.
Je staat er van te kijken.quote:
Sowieso geen wens. Gaat van mijn partner afhangen, denk ik. Maar nee, voorlopig vind ik kinderen (en zeker baby's peuters en kleuters) echt gruwelijk. Pubers zijn daarentegen weer geweldig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt geen kinderwens?
We maken ze hier gek met onze gesprek.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar zoals ik al zei wordt dat wel anders als je het dagelijks doet.
Misschien is het niet zozeer een vaderrol als wel een verzorgerrol dan, ik houd niet van definities
Heb geen idee wat een vaderrol eigenlijk is... Dat klinkt erg
Ja, die bedoel ik. Stuur je ff een pm.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, om iemand z'n emotionele toestand te bevragen? Of naja, persoonlijkheidstrekken, bladiebla
Of bedoel je wat anders?
Oke..quote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Stuur je ff een pm.
*veegt Snuit opquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand stoffer en blik bij de hand om mij op te vegen?
O, daar kijk ik dan weer niet bepaald naar uitquote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso geen wens. Gaat van mijn partner afhangen, denk ik. Maar nee, voorlopig vind ik kinderen (en zeker baby's peuters en kleuters) echt gruwelijk. Pubers zijn daarentegen weer geweldig.
Houden we het daaropquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We maken ze hier gek met onze gesprek.![]()
![]()
Verzorgingsrol is eigenlijk wel beter ja....
Denk dat het wel meevalt. Het wordt vaak vanzelfsprekend gevonden dat je kinderen wilt. Zeker vrouwen indd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Echt geen kinderwens?
bedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
*veegt Snuit op
Waar moet ik je deponeren?
Opstandig kind dat i kgeworden ben door hem!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En het resultaat is zichtbaar
Vaak veranderd dat juist tegen die tijd bij dat soort vrouwen. Dan willen ze opeens wel kinderen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan let je niet goed op. Als je vrouwen zonder kinderwens echt het bloed onder de nagels wilt halen, dan werkt zinspelen op de biologische klok en zinnen als "dat komt nog wel" prima.
Hoewel ik weinig met kinderen heb zou ik het toch helpen/troosten. Dat vind ik niet meer dan normaal.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je staat er van te kijken.Denk je dat mensen die zoiets hebben van kinderen.
dat zo makkelijk doen?
Ze doen het waarschijnlijk, maar liever niet, anders zeg je zoiets niet.
Mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sowieso geen wens. Gaat van mijn partner afhangen, denk ik. Maar nee, voorlopig vind ik kinderen (en zeker baby's peuters en kleuters) echt gruwelijk. Pubers zijn daarentegen weer geweldig.
Ik was al gekquote:Op maandag 22 juni 2009 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We maken ze hier gek met onze gesprek.![]()
![]()
Verzorgingsrol is eigenlijk wel beter ja....
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
och, MOPPIE toch gaat het een beetje
U zei???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
*gooit Snuit in zijn bedquote:
Niet, dan zijn ze eindelijk niet meer "schattig" maar kun je tenminste een gesprek met ze voeren... En het je slimmer af proberen te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, daar kijk ik dan weer niet bepaald naar uit
Bij mannen ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Het wordt vaak vanzelfsprekend gevonden dat je kinderen wilt. Zeker vrouwen indd.
Je wordt nog net niet voor gek verklaard.
Je bent echt niet gehecht aan een onbeschadigde huid, he?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Vaak veranderd dat juist tegen die tijd bij dat soort vrouwen. Dan willen ze opeens wel kinderen.
Hoiquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Sorry niet eens gemerkt dat je weg was
Ach dat geneest wel weerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent echt niet gehecht aan een onbeschadigde huid, he?.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet, dan zijn ze eindelijk niet meer "schattig" maar kun je tenminste een gesprek met ze voeren... En het je slimmer af proberen te zijn.
quote:
Sorryquote:
En jij bent ook stoutquote:
Hoort bij mijn labeltjequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En jij bent ook stout![]()
zomaar achter me rug om me moppie proberen in te pikken
Gesprekje dan. Maar ze worden eindelijk minder afhankelijk en krijgen een eigen leven. Je bent wat minder bezig met opvoeden en meer met sturen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet meer schattig klopt wel, dat gesprek valt met regelmaat erg tegen.
Het is geen pretje voor kinderen en ouders die pubertijd.
Wij kunnen toch ook delen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En jij bent ook stout![]()
zomaar achter me rug om me moppie proberen in te pikken
Herhaling van Lingoquote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik was een interessante discussie aan het volgen.
Dank uquote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
tssss, net of je alleen recht heb, gebruik wel een ander naampje
Inderdaadquote:
dacht dat je het nooit zou vragen, is goedquote:
Alleen willen ze niet luisteren en weten ze zelf veel beter wat goed voor hen is dan jij.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gesprekje dan. Maar ze worden eindelijk minder afhankelijk en krijgen een eigen leven. Je bent wat minder bezig met opvoeden en meer met sturen.
Nee, eigenlijk wil ik alleen de nieuwe Harry Potter zien. Verder boeien films mij helemaal niet.quote:
Ja, maar op een andere manier.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen willen ze niet luisteren en weten ze zelf veel beter wat goed voor hen is dan jij.
Denk dat opvoeden dan ook juist heel belangrijk is
Verzin een leuk onderwerp.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar op een andere manier.![]()
Maar genoeg over kinderen...
Yepquote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tijd voor een Stelling: liefde op het eerste gezicht , wel eens mee gemaakt?
Geen idee wat ik voor mn moeder moet halenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar op een andere manier.![]()
Maar genoeg over kinderen...
Ja, twee keer, beviel niet zo, veel te heftig en ze pasten niet bij me, bleek bij de ene na 8,5 jaarquote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ja, maar helaas nooit op in gegaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ja, alleen nooit iets geworden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Mudkipquote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
Mag nu officieel in dit topic posten. 1.5 maand single, voor het eerst sinds 4 jaar, en het voelt KUT.
Zie op voor verdere vragenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
Mag nu officieel in dit topic posten. 1.5 maand single, voor het eerst sinds 4 jaar, en het voelt KUT.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
I herd u liek mudkip rite?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I herd u liek mudkip rite?
Welkom! De dames gaan je zo porren de standaardvragen te doen.
Wij mannen toch ookquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ze ruiken vers vlees, op afstand
ik dacht al wat ruik ik nouquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ze ruiken vers vlees, op afstand
Trustequote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben slapen
Hopen dat ik me morgen beter voel
Slaap lekker zo!!
En is het vlees goed gekeurd?quote:
Trieste 'ASL' vragenquote:# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? -19
# Sekse? -Jongetje
# Woonplaats/ regio? -Aalten, maar binnenkort Nijmegen
# Interesses? Sinds kort dus meer naar m'n vrienden dan voorheen, uitgaan en F-pupillen trainen van de plaatselijke voetbalclub.
# Seksuele voorkeur? -Meisjesssss
# Lengte en postuur? -1.88m, rond 82 kilo.
# Hoe lang single? 1.5 maand
Weltrustenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben slapen
Hopen dat ik me morgen beter voel
Slaap lekker zo!!
quote:
Aw knuffel!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
Ja, vind zelf ook beetje overdreven. Wij weten nu allemaal wie jij bent, maar jij weet nog niet echt iets van ons.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef Editeur het volgende:
Wow, ik lees: geen SC. Dis ook wel extreem ;D
[..]
Trieste 'ASL' vragen
En vragen waar je FoBo is.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I herd u liek mudkip rite?
Welkom! De dames gaan je zo porren de standaardvragen te doen.
hoi hoiquote:
quote:
Aangezien Rip niet aanwezig is , ff een je fobo in orde makenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:32 schreef Editeur het volgende:
Wow, ik lees: geen SC. Dis ook wel extreem ;D
[..]
Trieste 'ASL' vragen
quote:
quote:
Dan moet ie maar terug lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, vind zelf ook beetje overdreven. Wij weten nu allemaal wie jij bent, maar jij weet nog niet echt iets van ons.
Snel kijken danquote:
Fotoboek.quote:
Veelste jong Tijnquote:
Alle topics teruglezen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan moet ie maar terug lezen*gelijk iets te doen
tsss, nog kieskeurig ookquote:
Leeftijd is ook maar een getalquote:
Tot volgend jaar danquote:
nee das waar... maar hoef nie zo nodig een toyboy hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:37 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och een toyboy voor even schaadt niemand.
ja hallooo dat ben ik met je eens maar t jochie is 10 jaar jonger.. gaat beetje ver vind je nietquote:
He jammerquote:Op maandag 22 juni 2009 22:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee das waar... maar hoef nie zo nodig een toyboy hoor
Raad ik je af, tenminste dit topic, krijg je gelijk een slappe van. Gaat over kinderen, of je moet zin hebben om iemand van de singles te bezwangeren.quote:
jij bent natuurlijk een uitzondering he Sedanquote:
idd eerst fotoboek, daarna terug lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alle topics teruglezen?![]()
Nee, teruglezen heeft totaal geen nut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |