Niet, dan zijn ze eindelijk niet meer "schattig" maar kun je tenminste een gesprek met ze voeren... En het je slimmer af proberen te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, daar kijk ik dan weer niet bepaald naar uit
Bij mannen ook.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt. Het wordt vaak vanzelfsprekend gevonden dat je kinderen wilt. Zeker vrouwen indd.
Je wordt nog net niet voor gek verklaard.
Je bent echt niet gehecht aan een onbeschadigde huid, he?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Vaak veranderd dat juist tegen die tijd bij dat soort vrouwen. Dan willen ze opeens wel kinderen.
Hoiquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
Sorry niet eens gemerkt dat je weg was
Ach dat geneest wel weerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent echt niet gehecht aan een onbeschadigde huid, he?.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niet, dan zijn ze eindelijk niet meer "schattig" maar kun je tenminste een gesprek met ze voeren... En het je slimmer af proberen te zijn.
quote:
Sorryquote:
En jij bent ook stoutquote:
Hoort bij mijn labeltjequote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En jij bent ook stout![]()
zomaar achter me rug om me moppie proberen in te pikken
Gesprekje dan. Maar ze worden eindelijk minder afhankelijk en krijgen een eigen leven. Je bent wat minder bezig met opvoeden en meer met sturen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niet meer schattig klopt wel, dat gesprek valt met regelmaat erg tegen.
Het is geen pretje voor kinderen en ouders die pubertijd.
Wij kunnen toch ook delen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En jij bent ook stout![]()
zomaar achter me rug om me moppie proberen in te pikken
Herhaling van Lingoquote:Op maandag 22 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik was een interessante discussie aan het volgen.
Dank uquote:Op maandag 22 juni 2009 22:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
tssss, net of je alleen recht heb, gebruik wel een ander naampje
Inderdaadquote:
dacht dat je het nooit zou vragen, is goedquote:
Alleen willen ze niet luisteren en weten ze zelf veel beter wat goed voor hen is dan jij.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gesprekje dan. Maar ze worden eindelijk minder afhankelijk en krijgen een eigen leven. Je bent wat minder bezig met opvoeden en meer met sturen.
Nee, eigenlijk wil ik alleen de nieuwe Harry Potter zien. Verder boeien films mij helemaal niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |