Ja, maar op een andere manier.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen willen ze niet luisteren en weten ze zelf veel beter wat goed voor hen is dan jij.
Denk dat opvoeden dan ook juist heel belangrijk is
Verzin een leuk onderwerp.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar op een andere manier.![]()
Maar genoeg over kinderen...
Yepquote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Tijd voor een Stelling: liefde op het eerste gezicht , wel eens mee gemaakt?
Geen idee wat ik voor mn moeder moet halenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja, maar op een andere manier.![]()
Maar genoeg over kinderen...
Ja, twee keer, beviel niet zo, veel te heftig en ze pasten niet bij me, bleek bij de ene na 8,5 jaarquote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ja, maar helaas nooit op in gegaan.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ja, alleen nooit iets geworden.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Mudkipquote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
Mag nu officieel in dit topic posten. 1.5 maand single, voor het eerst sinds 4 jaar, en het voelt KUT.
Zie op voor verdere vragenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
Mag nu officieel in dit topic posten. 1.5 maand single, voor het eerst sinds 4 jaar, en het voelt KUT.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
I herd u liek mudkip rite?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
I herd u liek mudkip rite?
Welkom! De dames gaan je zo porren de standaardvragen te doen.
Wij mannen toch ookquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ze ruiken vers vlees, op afstand
ik dacht al wat ruik ik nouquote:Op maandag 22 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ze ruiken vers vlees, op afstand
Trustequote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben slapen
Hopen dat ik me morgen beter voel
Slaap lekker zo!!
En is het vlees goed gekeurd?quote:
Trieste 'ASL' vragenquote:# De newbie vragen
# Hoe oud ben je? -19
# Sekse? -Jongetje
# Woonplaats/ regio? -Aalten, maar binnenkort Nijmegen
# Interesses? Sinds kort dus meer naar m'n vrienden dan voorheen, uitgaan en F-pupillen trainen van de plaatselijke voetbalclub.
# Seksuele voorkeur? -Meisjesssss
# Lengte en postuur? -1.88m, rond 82 kilo.
# Hoe lang single? 1.5 maand
Weltrustenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:31 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben slapen
Hopen dat ik me morgen beter voel
Slaap lekker zo!!
quote:
Aw knuffel!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:25 schreef Editeur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |