Ja dat past mooi in het nieuwe concept van singlesquote:
Spannendquote:Op maandag 22 juni 2009 21:22 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Oh, van haar beste vriendin een subtiele hint. Maar verder niks mee gedaan en toen een beetje uit het oog verloren.
Ze heeft me onlangs wel een berichtje gestuurd uit het niets. Dus wie weet?
Daarentegen zou ik met een baby of peuter juist véél meer kijken waar de grenzen van de moeder (en de vader) liggen, omdat het kind zelf die scheiding niet kan aanbrengen. De rol zou ongetwijfeld wel anders groeien, dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk bespreek je wel dingen met de moeder, maar dat kan niet altijd tijdens de situatie he
DAarbij speelt de leeftijd van de kinderen een grote rol. Is het een baby of peuter, dan zal je rol veel groter zijn dan die van een tiener
quote:
Het groeit ook natuurlijk.In het begin zal de ouder dat vanzelfsprekend doen, denk dat later de nieuwe partner ook steeds meer mee gaat opvoeden. Het lijkt me dat dat vanzelf gaat, al is het maar omdat je in een huis woont en elkaar beter leert kennen en inschatten.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er altijd (ik val in herhaling geloof ik), maar in de regel? Niet iets wat ik zou doen zonder overleg met de moeder.
MILF?! MILF?!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Van zo'n Milf, als jou begrijpelijk
Dat hoeft geen belemmering te zijn om kinderen te krijgenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Milf? Ze is net oud genoeg om haar rijbewijs te halen.
Achja gewoon zien hoe het gaat, komt vaak wel goedquote:Op maandag 22 juni 2009 21:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarentegen zou ik met een baby of peuter juist véél meer kijken waar de grenzen van de moeder (en de vader) liggen, omdat het kind zelf die scheiding niet kan aanbrengen. De rol zou ongetwijfeld wel anders groeien, dat ben ik met je eens.
moeilijk he, dat stil zijn
Dat is dan weer het andere uiterste, maar ik denk dat het (en zoals je zegt, zeker in de eerste tijd) iets is waar je best goed op moet letten. Alhoewel ik hier uiteraard projecteerquote:Op maandag 22 juni 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het lijkt me niet alleen voor mij, maar ook zeer zeker voor hem en de kinderen niet prettig als hij niets kan of mag zeggen als hem iets niet aanstaat.
O, ik vind van welquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Mijn vriendin geeft mij dan inspraak omdat ze mijn mening op prijs stelt. Dat is niet iets waar ik in mijn ogen automatisch recht op heb omdat ik in een huis woon met haar kinderen en toevallig een generatie ouder ben dan eerder genoemde kinderen.
Ik wou net zeggen, jij zou wijs je mond houden.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja gewoon zien hoe het gaat, komt vaak wel goedZolang je maar rekening houdt met elkaar
*kruipt weer in haar stille hoekje![]()
maar maar maar ik slaap veeeeelquote:
Bij een tiener zul je net zo moeten optreden, als bij een peuter consekwentie is altijd belangrijk ongeacht de leeftijdquote:Op maandag 22 juni 2009 21:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk bespreek je wel dingen met de moeder, maar dat kan niet altijd tijdens de situatie he
DAarbij speelt de leeftijd van de kinderen een grote rol. Is het een baby of peuter, dan zal je rol veel groter zijn dan die van een tiener
Weltrustenquote:
Wat is hier een single zonder kinderenquote:
Da's waar, maar onder milf versta ik een stoot van middelbare leeftijd.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft geen belemmering te zijn om kinderen te krijgen
En waar het gaat om dingen die invloed hebben hoe je met zijn allen in dat huis woont, prima, dan verdien je inspraak als medebewoner. Bijv. kijken naar welke school de kinderen moeten gaan daarentegen? Niet automatisch jouw inspraak.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, ik vind van wel
Okee, je zoekt niet iemand uit van wie je weet dat ze geen inspraak zal dulden, maar ik bedoel, het is ook JOUW huis, niet alleen van hen.
Slaaplekkerquote:
Natuurlijk, je zou mn oudste dochter bv behoorlijk tegen je in het harnas jagen als je haar gaat vertellen wat ze wel en niet mag doen, zomaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste, maar ik denk dat het (en zoals je zegt, zeker in de eerste tijd) iets is waar je best goed op moet letten. Alhoewel ik hier uiteraard projecteer.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weltrusten![]()
[..]
Wat is hier een single zonder kinderenDat kan niet
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, jij zou wijs je mond houden.
Anders gaan ze misbruik van je maken.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een tiener zul je net zo moeten optreden, als bij een peuter consekwentie is altijd belangrijk ongeacht de leeftijd
Nee, daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
En waar het gaat om dingen die invloed hebben hoe je met zijn allen in dat huis woont, prima, dan verdien je inspraak als medebewoner. Bijv. kijken naar welke school de kinderen moeten gaan daarentegen? Niet automatisch jouw inspraak.
Zou het helpen als ik jou vertelde wat je dochter wel en niet mag doen?quote:Op maandag 22 juni 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Natuurlijk, je zou mn oudste dochter bv behoorlijk tegen je in het harnas jagen als je haar gaat vertellen wat ze wel en niet mag doen, zomaar
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's waar, maar onder milf versta ik een stoot van middelbare leeftijd.
Hoe zie je dat voor je bij een zestienjarige (als voorbeeld genomen). Verwacht niet dat die zomaar doorquote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij een tiener zul je net zo moeten optreden, als bij een peuter consekwentie is altijd belangrijk ongeacht de leeftijd
Dat zijn het soort dingen die ik echt specifiek zie als een vaderrol dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het ook wel mee eens.
Nee, we kunnen het erover hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 21:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zou het helpen als ik jou vertelde wat je dochter wel en niet mag doen?
Juist welquote:
quote:
Dat wordt een leuke scenequote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je bij een zestienjarige (als voorbeeld genomen). Verwacht niet dat die zomaar door
mama's vriend naar zijn kamer gestuurd wil worden, laat staan dat hij daar gehoor aan geeft.
Dat is best lastig.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn het soort dingen die ik echt specifiek zie als een vaderrol dus.
Leuk he, definities.
Kinderen *ril*quote:Op maandag 22 juni 2009 21:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sorry lief, paardenmeisje
Hoiquote:
Ja, daar doe ik dus niet moeilijk over, dat kan je gewoon tijdens het luisteren, spelen, plakken, etc. aftasten hoe het valt. Dat kan je ook prima doen als gewoon goede vriend van mama ipv. dé vriend.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind nl een vaderrol veel meer het luisteren, met ze spelen, pleisters plakken, dat soort dingen.
Dat is uiteraard enigszins vaderafhankelijkquote:Heb zelfs liever dat de vader zich niet met de school bemoeit
Sommige kinderen zijn heeeeeel liefquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoezo kinderen zijn toch leuk?quote:
Het is zeker lastig en per gezin ook heel anders.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is best lastig.
Ik vind nl een vaderrol veel meer het luisteren, met ze spelen, pleisters plakken, dat soort dingen.
Heb zelfs liever dat de vader zich niet met de school bemoeit
Ja, om iemand z'n emotionele toestand te bevragen? Of naja, persoonlijkheidstrekken, bladieblaquote:
En het resultaat is zichtbaarquote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet nog wel wat de ex van m'n moeder dat probeerde in mijn tienerjaren .. geen succes
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Sommige kinderen zijn heeeeeel lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |