Ik ben het met je eens. Sommige ideologieën hebben maar 1 mogelijk gevolg. In dit geval is dat geweld.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Bascule het volgende:
[..]
Niks complot, het zijn gewoon de feiten. Een foute ideologie laat de mens foute dingen doen.
Ga jij, nu jij van die ideologie afweet, gewelddadige dingen doen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Sommige ideologieën hebben maar 1 mogelijk gevolg. In dit geval is dat geweld.
Hou je toch niet zo van de domme.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Laat de 'foute' ideologie jou foute dingen doen? Je bent er immers mee in aanraking geweest want je zegt zelfs de feiten te kennen.
Indien het antwoord nee is, waarom reken je het dan wel anderen aan?
Dat doe ik niet. Ik snap simpelweg niet hoe een -zogenaamd- foute ideologie mensen foute dingen laat doen, maar dat jij op de een of andere manier resistent bent tegen die ideologie.quote:
Maar die ideologie bestaat niet.. het is jouw verzinsel...quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Bascule het volgende:
Niks complot, het zijn gewoon de feiten. Een foute ideologie laat de mens foute dingen doen.
volgens jouw ideologie wel... jij stuurt aan op geweld tegen islamieten....quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Sommige ideologieën hebben maar 1 mogelijk gevolg. In dit geval is dat geweld.
En in hoeverre houden de bijna 1 miljoen moslims in Nederland die "foute ideologie" ook echt aan? Er zijn altijd wel een paar extremisten, ook in Nederland..... maar als je denk dat Nederland ook echt de Sharia gaat invoeren, dan zit er toch een schroefje los ergens denk ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Bascule het volgende:
Een foute ideologie laat de mens foute dingen doen.
Er zijn wel meer ideologieën die daar op aansturen......quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Inderdaad, Wilders is er van overtuigd dat moslims bij voorbaat fout denken, daardoor maakt hij stomme fouten.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:01 schreef Bascule het volgende:
[..]
Andere fout is de wij-zij tegenstelling. Terwijl uit alle statistieken blijkt dat moslims het meeste stelen bij moslims, moslimterroristen het vaakst moslims doden, moslims andere moslims onderdrukken enzovoorts.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:20 schreef JoaC het volgende:
[..]
Inderdaad, Wilders is er van overtuigd dat moslims bij voorbaat fout denken, daardoor maakt hij stomme fouten.
Het gaat niet erg van harte lijkt het welquote:
Nee, op die foto lijken het een stel chagerijnen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:35 schreef Klopkoek het volgende:
Het gaat niet erg van harte lijkt het wel
Tja, in Louis Therouxs shows verdiept hij zich ook een keer in zwart-nationalisme. De Nation of Islam, maar ook de ‘Israeli School of Universal Practical Knowledge’, die van mening zijn dat de eigenlijke Joden de zwarten zijn, en dat de gehele geschiedenis vervalst is, omdat alle Engelse koningen eigenlijk zwart waren, en de belangrijkste wetenschappers in het westen ook.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef maartena het volgende:
Aryan Nations is ook zo'n leuke.... die zijn ook zwaar Christelijk, preken geweld tegen joden en zwarten, en zijn zelfs van mening dat Jezus geen jood was....
En hoe gaat dat precies helpen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef arjan1212 het volgende:
de enige oplossing, de inkomsten belasting naar 13% , NU
En hoe precies weert dat allochtonen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:47 schreef arjan1212 het volgende:
de enige oplossing, de inkomsten belasting naar 13% , NU
Grap is dat voor immigranten de belastingen helemaal niet zo hoog zijn in Nederland. Die vallen onder de 30% regeling als je dat goed doet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef maartena het volgende:
[..]
En hoe precies weert dat allochtonen?
Hint: De hoge belastingen zijn VERRE van de enige reden om te vertrekken als emigrant.... ik als emigrant kan dat bevestigen.
Dus wat wil je daarmee zeggen? Dat wij niks te vrezen hebben van het islamitisch extremisme / terrorisme?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Andere fout is de wij-zij tegenstelling. Terwijl uit alle statistieken blijkt dat moslims het meeste stelen bij moslims, moslimterroristen het vaakst moslims doden, moslims andere moslims onderdrukken enzovoorts.
Niks oorlog tegen het Westen.
Och, dat doen Katholieken en Protestanten ook al eeuwen. Van de Beeldenstorm in de 16e eeuw tot Noord Ierland in de 21e eeuw.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:37 schreef Zienswijze het volgende:
Overigens slaan soennieten en sji'ieten elkaar al eeuwen lang de kop in, ook al toen Europa nog diep in de Middeleeuwen zat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |