dat zou ook kunnen jaquote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
valt ook wel mee, kan ook gewoon gaan zitten
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:51 schreef Ofresca het volgende:
Natuurlijk gaat het meteen weer over seks.
Jammer.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:52 schreef Cuegirllie het volgende:
@ofre.. voor vanavond verder geen plannen, tv, fok en slapen zal het worden
en hoe is t met jou?
quote:
quote:
Voor jou welquote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef ArTiC het volgende:
is dit het "leg je pik hier op tafel" topic?
hoop is er altijd hequote:Op maandag 22 juni 2009 18:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gelukkig maar, er is nog hoop
Erg jammer.. heb zinquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:53 schreef ArTiC het volgende:
is dit het "leg je pik hier op tafel" topic?
*broek om laag* mag ie weer omhoog, buren staan zo raar te kijkenquote:
ben jij ook al een kloon van mij?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
*broek om laag* mag ie weer omhoog, buren staan zo raar te kijken
Mocht je willenquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Erg jammer.. heb zinmooi zo, nog wat nuttigs gedaan vandaag?
wel doen hequote:Op maandag 22 juni 2009 18:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
niet echt. Vanavond nog even 5 hoofdstukken samenvatten.
Haha, grapjas. Dat ga jij toch niet doenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
niet echt. Vanavond nog even 5 hoofdstukken samenvatten.
quote:
Wat een vertrouwenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Dat ga jij toch niet doen
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wel doen he
wanneer heb je tentamen?
Op dit punt niet neequote:
dat had je eerder kunnen vragenquote:
Vreemde zinquote:
quote:
hoiiiquote:
Hoiquote:
zie je het voor je?quote:
Ik zit nog te bedenken of je het in het openbaar zou doen of dat we dan even een toilet op zouden zoekenquote:
Is daar tegenwoordig een tijd.quote:
op die wankele tafel natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zit nog te bedenken of je het in het openbaar zou doen of dat we dan even een toilet op zouden zoeken
er werd laatst gezegd dat na 6en het niveau altijd keldert in singles.. door het:quote:Op maandag 22 juni 2009 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar tegenwoordig een tijd.![]()
Ik heb gewoon altijd zin
Hey zbbroxquote:Op maandag 22 juni 2009 19:04 schreef zbbrox het volgende:
[..]
AHAAAA MOOTJEEEEEE![]()
![]()
kom erbij kom erbij!![]()
quote:
1. jij bent erquote:
Dus voor 6en is er in singles wel niveauquote:Op maandag 22 juni 2009 19:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
er werd laatst gezegd dat na 6en het niveau altijd keldert in singles.. door het:
Neuken?![]()
Staat verder natuurlijk los van zin hebben in neuken![]()
1.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1. jij bent er
2. ik ga toch op vakantie!!! yeahhh
Waar gaat de vakantie heen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1. jij bent er
2. ik ga toch op vakantie!!! yeahhh
Als ik die personen moet geloven, wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus voor 6en is er in singles wel niveau
1.quote:
Ow dat is bij het lievelijke dorpje Apeldoorn toch ?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1.![]()
2. een chalet van mn thuiszorgmevrouw(zeg maar coby) in beekbergen
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
Ow dat is bij het lievelijke dorpje Apeldoorn toch ?
ipv een hamburgerquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is bij het lievelijke dorpje Apeldoorn toch ?
Ik zie een meet!quote:
haha heb ik iets goeds gezegd?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zo me avond kan niet meer stuk
Je weet dat ik mijn tanden gebruikte bij die burger?quote:
Het is maar wat je niveau noemtquote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als ik die personen moet geloven, wel.
ik hou wel van een beetje bijten maar datquote:Op maandag 22 juni 2009 19:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je weet dat ik mijn tanden gebruikte bij die burger?
1.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
1.![]()
2. een chalet van mn thuiszorgmevrouw(zeg maar coby) in beekbergen
Ik dacht, ik waarschuw je maar evenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik hou wel van een beetje bijten maar dat
1.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:15 schreef getl0st het volgende:
1.![]()
2. Nice!wanneer ga je er van genieten?
Mee eensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik vind 'Neuken?' meer niveau hebben..
thanks boxquote:
Halve kilo maarquote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
thanks boxi feel the love
ben ff eten aan het maken. halve kilo kip en halve kruiwagen groente
Volgens mij ben jij ook een krabberquote:Op maandag 22 juni 2009 19:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik dacht, ik waarschuw je maar even
wbquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een krabber
Oh, en hoi ik ben er weer ff
hoi kingquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Goede avondquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nietszeggende postsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn god wat een kanslozen hebben we ook hier in de straat![]()
Hoiiiquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
vooral in dat huis waar je ouders wonenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn god wat een kanslozen hebben we ook hier in de straat![]()
Dat moet toch ook juistquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nietszeggende posts
Leg het dan meteen uit
Eetze !quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
thanks boxi feel the love
ben ff eten aan het maken. halve kilo kip en halve kruiwagen groente
En terechtquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet toch ook juist
Maar ik stond ergens geparkeerd (nooit plaats hier) met een wiel in het perkje. ben nog geen twee minuten binnen meteen zo'n boomknuffelaar aan de deur hier.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet toch ook juist
Maar ik stond ergens geparkeerd (nooit plaats hier) met een wiel in het perkje. ben nog geen twee minuten binnen meteen zo'n boomknuffelaar aan de deur hier.
Hoi lieverdquote:
Daar zie jij mij wel voor aan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een keer 60 euro boete gehad omdat 1 wiel in het 'perk' stondquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet toch ook juist
Die mensen hebben gewoon geen leven en gunnen een ander niks. (Auto is inmiddels 2 keer bekrast hier in de straat dus wil hem in het zicht hebben)quote:
Ja, jij bent van het kinky type, ik weet het zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zie jij mij wel voor aan?
Waar nog meer voor dan?
NSB-ers 1e klas die politie totdat je ze echt een keer nodig hebt en dan zijn ze er nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb een keer 60 euro boete gehad omdat 1 wiel in het 'perk' stond. Het perk was een stoep met gras tussen de tegels
hey qquote:
Grappig dat je dat je denkt na 1 avondje stappenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef kingmob het volgende:
Ja, jij bent van het kinky type, ik weet het zeker
ik kreeg vanmorgen nog een bekeuringquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb een keer 60 euro boete gehad omdat 1 wiel in het 'perk' stond. Het perk was een stoep met gras tussen de tegels
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik kreeg vanmorgen nog een bekeuring52 euries
eeeej broxxie... das lang geledenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
hey q![]()
hoest met u
rijmt!
* zbbrox is eten en andere helft van benjamin button kijken
quote:
Ik heb natuurlijk een super inzichtquote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Grappig dat je dat je denkt na 1 avondje stappen
Wildplassen?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik had geparkeerd en geen bonnetje gekocht.. maar stond op eigen terrein dus ze mochten me die bekeuring helemaal niet geven dus ga bezwaar maken... dus kom er wel onderuitquote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat deed je dan?
Ik heb een keer met een vriend (2 autos) 45euro terwijl we geld aan het wisselen waren voor de meter
quote:
blozen nog welquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik had geparkeerd en geen bonnetje gekocht.. maar stond op eigen terrein dus ze mochten me die bekeuring helemaal niet geven dus ga bezwaar maken... dus kom er wel onderuit
quote:
ja dat gaat weer iets beterquote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoe gaat het met die kleine meid?
heh.. klinkt als een snelheidsovertreding.. Foei!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus ook dus had bijna een bon voor me grote bekquote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Hoe kansloos zijn ze ook dan, hebben ze gewoon niks beters te doen en gaan ze burgertje pesten...
Ik werd pas gematst toen ik niet had betaaldquote:Op maandag 22 juni 2009 19:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik had geparkeerd en geen bonnetje gekocht.. maar stond op eigen terrein dus ze mochten me die bekeuring helemaal niet geven dus ga bezwaar maken... dus kom er wel onderuit
neeeee niet eens broxxie hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef zbbrox het volgende:
[..]
heh.. klinkt als een snelheidsovertreding.. Foei!
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeeej broxxie... das lang geleden![]()
![]()
![]()
En toch heb je niet helemaal gelijkquote:
haha beetje wel.. je weet wie het zegt tochquote:
quote:
Dan is de pakkans ook kleinerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat doe ik alleen in het weekend he
Haha, zo ben ik ook inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus ook dus had bijna een bon voor me grote bek
Jaja, het zal welquote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En toch heb je niet helemaal gelijk
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef zbbrox het volgende:
[..]
nuut! topics gaan zo snel hier dat een dag voor een week teltik was net een minuutje weg
Gewoon tot tien tellen volgende keerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat zei ik dus ook dus had bijna een bon voor me grote bek
ja ik kan daar nie tegen hoor, dan kan ik me mond niet houden, maar ik moest lachen want ik wist niet dat die parkeerwachters ook dat soort bonnen konden geven.. belediging van een ambtenaar in functie hahaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, zo ben ik ook inderdaad
Fuck the system
Dat gaat niet hoor, dat blauw werkt als een rooie lap bij een stierquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon tot tien tellen volgende keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kan daar nie tegen hoor, dan kan ik me mond niet houden, maar ik moest lachen want ik wist niet dat die parkeerwachters ook dat soort bonnen konden geven.. belediging van een ambtenaar in functie haha
Je geloof mij niet?quote:
ik heb nog een halve ovenschotel overquote:
quote:
Kunnen ze nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja ik kan daar nie tegen hoor, dan kan ik me mond niet houden, maar ik moest lachen want ik wist niet dat die parkeerwachters ook dat soort bonnen konden geven.. belediging van een ambtenaar in functie haha
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef getl0st het volgende:
Waarom ben ik zo suf?beste medicijn daarvoor is om lekker naar bedje te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
ohw goeie tip voor de volgende keerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze niet
Alleen parkeerboetes kunnen ze geven. Als geef je een grote mond kunnen ze je alleen staande houden tot de "echte" politie komt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef getl0st het volgende:
Waarom ben ik zo suf?Geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volledig keer creatief met taal zijn en iets zeggen wat wel beledigd is maar niet strafbaar.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat gaat niet hoor, dat blauw werkt als een rooie lap bij een stier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Geloof me, zo werkt dat echt niet. Respect verdien je en dat dwing je niet af.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon tot tien tellen volgende keer
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
beste medicijn daarvoor is om lekker naar bedje te gaan
Stiekem lig ik al in mijn bedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.friends te kijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Het zou kunnen dat ze het inmiddels veranderd hebben dus zeker weet ik het niet, maar zo was het in iedergeval een paar maanden terug.quote:Op maandag 22 juni 2009 19:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw goeie tip voor de volgende keer
ohw zal niet de eerste x zijn hoor Tijn dat ik daar een boete voor krijg.. hahahaquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Volledig keer creatief met taal zijn en iets zeggen wat wel beledigd is maar niet strafbaar.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Stiekem lig ik al in mijn bedjefriends te kijken..
ohw maar hier lig je vast veeeel lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw maar hier lig je vast veeeel lekkerderfuck spoilers.. WAAR STAAT DAT BED?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
xtje uitproberen dusquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze het inmiddels veranderd hebben dus zeker weet ik het niet, maar zo was het in iedergeval een paar maanden terug.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef ArTiC het volgende:
of gewoon je mond houden en als een echte kerel de consequenties van je fouten accepteren
jaaaa maar ik had niks fout gedaanquote:Op maandag 22 juni 2009 19:41 schreef ArTiC het volgende:
of gewoon je mond houden en als een echte kerel de consequenties van je fouten accepteren
ja daarom, van jou kan ik het wel hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha beetje wel.. je weet wie het zegt toch
in maarssenquote:
Mee eensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me, zo werkt dat echt niet. Respect verdien je en dat dwing je niet af.
Zo onschuldig ben je dus nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw zal niet de eerste x zijn hoor Tijn dat ik daar een boete voor krijg.. hahaha
Maar dan heb ik wel lekker me zegje gedaan
quote:
De laatste x dat ik keek iig welquote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
carooltje is echt een vrouw
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom, van jou kan ik het wel hebben![]()
Is er nog meer plaats in dat bed?quote:
quote:
Eens is..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als die jongen zo moe is, ga je toch naar hem toe
Dat wil ik wel even controleren hoor.quote:
allemaal lekkers gekocht?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
Oooow ik had niet bij Jamin binnen moeten gaan
Echt niet.. ik deed em al een heeeeeeel mooi voorstel hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als die jongen zo moe is, ga je toch naar hem toe
Had je maar wat lekkers, voor je hond moeten halenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
Snoep verstandig eet een appelquote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....quote:
ik dacht het jij zei hetquote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zegguhhhhh jij wil wel erg graag bij mij in bed he?
Niet alleen met jouquote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zegguhhhhh jij wil wel erg graag bij mij in bed he?
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt niet.. ik deed em al een heeeeeeel mooi voorstel hoor![]()
pfff mannen.. geef ze een vinger.. pakken ze je hele hand
mmmm jammiequote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....
ooh kaneelbrokkenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Had je maar wat lekkers, voor je hond moeten halen
die hadden ze daar niet en die eet ik al genoegquote:
quote:
*pssst* geef mij er is eenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
daar kan je echt niet meer mee stoppen!!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Flena het volgende:
ooh kaneelbrokken![]()
maar dat klopt wel idd ja...dan blijf je door eten he
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat je het over iets meer, dan alleen je hand had
Okequote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
[..]
die hadden ze daar niet en die eet ik al genoeg
VANGGGGquote:
eeej halloo volgens mij was ik heeel ffies gewildquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het maakt je verder niet uit wie er bij ligt?
oh dankje, lekkkkerquote:
nou dat wordt gezellie met zn 4enquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
daar kan je echt niet meer mee stoppen!!
uitlaatzequote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk hangt laptop aan infuus en gaat hond uitlaten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang het maar een mooie vrouw is hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het maakt je verder niet uit wie er bij ligt?![]()
En Carool is een zeer mooie vrouw
Past dat wel?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat wordt gezellie met zn 4en
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja
Alleen vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zo lang het maar een mooie vrouw is hoor je mij niet klagen![]()
En Carool is een zeer mooie vrouw![]()
[..]
Past dat wel?
I've got more game than Monopoly.
Je wilt Carool alleen voor jezelfquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik wil nie meedoen...dat word me teveel
Tot zoquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk hangt laptop aan infuus en gaat hond uitlaten
Wat denk jezelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
ja tuurlijk wil ik der voor mezelf...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilt Carool alleen voor jezelf![]()
[..]
Tot zo
aaw wat lief Tijnquote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Zo lang het maar een mooie vrouw is hoor je mij niet klagen![]()
En Carool is een zeer mooie vrouw![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Was inderdaad een domme vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat wordt gezellie met zn 4en
[..]
Wat denk jezelf?
je bent heus niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoewel altijd wel heeeeeel vaak is
Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:
wie?? ik??quote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben jij een beetje van de orgie's
Ik geef je geen ongelijkquote:
quote:
quote:
[..]
Wat denk jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijn, denk aan je manieren
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
zwemenquote:
als man zijnde nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef Flena het volgende:
[..]
je bent heus niet de enige
quote:
Oh gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef Flena het volgende:
[..]
je bent heus niet de enige
ja mannen doen vaak overdrijven he, dus das niks nieuwsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
Ik overdrijf ook een klein beetje
Ben je dan een mannelijke nymfo??quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij, ben je al nat genoeg
ja die bestaan ook wel denk..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben je dan een mannelijke nymfo??
of bestaan die niet?
Om een nymfo te zijn, moet je ook daadwerkelijk seks hebben?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ben je dan een mannelijke nymfo??
of bestaan die niet?
Je hoeft de spoiler niet te lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tijn, denk aan je manieren
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
volgens mij, ben je al nat genoeg
ja toch dan ga je toch net zolang door tot je sex hebt gehadquote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Om een nymfo te zijn, moet je ook daadwerkelijk seks hebben?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Dat doen vrouwen natuurlijk nooitquote:Op maandag 22 juni 2009 19:58 schreef Flena het volgende:
[..]
ja mannen doen vaak overdrijven he, dus das niks nieuws
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]wat denk jij weer slecht van mij zeg
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zag die plek op de bank, dus dacht
sorry
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alleen als je een nymfo bent, anders
hoe weet jij dat ik een nymfo ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Ik dacht dat het iemand was die altijd zin had in seksquote:Op maandag 22 juni 2009 20:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja toch dan ga je toch net zolang door tot je sex hebt gehad![]()
ja ik weet ook niet zeker
nope sorryquote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef getl0st het volgende:
Past een van de vrouwen hier bij deze afstandsbediening?
[ afbeelding ]
Dan ben je alleen neukmateriaalquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope sorry
daar ben ik veeelste eigenwijs voor
ja maar dan is half nederland nymfo dus dat lijkt me nietquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iemand was die altijd zin had in seks
nee ik denk niet dat ik daar bij pasquote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Waar kan je die kopen?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
vroeg ik om meer dan?quote:
model?quote:Op maandag 22 juni 2009 20:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
met zo'n uiterlijk, kan haast niet anders *of model?
Dat heb jij jezelf verteldquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
zolang ik niet het idee heb dat dat het enige is wat ik mag/moet doen, mag je van mij best op die knopjes drukken, met een beetje geluk doe ik het nog ook
quote:
volgens mij typ je het verkeerdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Je dacht dat je me liet gaan als ik je geneukt had?
avonddquote:
Deal.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
volgens mij typ je het verkeerd
maar je mag best blijven slapen ook hoor.. als je smorgens maar weer weg gaat
quote:
oh een rolletje als huismoeder, wanneer is de premierequote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef Flena het volgende:
[..]
hahaha nee man gek![]()
gewoon een simpel huismoedertje
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh een rolletje als huismoeder, wanneer is de premiere
Oh gelukkigquote:
Gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope sorry
daar ben ik veeelste eigenwijs voor
Jij ook al nietquote:
quote:
Hoezo niet?quote:
nee ik kan veel meer dan dat er op die knoppies staat dus ja...dan doe ik mezelf te kort hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
[..]
Gelukkiganders zou het wel erg saai worden.
![]()
[..]
Jij ook al niet
Ik pik de afstandsbediening altijd in.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef getl0st het volgende:
[ afbeelding ]
Hoiquote:
dat dussssssquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik kan veel meer dan dat er op die knoppies staat dus ja...dan doe ik mezelf te kort he
Er zijn ook combinatie mogelijkhedenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik kan veel meer dan dat er op die knoppies staat dus ja...dan doe ik mezelf te kort he
nee daar doel ik niet opquote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Er zijn ook combinatie mogelijkheden, bier halen+krant
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een nymfo is iemand die niet zonder sex kan, die er verslaafd aan is, niet iemand die er de hele dag aan denkt
nee das waar...daar heb je gelijk in...ik moet toch es beter gaan lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er staat ook nergens bij dat je helemaal geen eigen inbreng meer mag hebben he
weet ik lieverd, je bent veelzijdigquote:
haha hele fijne avond dan Q!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
Zo. Ik ben ik de Heineken Music Hall bij de Pet Shop Boys. Lacht u maar, ik vind het tof. En nee, ik blijf nog lekker even in die kast zitten.
Logischquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken over jezelf.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef Flena het volgende:
[..]
nou gewoon niet![]()
althans dat denk ik dan
Als je het tof vindt ga ik je niet uitlachen hoor. Veel plezier.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
Zo. Ik ben ik de Heineken Music Hall bij de Pet Shop Boys. Lacht u maar, ik vind het tof. En nee, ik blijf nog lekker even in die kast zitten.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:12 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ben aanwezig! En de OP ziet er zeer goed uit
Agenda up-to-date![]()
Hij werkt gelukkig alleen op vrouwenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik pik de afstandsbediening altijd in.
lieverdquote:Op maandag 22 juni 2009 20:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
weet ik lieverd, je bent veelzijdig
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef Flena het volgende:
[..]
lieverd![]()
mijn dag kan niet meer stuk...de een noemt me moppie..de ander lieverd![]()
Dan moet er wel een kern van waarheid inzitten he.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef Flena het volgende:
[..]
lieverd![]()
mijn dag kan niet meer stuk...de een noemt me moppie..de ander lieverd![]()
daar verschillen wij dan van meningquote:Op maandag 22 juni 2009 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LogischJe bent veel meer dan dat.
![]()
[..]
Zo moet je niet denken over jezelf.![]()
Tuurlijk ben jij wel een relatie waard.
eeej jij bent lekker bezig vandaag hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
is goed moppie, je bent een lieverd
Veel plezierquote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
haha ja zou je bijna gaan denken hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan moet er wel een kern van waarheid inzitten he.
Avond.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:12 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ben aanwezig! En de OP ziet er zeer goed uit
Agenda up-to-date![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej jij bent lekker bezig vandaag he![]()
ze is mijn moppie
Hij klopt nog niet helemaal hoor... ik sta er nog niet bijquote:
tsss, niets dan de waarheidquote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan moet er wel een kern van waarheid inzitten he.
tot zo lekkertjequote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Ik heb het weer gehad
Tot later misschien
nu alquote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Ik heb het weer gehad
Tot later misschien
Tjek de OPquote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Ik heb het weer gehad
Tot later misschien
Op deze manier doe jij jezelf te kort.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej jij bent lekker bezig vandaag he![]()
ze is mijn moppie
Doeiquote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Ik heb het weer gehad
Tot later misschien
ik weet zekerquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:15 schreef getl0st het volgende:
Ik heb het weer gehad
Tot later misschien
Dat dus.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op deze manier doe jij jezelf te kort.
Forum Opties | |