*pssst* geef mij er is eenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....
daar kan je echt niet meer mee stoppen!!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Flena het volgende:
ooh kaneelbrokken![]()
maar dat klopt wel idd ja...dan blijf je door eten he
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat je het over iets meer, dan alleen je hand had
Okequote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
![]()
[..]
die hadden ze daar niet en die eet ik al genoeg
VANGGGGquote:
eeej halloo volgens mij was ik heeel ffies gewildquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het maakt je verder niet uit wie er bij ligt?
oh dankje, lekkkkerquote:
nou dat wordt gezellie met zn 4enquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef Jannuk het volgende:
[..]
daar kan je echt niet meer mee stoppen!!
uitlaatzequote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk hangt laptop aan infuus en gaat hond uitlaten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo lang het maar een mooie vrouw is hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Het maakt je verder niet uit wie er bij ligt?![]()
En Carool is een zeer mooie vrouw
Past dat wel?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat wordt gezellie met zn 4en
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja
Alleen vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zo lang het maar een mooie vrouw is hoor je mij niet klagen![]()
En Carool is een zeer mooie vrouw![]()
[..]
Past dat wel?
I've got more game than Monopoly.
Je wilt Carool alleen voor jezelfquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik wil nie meedoen...dat word me teveel
Tot zoquote:Op maandag 22 juni 2009 19:51 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk hangt laptop aan infuus en gaat hond uitlaten
Wat denk jezelf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
ja tuurlijk wil ik der voor mezelf...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilt Carool alleen voor jezelf![]()
[..]
Tot zo
aaw wat lief Tijnquote:Op maandag 22 juni 2009 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Zo lang het maar een mooie vrouw is hoor je mij niet klagen![]()
En Carool is een zeer mooie vrouw![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Was inderdaad een domme vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got more game than Monopoly.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou dat wordt gezellie met zn 4en
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
je bent heus niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoewel altijd wel heeeeeel vaak is
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |