ja daarom, van jou kan ik het wel hebbenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha beetje wel.. je weet wie het zegt toch
in maarssenquote:
Mee eensquote:Op maandag 22 juni 2009 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geloof me, zo werkt dat echt niet. Respect verdien je en dat dwing je niet af.
Zo onschuldig ben je dus nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw zal niet de eerste x zijn hoor Tijn dat ik daar een boete voor krijg.. hahaha
Maar dan heb ik wel lekker me zegje gedaan
quote:
De laatste x dat ik keek iig welquote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
carooltje is echt een vrouw
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:43 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom, van jou kan ik het wel hebben![]()
Is er nog meer plaats in dat bed?quote:
quote:
Eens is..quote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als die jongen zo moe is, ga je toch naar hem toe
Dat wil ik wel even controleren hoor.quote:
allemaal lekkers gekocht?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
Oooow ik had niet bij Jamin binnen moeten gaan
Echt niet.. ik deed em al een heeeeeeel mooi voorstel hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 19:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
als die jongen zo moe is, ga je toch naar hem toe
Had je maar wat lekkers, voor je hond moeten halenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
Snoep verstandig eet een appelquote:Op maandag 22 juni 2009 19:45 schreef Jannuk het volgende:
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....quote:
ik dacht het jij zei hetquote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zegguhhhhh jij wil wel erg graag bij mij in bed he?
Niet alleen met jouquote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zegguhhhhh jij wil wel erg graag bij mij in bed he?
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt niet.. ik deed em al een heeeeeeel mooi voorstel hoor![]()
pfff mannen.. geef ze een vinger.. pakken ze je hele hand
mmmm jammiequote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....
ooh kaneelbrokkenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
een grote zak snoep en een zak kaneelbrokken, maar als je daar eenmaal aan begint....
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Had je maar wat lekkers, voor je hond moeten halen
die hadden ze daar niet en die eet ik al genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |