Goede avondquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook een krabber
Oh, en hoi ik ben er weer ff
Nietszeggende postsquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn god wat een kanslozen hebben we ook hier in de straat![]()
Hoiiiquote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
vooral in dat huis waar je ouders wonenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef S95Sedan het volgende:
Mijn god wat een kanslozen hebben we ook hier in de straat![]()
Dat moet toch ook juistquote:Op maandag 22 juni 2009 19:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nietszeggende posts
Leg het dan meteen uit
Eetze !quote:Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
thanks boxi feel the love
ben ff eten aan het maken. halve kilo kip en halve kruiwagen groente
En terechtquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet toch ook juist
Maar ik stond ergens geparkeerd (nooit plaats hier) met een wiel in het perkje. ben nog geen twee minuten binnen meteen zo'n boomknuffelaar aan de deur hier.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet toch ook juist
Maar ik stond ergens geparkeerd (nooit plaats hier) met een wiel in het perkje. ben nog geen twee minuten binnen meteen zo'n boomknuffelaar aan de deur hier.
Hoi lieverdquote:
Daar zie jij mij wel voor aan?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:21 schreef kingmob het volgende:
Ik heb een keer 60 euro boete gehad omdat 1 wiel in het 'perk' stondquote:Op maandag 22 juni 2009 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat moet toch ook juist
Die mensen hebben gewoon geen leven en gunnen een ander niks. (Auto is inmiddels 2 keer bekrast hier in de straat dus wil hem in het zicht hebben)quote:
Ja, jij bent van het kinky type, ik weet het zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 19:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar zie jij mij wel voor aan?
Waar nog meer voor dan?
NSB-ers 1e klas die politie totdat je ze echt een keer nodig hebt en dan zijn ze er nietquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb een keer 60 euro boete gehad omdat 1 wiel in het 'perk' stond. Het perk was een stoep met gras tussen de tegels
hey qquote:
Grappig dat je dat je denkt na 1 avondje stappenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:27 schreef kingmob het volgende:
Ja, jij bent van het kinky type, ik weet het zeker
ik kreeg vanmorgen nog een bekeuringquote:Op maandag 22 juni 2009 19:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik heb een keer 60 euro boete gehad omdat 1 wiel in het 'perk' stond. Het perk was een stoep met gras tussen de tegels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |