oh een rolletje als huismoeder, wanneer is de premierequote:Op maandag 22 juni 2009 20:06 schreef Flena het volgende:
[..]
hahaha nee man gek![]()
gewoon een simpel huismoedertje
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh een rolletje als huismoeder, wanneer is de premiere
Oh gelukkigquote:
Gelukkigquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope sorry
daar ben ik veeelste eigenwijs voor
Jij ook al nietquote:
quote:
Hoezo niet?quote:
nee ik kan veel meer dan dat er op die knoppies staat dus ja...dan doe ik mezelf te kort hequote:Op maandag 22 juni 2009 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
[..]
Gelukkiganders zou het wel erg saai worden.
![]()
[..]
Jij ook al niet
Ik pik de afstandsbediening altijd in.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:01 schreef getl0st het volgende:
Past een van de vrouwen hier bij deze afstandsbediening?
[ afbeelding ]
Hoiquote:
dat dussssssquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik kan veel meer dan dat er op die knoppies staat dus ja...dan doe ik mezelf te kort he
Er zijn ook combinatie mogelijkhedenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ik kan veel meer dan dat er op die knoppies staat dus ja...dan doe ik mezelf te kort he
nee daar doel ik niet opquote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Er zijn ook combinatie mogelijkheden, bier halen+krant
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Een nymfo is iemand die niet zonder sex kan, die er verslaafd aan is, niet iemand die er de hele dag aan denkt
nee das waar...daar heb je gelijk in...ik moet toch es beter gaan lezenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er staat ook nergens bij dat je helemaal geen eigen inbreng meer mag hebben he
weet ik lieverd, je bent veelzijdigquote:
haha hele fijne avond dan Q!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
Zo. Ik ben ik de Heineken Music Hall bij de Pet Shop Boys. Lacht u maar, ik vind het tof. En nee, ik blijf nog lekker even in die kast zitten.
Logischquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken over jezelf.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef Flena het volgende:
[..]
nou gewoon niet![]()
althans dat denk ik dan
Als je het tof vindt ga ik je niet uitlachen hoor. Veel plezier.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef Q. het volgende:
Zo. Ik ben ik de Heineken Music Hall bij de Pet Shop Boys. Lacht u maar, ik vind het tof. En nee, ik blijf nog lekker even in die kast zitten.
quote:Op maandag 22 juni 2009 20:12 schreef mafkees01 het volgende:
Ik ben aanwezig! En de OP ziet er zeer goed uit
Agenda up-to-date![]()
Hij werkt gelukkig alleen op vrouwenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik pik de afstandsbediening altijd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |